Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2162
View
31
Reply

Model Kacak Tak Hirau Bau Busuk, Lepak Bersama Homeless Bikin Hati Netizen Cair

[Copy link]

Author: bawangkecik    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-12-2019 10:07 AM | Show all posts |Read mode
Berhati mulia dan sering tolong menolong haruslah diterapkan diri tanpa mengira wajah, umur, agama dan bangsa. Sesusah mana kita rasa, pasti ada yang lebih susah dan tidak bernasib baik daripada kita.


Tular pula apabila seorang model Brazil, Bruno Santana telah bertindak membeli sebotol air mineral dan memberinya kepada seorang gelandangan wanita di sebuah lorong di ibu kota.







Perkara itu telah dikongsi oleh seorang pengguna Facebook, Adam Mukhriz yang kagum dengan tindakan murni model tersebut yang mengambil peluang berbual dengan gelandangan tersebut.






Tak perlu jadi hebat untuk bantu orang, hanya jadi manusia..


Rupanya seorang model warga Brazil







Tak sangka model sekacak itu sanggup duduk 'lepak'sekali bersama orang daif. Kesimpulannya,apa yang penting hanyalah sifat kemanusiaan dalam diri, itu sudah mencukupi. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Threas ni pun dah ada kaka modngada buka 2-3 hari lepas
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
dia ni la yg masuk mimpi kurex hari2.. dalam tu ada zul ripin, remy sehak, kekrul, sapawi, amsyar, fahrin...
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Bangangnya..havis kalau muka siap hati terus jd hitam kah??? Kalau muka mcm jubur babi, hati terus sesuci embun kundasang kah???
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:22 AM | Show all posts
Kurex replied at 9-12-2019 02:14 AM
dia ni la yg masuk mimpi kurex hari2.. dalam tu ada zul ripin, remy sehak, kekrul, sapawi, amsyar, f ...

ramainyaaaaa.. lunyai uols!
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: dia ni la yg masuk mimpi kurex hari2.. dalam tu ada zul ripin, remy sehak, kekrul, sapawi, amsyar, fahrin...


Laaa...Pengemis tu kurek ke..xperasan iols.lenkali muka pdg camera plishhh{:shy
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:52 AM | Show all posts

dulu aku pernah tidur dataran banyak malam, bila hujan lari ke bangunan dekat, tapi tak boleh tidur, ada guard, bila siang tak boleh baring, kalau nak baring, pergi tasik perdana
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 9-12-2019 10:22 AM
ramainyaaaaa.. lunyai uols!

macam ni mimpi iols
Screenshot_2019-12-09-10-57-46-13.png
Screenshot_2019-12-09-10-58-43-90.png
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Ladybird910 replied at 9-12-2019 10:27 AM
Laaa...Pengemis tu kurek ke..xperasan iols.lenkali muka pdg camera plishhh{:shy

tak laaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
See, puak liberal kapir lahnat lebih mulia dibanding lobai2 sekalian. Kata nak berdakwah
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:39 PM | Show all posts
confidently beautiful with a heart...
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 9-12-2019 10:14 AM
dia ni la yg masuk mimpi kurex hari2.. dalam tu ada zul ripin, remy sehak, kekrul, sapawi, amsyar, f ...

Buat ape ramai2 tu..sesak..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ladybird910 replied at 9-12-2019 10:27 AM
Laaa...Pengemis tu kurek ke..xperasan iols.lenkali muka pdg camera plishhh{:shy

Zalimmmmmm hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:00 PM | Show all posts
photo no 2 HAHAHAH
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:16 PM | Show all posts
RumiMenari replied at 9-12-2019 01:48 PM
Buat ape ramai2 tu..sesak..

tak sesak.. boleh tambah lagi ribuan orang dekat situ
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
RumiMenari replied at 9-12-2019 05:50 AM
Zalimmmmmm hahahaha

Tak kerap pun..setahun sekali jew

#pray4kurex
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:54 PM | Show all posts
dah laa handsome, baik pulak tuuu
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 04:17 PM | Show all posts
ensemnyeee... say hi pon rasae munge2 dah kalau jumpa .
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 9-12-2019 10:14 AM
dia ni la yg masuk mimpi kurex hari2.. dalam tu ada zul ripin, remy sehak, kekrul, sapawi, amsyar, f ...

Mmm..yg lain boleh la badan can do..tapi kenapa kekrul pun ada kurex? Eww.. Aku selalu anggap kekrul muka macam budak sekolah ja..xda pun macam man..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_blanco replied at 9-12-2019 05:30 PM
Mmm..yg lain boleh la badan can do..tapi kenapa kekrul pun ada kurex? Eww.. Aku selalu anggap kekr ...

badan dia sedap
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106325s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list