Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
26568
View
2023
Reply

SWEET DREAMS (ALAM MIMPI KE-26) MEGADRAMA: MIRA FILZAH, BEN AMIR

 Close [Copy link]

Author: ubatnyamuk    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 2-12-2019 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
jeennnnnnn replied at 2-12-2019 04:49 PM
Mmg ade dlu bamben post igs dia hiks

Dulu2 x folo sgt artis. Bila sd habis baru start folo...terlepas la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 2-12-2019 05:01 PM
yg ni bam ben punya igs , dia tag sean , pastu sean repost igs dia

sean yg simpan igs ni kat h ...

Iols cuma tengok bts yg kt masjid india tu jer kt ig sean. Yg lain belum explore...
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 03:59 PM
Facetime 3 beranak
M : Baby, duduk elok2 ok dengan papa. mama work ok?
B : Jom kita facetime dgn m ...

ya Allah rindunya delulu!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
jangansembunyi replied at 2-12-2019 05:40 PM
ya Allah rindunya delulu!!!!!!!!

Kakasemmm bila nk bg delulu niii hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
OT jap
citer baru BamBen bakalan shoot bleh ke menjoyah cni? Or kna p penthse heols je?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
tikarmengkuang replied at 2-12-2019 05:52 PM
OT jap
citer baru BamBen bakalan shoot bleh ke menjoyah cni? Or kna p penthse heols je?

Rasa boleh kot klu manager x marah.. Bahaha.. Semua kan dh behave.. Iols pun mls nk ke benomena sana.. Ramai org pencen je duk situ.. Nk joyah lebih2 pun x leh..

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 04:14 PM
Dalam scene 6 hari mencari cinta, iols paling suka scene miwa yg ni. Haha sebab nampak mimik muka mi ...

Alahai rindunya kat depa ni.. ada yg gi tenguk balik ni kang..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
jangansembunyi replied at 2-12-2019 05:40 PM
ya Allah rindunya delulu!!!!!!!!

Nk delulus ape nih.. Skill pun x berapa nk ade dah.. Lama ku tgglkan rakit.. Byk telepas memory yg indah2.. Nk beklog x terbuat jua rasanye..

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
qis13 replied at 2-12-2019 05:55 PM
Alahai rindunya kat depa ni.. ada yg gi tenguk balik ni kang..

Come on kakaqissss! Hahaha repeat repeattttttt hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Disebabkan bamben, iols download lagu ni. Ape ni bambennnn hahahaha ni bukan lagu jiwa iolss haha tp bila tgk video ni, tiba tiba fav hahahaha

  
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm jari kat belakang tu kenape eh Qash? Nebes kewwww ahakss

  
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ct1703 replied at 2-12-2019 05:54 PM
Rasa boleh kot klu manager x marah.. Bahaha.. Semua kan dh behave.. Iols pun mls nk ke benomena sa ...

Uols.. Jomla meriahkn benang benomena, senyap sunyi rmh bamben tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by cmf_Arwen at 2-12-2019 06:06 PM
Faawaaa replied at 2-12-2019 05:59 PM
Disebabkan bamben, iols download lagu ni. Ape ni bambennnn hahahaha ni bukan lagu jiwa iolss haha tp ...


Hahaha...ni lagu kumpulan the steps kan? tajuk dia sepi tanpa berita. Masa zaman kecik2 dulu minat giler dgn penyanyi dia....bila tengok balik skrg..ya allah..mengucap...hahahha
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 04:32 PM
Iols sejenis tak boleh nengok juntai2 tu. Rse nk tolong betuikan kakamamaaa hahahahaha. Sakit mata ...

Faham DikFawaaaa. Mmg geram tgk rambut juntai-juntai tu, rasa nak sepitkan rambut tu hahhaha. Sebab tu kaka suka tgk rambut Ben dlm semusim rindu, kemas saja. Rambut abam buku biru pun suka juga, mcm superman. Eh!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_Arwen replied at 2-12-2019 06:03 PM
Hahaha...ni lagu kumpulan the steps kan? tajuk dia sepi tanpa berita. Masa zaman remaja dulu minat ...

Bukan kakaawennn hehe. Steps tu betui. Tapi tajuk dia sekian lama aku merindumu tak silap. Sepi tanpa berita tu lagu sedih..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 06:04 PM
Bukan kakaawennn hehe. Steps tu betui. Tapi tajuk dia sekian lama aku merindumu tak silap. Sepi ta ...

O ya...lupa tajuk sbb yg ingat tajuk lagu sepi tanpa berita tu je.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
mamahs replied at 2-12-2019 06:04 PM
Faham DikFawaaaa. Mmg geram tgk rambut juntai-juntai tu, rasa nak sepitkan rambut tu hahhaha. Seba ...

Hahaha abam buku biru pun blh tahan hensem tapi adik beliau ade maneh sikit hewhewhew jangan sampai iols dandan kan rambut beliau kekdahnya hahaha takde la. Bamben hensem seadanya ace gituuu
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 06:02 PM
Hmmm jari kat belakang tu kenape eh Qash? Nebes kewwww ahakss

Ada 3 scene yg ben selalu gerak2 an jari bila kena tentang mata dgn mira
1. Scene dinner baju kuning
2. Scene awak saya bercinta
3. Scene yg ni..

Nervous agaknya....hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
ctnorenjoy replied at 2-12-2019 06:02 PM
Uols.. Jomla meriahkn benang benomena, senyap sunyi rmh bamben tu

Kaka ct dah mastautin kat benomena ke.. Iols bkn x nk blk sana.. Bila blk x reti nk joyah ape.. Krik krik bunyiknye..

Bahaha.. Tgu ben ade drama br nnti iols blk ye.. Kaka sapu2 lah sawang dulu hias bg cantik....

Bp km dh benomena skrg??
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Faawaaa replied at 2-12-2019 05:09 PM
Igl kedua hee banyak sikit borak. Igl pertama tu malu malu lagi kan. Dok haluuuu haluuuu dgn abaht ...

Hahahahahaa omeyyy sgt iols rasa dialog dorang masa ni..sounds soooo manja!!

M : Buat apa? Tangkap gambar.
B : Tangkap gambar je?
M : Ah ah tangkap gambar je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081679s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list