Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
20200
View
165
Reply

HAFREEZ & ZARA ZYA SAH PUTUS TUNANG BULAN LEPAS.

[Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Post time 3-12-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
jgn ckp zara kne kacau dgn hero lama dia udah laaa..dlu dgr dia suka zara mase blakon sesama smpai memasing fofuler
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:48 AM | Show all posts
tunang pun mcm kelam kabut je elok semimggu ayah meninggal nak jugak-jugak bertunang.pas bertunang elok menganta betina lain pegi set,bukan sibukkan hal tunang dia.sesuai la muka kau apeez.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:55 AM | Show all posts
Pulak? Masa bercinta kemain sangat tayang bahagia
Siap buat surprise pakai patung bagai
Semoga ke jinjang pelamin lah
Penat je tunang gah mcm nak nikah
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Bekas BF H ke yang ganggu ke tewwww?? Tak mungkin kerana sayang, cuma terganggu oleh perasaan?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 3-12-2019 11:03 AM
@Kurex awal-awal dah cakap, heshe tak minat hafreez nih.

kurex minat bam wemyy jeerrr
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Majlis bertunang hari tu dah serupa menikah. Tinggal nak panggil tok kadi je. Sebab tu la rahsiakan pertunangan. Syaitan mmg akan usaha untuk rosakkan hubungan manusia supaya tak jadi kahwin.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Adelisa replied at 3-12-2019 11:42 AM
jgn ckp zara kne kacau dgn hero lama dia udah laaa..dlu dgr dia suka zara mase blakon sesama smpai m ...

Bukan Zara yg SUKE die ke?tpi die yg reject?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:04 PM | Show all posts
elok la tak jadi..... tak sesuai la lelaki tu ngan zara zya...... nampak mcm nak menumpang zara zya je....  oppssss
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:21 PM | Show all posts
pulak?
majlis buat grand2
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 3-12-2019 11:03 AM
@Kurex awal-awal dah cakap, heshe tak minat hafreez nih.

tak minat muka obiyes gay ni...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 3-12-2019 10:54 AM
sape yg di ganggu zara ke hafeez?

hrp bkn @Kurex org ke 3 itewww

eeeee tak minat la.. walaupun sado, tapi muka dia memang nampak gayah.. tapi kalau dia nak, apa salahnya
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 3-12-2019 10:34 AM
Harap2 bkn kurex yg ganggu..

muka dia sendiri nampak gay... takkan korng tak perasan..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 12:52 PM | Show all posts
len kali bertunang mcm nak kenduri kawen 7 hari 7 malam lagi noh.... bukan retis, aku tgk anak2 menakan aku pun lani bertunang siap pelamin bagai... lepaih 3 bulan putuih... BUANG DUIT MAK PAK HAMPA WOOO..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha.hebat penangan si  kurex ni.semua forumers speku dia sbg org ketiga.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 01:27 PM | Show all posts
Adelisa replied at 3-12-2019 11:42 AM
jgn ckp zara kne kacau dgn hero lama dia udah laaa..dlu dgr dia suka zara mase blakon sesama smpai m ...

hero yg mana
lagu ost ku tetap menunggu ke?

klu yg tu bkn ke sjk menghilang konon nya kawen dgn ppaun kaya
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 3-12-2019 01:27 PM
hero yg mana
lagu ost ku tetap menunggu ke?


yg tu la..dlu ade yg ckp dia cinlok dgn zara tp zara xlayan sgt..lps tu sendu mghilang kawin dgn perempuan negara kaya
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 02:01 PM | Show all posts
mixed replied at 3-12-2019 01:27 PM
hero yg mana
lagu ost ku tetap menunggu ke?

lelaki yinnih ke?? https://www.instagram.com/p/B5eVyZ5B8nG/

xreti tepek gambaq
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 02:06 PM | Show all posts
bakalan babypian x bulus 2.0 ka. tunang kemain grand. alih alih di hujung tanduk saja.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 02:27 PM | Show all posts
anakura replied at 3-12-2019 02:01 PM
lelaki yinnih ke?? https://www.instagram.com/p/B5eVyZ5B8nG/

xreti tepek gambaq

tak tau la nok

Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 02:30 PM | Show all posts
tak faham kenapa nak tunang lama-lama..
pada i zaman ni tunang tunang dah macam tak kena..
tunang tu untuk kenali sesama sendiri..
tapi kalau dah terlebih kenal, kan elok kawin je terus..
max tempoh tunang pada i 3-6 bulan dah memadai..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090313s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list