Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
20354
View
165
Reply

HAFREEZ & ZARA ZYA SAH PUTUS TUNANG BULAN LEPAS.

[Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Post time 9-12-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Apakah sejarah bff zara akak fafau berulang kembali x jd kawen?
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
CikRosee_ replied at 6-12-2019 01:14 AM
Dah kawen..tp bini dkt brunei urus bisnes dkt sana katanya lah dlm artikel bh sblm ni msa dia shoo ...

ehh yeke mr.arrogant balik kg berubat?
I sk je azlee ni sb blakon bagus n bg I blh jd mcm faizal hussein kalo trus blakon smp tua hehe
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
imanda replied at 9-12-2019 02:04 PM
ehh yeke mr.arrogant balik kg berubat?
I sk je azlee ni sb blakon bagus n bg I blh jd mcm faizal  ...

Mengikut info yg i dpt drpd kwn i dia berjiran sekampung dgn azlee tu mcmtu lah ceritanya..skrg ni tgk gaya mcm bkn status laki org..mcm dh bpisah je dgn wife dia..tp bg statement dkt BH haritu lain..mgkn propa je cover line..sbb dia kn nk buat come back skrg..
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Da putus tunang.. alahaiiii.. tunang grand kemain..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-12-2019 10:40 AM | Show all posts
SELEPAS bertunang baru jumpa dua kali iaitu pada hari pertunangan dan pada malam Anugerah Skrin.

Kami putus bukan sebab orang ketiga. Ia lebih lebih kepada kami. Saya tak nak buka ruang tuding jari menyalahkan orang lain. Tidak mahu orang lain terbabit. Orang luar jangan spekulasi, kata pelakon, Hafreez Adam sekali gus mengesahkan sudah putus tunang dengan pelakon Zara Zya sejak bulan lalu iaitu selepas sebulan bertunang.

Hafreez, 29, atau nama sebenarnya Hafreez Adam Aizat Zahalan berkata, itu adalah terbaik buat mereka selepas tidak lagi melihat sebarang perkembangan positif dalam perhubungan.

Sejujurnya, kami putus bulan lalu. Saya lambat maklumkan perkara ini pun sebab Zara minta diberi masa. Jadi, kelmari kami putuskan untuk bercakap secara rasmi perkara ini. Saya tidak mahu terus menipu.

Kami tidak gaduh. Kami berpisah secara matang. Ada isu yang terjadi tetapi biarlah antara kami saja yang tahu. Saya jumpa dia dan berbincang.

Saya cakap apa yang dirasa, begitu juga dengan dia. Selepas apa dilalui, saya berasakan perkara lebih rumit akan berlaku jika perhubungan ini diteruskan. Jadi, putus adalah jalan terbaik. Dalam masa sama, tak nampak hala tuju, katanya kepada Harian Metro.

Hafreez yang juga pelakon Mona Lisa berkata, dia sudah memaklumkan keluarganya mengenai perkara itu sejak dari awal mereka putus.

Malah, Hafreez menghadiahkan cincin dan hantaran yang diberi pada hari pertunangan mereka kepada Zara.

Keluarga saya sudah tahu dari awal lagi. Mengenai cincin dan hantaran, saya hadiahkan terus padanya. Saya halalkan dan dia boleh simpan semuanya.

Tipu kalau saya cakap tak ralat dan kecewa apabila putus. Sebab membabitkan air muka keluarga. Saya sayang dia. Saya bertunang dengan dia seminggu selepas arwah bapa meninggal.
Hafreez, Zara Zya putus selepas sebulan bertunang


Apapun, kami anggap ini keputusan matang. Saya anggap bukan jodoh walaupun dulu yakin kami akan kahwin. Malah, sepatutnya masa bertunanang tempoh hari kami merancang nak kahwin terus. Ternyata ini dugaan yang Allah nak beri. Apabila terjadi, saya tahu ada hikmah, katanya.

Sementara itu, usaha Harian Metro mendapatkan penjelasan Zara Zya gagal apabila panggilan telefon tidak dijawab.

Hafreez juga berkongsi, dia dan Zara merancang untuk berkahwin pada 10 Oktober 2020.

Terdahulu, pasangan yang berkenalan ketika bergandingan dalam drama Mona Lisa pada 2017 itu mengikat tali pertunangan pada 12 Oktober lalu.
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 10:54 AM | Show all posts
Edisi Propa. Mereka BFF .... bukan kekasih.  

Bermula bila nak pomot drama mereka. ..... ammek kau. Cash lah tipu peminat.

Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunang bkn main lg beria2 mcm nikah. Lps ni i tggu berita risteena-isa pulak putus tunang. Ada dugaan sikit terus putus, pdhal baru 1bln tunang. Sabar lah
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu la x yah nk bertunang grand sgt baik nikah terus siap ada pelamin

Artis yg tunang grand akhir putus dah byk contoh

Elpian
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Aiyoh sebulan je bertunang..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-12-2019 11:33 AM | Show all posts
mixed replied at 15-12-2019 11:04 AM
Tu la x yah nk bertunang grand sgt baik nikah terus siap ada pelamin

Artis yg tunang grand akhir ...

zahirah aiman alhmdulillah masih ok lagi. tunang pun simple buat kat aussie jemput family je.

Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah. Sebulan je tunang nya. Memang masalah besar betul ni sampai putus terus.
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah....apapun iols suka Zara....xpe la kot2 jumpa jodoh lain yg lebih baik pasni....
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya. Suka deyols
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam macam hal..  
Tapi baju tunang lawo
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Nafi bercinta..then bgtau mmg bercinta

Nafi nak kawen..then bertunang pulak

Nafi dah putus..then bgtao mmg dah putus sebulan..

Nafi sbb org ke3.. tp yg sbnrnye mmg sbb org ke3 la kan................

Propa sgt..
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
xpela zara,blh teman fafau #teamsingle
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian, kesian juga...
Tapi nak padan kan muka juga bleh dak...
Bertunang mcm nak kenduri 7 hari 7 malam...
Bkn zz ja...
Anak2 menakan aku pun, 2 3 org kes sama...
Bertunang dgn pelamin bunga tgn bagai...
Lps 2 bln putuih...haru btoiii budak2 zaman laa
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
CikRosee_ replied at 3-12-2019 06:01 PM
Sampai unfollow tunang sndri...bincang la elok2 kot ya pn..tkkn si hafreez ni jeles plk si zara ni s ...

Azlee dah kahwin ke... patut lama senyap.. dulu kata couple ngan zarina af
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Adm89 replied at 3-12-2019 07:30 PM
Iolls baru google namanya zainurul razia berasal dari lenggong perokk. Bru tahu dah 33 umur sheoll ...

34 da chuols..lahir thn 85..extunang tahun 90
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2019 03:24 PM | Show all posts
Awat aku rasa.....hafeeez mcm tau sesuatu yg ZZ sorok dari dia....cth zz ada rahsia sesuatu.....so bila dia tau...dia frust....haha mcm novel plak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.092019s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list