Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
1657
View
56
Reply

[Pelbagai] Edisi : Bantal Busuk

[Copy link]

Author: fahdramli    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2019 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Dulu2 kalau aku takde benda alah ni, tak leh lena oii.. Legend. Tapi la ni dah tua2 tak pakai dah benda alah ni. Korang ada dak benda legend ni. Haha
Screenshot_20191207_075519.jpg
Screenshot_20191207_075553.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
I xde bantal busuk..tp husb I ada habbit xsuke pakai pillow case..sbb nk bau bantal pure kot..tp uols boleh ke tuka2 bantal.. I time sebelum kahwin ada 1 bantal yg memang dari dulu pakai dan I xkan tukar sebab rasa selesa dgn bantal tuu..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 09:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Tengok gambar atas dah kelakar..itu lah gayanya bantal busuk dulu2. Dah tua2 ni ada jugak bantal busuk. Tapi tak lah teruk sangat rupanya. Terjagalah sikit. Rasa selesa bila tido ada bantal busuk.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Kakasinci replied at 7-12-2019 08:16 AM
I xde bantal busuk..tp husb I ada habbit xsuke pakai pillow case..sbb nk bau bantal pure kot..tp uol ...

Ye bila tukar2 bantal tak selesa..pakai bantal yang sama je. Kalau bantal tu dah bertahun2 pakai dan lembik baru tukar yang lain

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Hehe.....anak2 kak sampai sekarang ada bantal busuk masing2. ..mmg nampak busuk pun...tapi.tu la. .X leh buang....depa syg
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2019 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau buang dalam sungai,,, mau timbul semua2 ikan dalam tu. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu2 mmg ada sekarang ni asal bantal tu selesa okay ja tidoq lena
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak ada. Mak i terus buang sebelum i jadi obses dengan satu bantal tu..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pernah ada. Sbb dulu2 pengasuh yg jaga. Dia pantang budak ada barang kesayangan.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
fahdramli replied at 7-12-2019 09:18 AM
Kalau buang dalam sungai,,, mau timbul semua2 ikan dalam tu. Haha

Pernah bau bantal busuk kawan i. Bau dia, yarabbi busuk.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:23 AM | Show all posts
aku ada habit mencampak benda yg dah nampak buruk sikit je aku buang.henbeg pun asal nampak dh lusuh sikit aku bagi org.so bantal busuk ni mmg takde la

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Pernah ada bantal busuk.. Lps tubarwah tok hangin sbb busuk.. Arwah lempar dlm mesin basuh.. Lepas kering tetao guna.. Bau wangi lebih menyamankan.. Jadi setiap minggu akan cuci bantai busuk yg wangi supaya sentiasa wangi.. Dlm 2005 mcm tu bantal busuk yg wangi tu jadi arwah

Sejak tu dah x ada bantal busuk.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Bantal busuk xde..tapi selimut busuk ada. Feveret sgt

Nama je busuk tapi selalu basuh. Xsuke tgk dia kepam
Syg slimut tu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Gambar tu literally nampak busuk oiiii

Kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Bantal busuk dah kena buang masa darjah nam kalau tak silap.

Mak memang nak buang lama,  lepas tu kebetulan demam dan termuntah kat bantal tu,  ada la alasan mak untuk terus buang dan bakar..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu ada
Tapi la ni xda dah
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
X pernah ada bantal busuk. Cuma bantal aku jgn ada yg suka2 nk guna. Siap la!!   
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
nasib baik kurex berbantalkan lengan dgn dada zul ripin, remy sehak, kek rul, sapawi..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde.. tak suka bantal byk2 buat serabut atas katil je.. iols jugak xsuka xminat anak patung bear ke ape.. cukup satu bantal dgn quilt dah la .
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols xde. Tp husband ada. Satu bantal peluk satu bantal tido satu selimut. Bau dia mmg busuk ok. Sampai lekat kt rambut kalau tidur bntal tu.  bantal dia tu berlilin kerasss kejung . Tp bila pindah iols tggl bnda tu. Huhuhu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.101023s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list