Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1134
View
9
Reply

Lelaki Calarkan BMW Sebab Bapa Lambat Hadiahkan Kereta

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-12-2019 05:38 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki bertindak kebudak-budakan apabila dia mencalarkan sebuah model baru BMW di sebuah bilik pameran syarikat itu di Jiangxi, Shangrao.


Menurut Shanghaiist, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) memaparkan lelaki berusia 22 tahun mencalarkan pintu belakang sebuah kereta berwarna biru menggunakan kunci.


Tindakannya itu meninggalkan kesan calar yang panjang pada pintu kereta berkenaan.




Kredit foto: Shanghaiist




Apabila disoal staf, lelaki itu selamba menjawab dia sengaja melakukannya dan sudah merancang untuk membeli kereta berkenaan.


Sebaik polis tiba, lelaki itu mendakwa bapanya sudah berjanji ingin menghadiahkannya sebuah kereta sebagai ganjaran kerana lulus ujian memandu dan mendapatkan lesen.


Katanya, bapanya terlalu lambat membelikannya kereta menyebabkannya mencalarkan BMW berkenaan.


Terbiasa hidup senang dan dilimpahi kemewahan membuat dia bertindak seperti anak manja yang kehendaknya harus dituruti. Namun, tindakan tidak matang itu menyebabkan dia ditahan polis.


Tidak pasti sama ada bapanya membeli kereta terbabit selepas kejadian atau tidak. - CARI


Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
memang aku agak dah, dari tanah besar komunis
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 06:06 PM | Show all posts
bukan nak bangga...saya dan saya pasti ramai kawan2 kat sini dah kereja buat loan baru ada kereta sendighi...tak main la mak pak beli...budak2 la ni...mak pak belikan motor belikan kegheta...bila pi kereja kena maki sikit sbb disiplin teruk teghuih beghubah muka...bowdow generasi2 la ni..haghap generasi seteruihnya lebih kuat dan kentai....dan tidak menjadi penduboq lgbt haramjada...wakakakakakakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul ke? Ntah2 mental.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 07:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Bongokkkk la!
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 10:31 AM | Show all posts
mengada! aku kutil jugak
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 10:48 AM | Show all posts
JohnnySins replied at 3-12-2019 06:06 PM
bukan nak bangga...saya dan saya pasti ramai kawan2 kat sini dah kereja buat loan baru ada kereta se ...

saya setuju.  semua benda nak kena suap.  dan sanggup melanggar adab sopan...
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 11:31 AM | Show all posts
Sebab dah biasa dimanjakan dan tahu bapak dia mampu bayar jadi tak hairan ada yang perangai macam ni. Kalau kesana boleh nampak anak si kaya ni pandu segala kereta paling mahal sana sini merambu dengan kengkawan mereka.  
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Ish ish meolls kalau papa belikan kereta meolls terus cuci kereta tu... walaupun firsthand baru kluar kedai {:kill{:kill
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Perangai manusia semalin hari semakin pelik kan...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093517s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list