Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14467
View
140
Reply

Hubungan Zara Zya, Hafreez Adam Diganggu Pihak Ketiga? Hafreez Unfollow Zara Zya

[Copy link]

Author: lolipopbiru       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-12-2019 10:14 AM | Show all posts |Read mode
Edited by lolipopbiru at 3-12-2019 10:50 AM


UNFOLLOW IG ZARA?DELETE A FEW GAMBAR TUNANG DAN DAH LAMA TAK JUMPA ZARA SELEPAS BERTUNANG.



Hampir dua bulan mengikat tali pertunangan, Hafreez Adam mendedahkan ada individu cuba menganggu hubungan pertunangannya dengan Zara Zya. Bagaimanapun, Hafreez menganggap ianya hanya ujian sepanjang tempoh pertunagan.
Hafreez turut merasa pelik sepanjang dua tahun mereka bersama sebelum ini tiada yang cuba menganggu. Ujarnya lagi, sebelum bertunang mereka tidak pernah bergaduh, tetapi ianya berbeza selepas bertunang namun dia menganggap itu hanya dugaan.

Betullah kata orang ada dugaan, sebenarnya agak pelik juga sepanjang dua tahun bersama sebelum ini tak ada orang kacau atau cucuk-cucuk kami, tapi lepas bertunang ada bunyi-bunyi pula.

Sejujurnya sebelum tunang kami tak pernah gaduh, tapi lepas tunang ni ada lain sikit tapi saya anggap ini semua dugaan, kalau kita terlalu fikirkan tentang hal ini memang akan menganggu.
Bagi saya dalam fasa pertunangan ini komunikasi sangat penting, perjalanan kami dah nak sampai ke penghujung, lainlah kalau sebelum tunang dulu kita mungkin boleh anggap hanya kawan sahaja, katanya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Hafreez kesibukan kerja dan jadual penggambaran yang padat membuatkan dia dan Zara jarang bertemu disebabka. Namun, kedua-kedua mereka saling memahami dan perlu matang dalam perhubungan.
Hafreez dan Zara Zya mengikat tali pertunangan pada 12 Oktober lalu dalam sebuah majlis tertutup di Sungai Buloh, Selango, Pasangan ini dijangka akan mendirikan rumah tangga pada Oktober tahun depan.

Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:20 AM | Show all posts
sebabtu rahsiakan pertunangan
hebahkan pernikahan..
rilexlah apiz,
mek adee..
eh ehhhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap2 bkn kurex yg ganggu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Jgn memacam bertunang ritu dah macam rupa akad nikah dah
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok iolls baru check. Mmg heolls dah tak follow zara
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:48 AM | Show all posts
patut ari tu nikah terus. tunang  dah mcm nikah pon. tunang la lagi byk dugaan. sbb tu majlis bertunang jgn over sangat. kalau dh putus rugi masa rugi duit je
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Betina yang mintak hantar balik lokasi shooting hari theyols tunang haritu ke?

Ke birah lain?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 3-12-2019 10:50 AM
Betina yang mintak hantar balik lokasi shooting hari theyols tunang haritu ke?

Ke birah lain?

Tu pipah nasir
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:54 AM | Show all posts
sape yg di ganggu zara ke hafeez?

hrp bkn @Kurex org ke 3 itewww

jgn2 pipah muka petak plk yg ganggu tp deols bff kan
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 10:55 AM | Show all posts
hmmm. moga dipermudahkan. bincang lah elok elok
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunang pon ikat lama, sgt, lagipun hari tu sepatutnya buat majlis nikah terus, pehal nk tunang2 padahal dh kawan kemain lama
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:03 AM | Show all posts
Boomibulat replied at 3-12-2019 02:34 AM
Harap2 bkn kurex yg ganggu..

@Kurex awal-awal dah cakap, heshe tak minat hafreez nih.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka deyols ni. Cepat2 la nikah. Lama lagi tu october tahun depan
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 3-12-2019 11:03 AM
@Kurex awal-awal dah cakap, heshe tak minat hafreez nih.

Tp klu org dh bagi x baik tolak kata dia..
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:09 AM | Show all posts
kalau dah lama bercinta takyah tunang2 ni. tunang tu tempoh untuk kenal bakal pasangan patutnya.
udah la tunang aritu macam menikah dah, dok selak veil bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunang ni kalo dh bercinta bagai nk rak tak perlu pon takpa
Kalo nk sgt ha buat sblum nikah tunang kejap 15 mnit lepas tu nikah
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:25 AM | Show all posts
lambat lg nikahnya, lamanya tunang, mcm marhaein nak kumpul duit je
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:26 AM | Show all posts
dugaan brtunang cenggitu laa..
harap baik2 aje.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Bertunang mcm nikah dah aritu, tup2 kalau ade masalah nanti jd cm kakafira. Hurmmmmm. Semoga baik2 jela, aku suka zara zya tu, sian incesss titeww
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2019 11:39 AM | Show all posts
lain kali tunang tu diam2 je. ni tak majlis dah mengalahkan org kahwin
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086423s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list