Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
1041
View
33
Reply

"Janganlah Tinggalkan Kesan Lipstik Di Gelas, Susahkan Kami Nak Menyental!"- Tukang Cuci Kenduri

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Post time 3-12-2019 03:48 PM | Show all posts
yang gadis2 pun.. kau lap la sikit bekas lipstik kau tu. aku mesti lap kalo kena cawan walopun cawan sendiri sebab ada orang xsuka/geli tgk. tapi biasanya kalo cuci tanggal je.. ke kau celup2 air je dek
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 04:27 PM | Show all posts
dah kau tak basuh elok2 setakat main celup2 gitu jah mmg la tak hilang bangang..motif segala benda skrg ni kemaruk nak viral
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 04:57 PM | Show all posts
nampak sangat malas nak sental..takda maknanya sabun murah..selalu kenduri basuh pinggan pakai sabun breeze serbuk takpun sabun daia..tu lagi senang nak sental
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 05:09 PM | Show all posts
ke saja nak viral ni..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Tertanya2 jugak lipstik jenama apa yg depa guna sampai lipstik ada kesan dan tak boleh tanggal?? aku pakai lipstik je lps mkn dah hilang..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 05:28 PM | Show all posts
dah cuci pun celup2 je, air bilasan pun tak tukar, klu ingatkan geli pun ye, sabun pun guna yg murah, mmg logik lah lipstik susah hilang, tapi takkan kami nak pergi kenduri bareface? time kenduri lah nak melaram sakan
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila tgk pic budak basuh pinggan ramai2 tu....terkenang zaman kecik dulu...amik tugas basuh pinggan bila Melvin pakcik kawen....bersama alunan lagu nasyid raihan yg diulang2 bersama lagu senario   adoiii lawak
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha.. Bukan main marah lagi ye.. Kan seksi tu lekat bekas lipstick..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai lah lip matte baru x lekat... X pon, dh tau pakai cream lipstick tu pandailah lap balik pakai tisu.. Jgn susahkan org
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik betul jadi katerer tapi tak cuci bekas makan minum bersih2. Apa SOP deyols cuci gelas? Jirus air sabun camtu je ke? Patutnya sental cecair pencuci pinggan kat bibir gelas dan tapak bahagian dalam. Pastu bilas bersih2. Once in a while sental dengan baking soda nak bagi hilang kerak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Guna la pencuci pinggan sunlight gitewwww {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg ssh nak basuh ke? Ke malas nak sental bersih. Lepas ni tukang cuci apa plak nk komplen.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 07:23 AM | Show all posts
tp aku geli la kalau kat sudu atau cawan ada lekat lipstik
klau sendiri punya pun kalau tengah mkn aku lap dulu baru aku guna semula
kalau org punya..sbb sesetengah perempuan kan suka nak rasa sikit makanan org lain
guna sudu yg sama..mmg x la aku nak guna semula..aku geli
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 09:27 AM | Show all posts
salmon-suki replied at 3-12-2019 03:06 PM
Utk majlis kawin2 ni,katerer/pihak rewang gunalah pinggn plastik/cawan plastik/kertas y biodegradabl ...

at least pakai jugak dishwasher.. kalau guna sabun cap dadu jer? lipstick tk tanggal, bau sabun bercampur sirap..
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107997s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list