Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9262
View
233
Reply

Roy Reda Tersingkir GV6, Akan Kembali Busking Untuk Menyara Hidup

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-12-2019 04:53 PM | Show all posts |Read mode






"Saya reda dengan apa jua keputusan, mungkin inilah yang terbaik. Saya tak kisah menyanyi busking sebab memang dah niat lepas keluar GV."



Itulah komen matang daripada peserta Gegar Vaganza 6, Roy yang menerima hakikat apabila diumumkan sebagai bintang kelima yang tersingkir.

Roy berada di tangga terendah apabila menerima markah 55 peratus selepas membuat persembahan lagu Seniman Menangis nyanyian asal Datuk Jamal Abdillah.


Ig



Menurut Roy, dia sudah menjangkakan perjuangan dalam GV2019 hanya bertahan setakat minggu kelapan sahaja.

"Saya dah agak sebab tahu lagu-lagu saya bukan lagu konsert. Lagu-lagu saya lebih kepada lounge dan tiada cabaran," katanya kepada Astro Gempak.





Bagi penyanyi bersuara jantan ini, dia sepatutnya mennyanyi dengan lebih baik daripada Datuk Jamal tapi ada masalah kesihatan, jadi terpaksa berjaga-jaga supaya suara tidak pecah.

"TEPI JALAN PUN TEPI JALAN LAH"


Mengakui akan kembali membuat persembahan secara busking selepas ini, Roy akui peluang untuk membuat persembahan semakin kurang kerana ramai yang mencari penyanyi yang berpakej lengkap.

Ig




"Saya hanya ada patriotik sahaja. Ada juga tawaran tapi tak banyak. Sekarang orang nak yang hensem, vokal nombor dua pun tak apa. Saya ni buncit, siapa nak panggil."



Sama-samalah kita mengharapkan agar Roy mendapat lebih banyak tawaran persembahan selepas ini, kerana bakatnya begitu besar dan sayang jika dibiarkan begitu sahaja. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:01 PM | Show all posts
dont worry abg roy..pasni banyak la job tu..insyaallah
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:03 PM | Show all posts
semoga rezeki abang roy melimpah ruah lepas ni ye
good luck and all the best abg roy
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Busking kat aeon big blk ke..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:10 PM | Show all posts
alaaa suka suara roy ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul la, lagu2 yg dia dpt dlm gv semua x mencabar.. Mcm sama je xde perubahan, ni astro la ni yg slh x bg dia lagu konsert
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih pulak aku baca...
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan heshe keja lecturer ke kat cyberjaya tuari

Anyway gambo tt tuh mengundang hokeyyyy
Terpancar tawwwww canakkan puting boss susu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:20 PM | Show all posts
Saya ni buncit, siapa nak panggil


ameng pun buncit, ada je org panggil dia nyanyi..cuma pakcik roy ni x byk lagu hits kot, tu yg kurang jemputan menyanyi. diorg risau pakcik roy nyanyi lagu patriotik kt majlis kawen
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:24 PM | Show all posts
kesian dia.. padahal dia nyanyi lg sedap dari peserta lain..
semoga rezki abam roy dimurahkan lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:26 PM | Show all posts
jgn sedih pak cik roy.....i slalu tunggu pak cik nyanyi kat aeon...hehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya tok roy.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Its not the end of the world.

Pasti ada rezeki lain yang menanti tokroy selepas ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:33 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 2-12-2019 05:12 PM
Bukan heshe keja lecturer ke kat cyberjaya tuari

Anyway gambo tt tuh mengundang hokeyyyy

terpaksa la scroll balik
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:34 PM | Show all posts
Sedih la pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:34 PM | Show all posts
tah2 next week bos susu guna kuasa imunity bagi pakcik roy masuk balik.. ke vida je yang ada kuasa imunity tu?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Hopefully pasni byk dpt job nyanyian. Especially lagu2 patriotik kat stesen2 tv.  
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
masa Roy terkeluar smlm ktorg rasa terkejut sht, sbb rasa ada org lain lebih patut keluar.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka dengar abam roy nyanyi. Very manly
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 2-12-2019 05:33 PM
terpaksa la scroll balik

Sama . Gigih scroll balik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
7.689363s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list