Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
28880
View
195
Reply

Tular Video Chacha Maembong Berbikini Dan Berjoget Sakan Di Bali

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-11-2019 10:15 AM | Show all posts |Read mode
Siapa yang tak kenal dengan keluarga Maembong? Kebanyakan daripada mereka terlibat dalam industri seni tanah air sehinggakan nama mereka dikenali ramai.


Antara yang paling popular ialah Emma Maembong dan juga Chacha Maembong. Ini kerana wajah mereka sering menghiasi kaca televisyen di rumah anda.


Lama juga tidak mendengar kontroversi mengenai adik-beradik ini, tapi baru-baru ini netizen terkejut apabila sebuah video Chacha Maembong sakan berjoget di Bali tular di media sosial. Bukan itu sahaja, bikini neon jingga yang dikenakan juga mengejutkan orang ramai.





Dalam video (daripada sumber Kasi Viral), kelihatan dia dan beberapa rakannya turut menari dalam khalayak ramai di parti tersebut.



Kredit foto: Youtube




Mungkin juga Chacha sendiri tidak perasan bahawa rakannya telah memuat naik beberapa video dia berpakaian seksi sedang bergembira di tempat percutian popular itu.


Wow! Sakan Chacha berjoget ya! -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:18 AM | Show all posts
wow western sgt chuollsss
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:19 AM | Show all posts
alaaa nene* pun leper, besar lg aku pya
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Xseksi langsung. Tetek nan hado.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:21 AM | Show all posts
seram meolls tgk kalau dorang nih partay sakan kat Bali... terus terbayang Tsunami
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahah.. Sila suntik filler.. Kitaorg lagi bertiang cantik dan besar dari ang chacha oiii
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah tu kenapa?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:45 AM | Show all posts
tetiba ada tsunami...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:49 AM | Show all posts
Dah slim sekarang. dulu chubby sikit. Kalau betul dia la. Tak clear pun video
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Apo nk expect dah nama retis mmg gitu la dia. Tmbh dia pon mmg bukan btutup litup pon sebelum ni..hehehe iolls tak tekejut sgt kalau dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Alahai.. yg marhaein pun sama je..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:52 AM | Show all posts
aduhai parti mcm xde hari esok, ala biasalah tu i dulu pon masa muda mudi mcm ni gak parti 24 jam, lepas kawin alhamdulillah tinggal sume tu, bersyukur sangat Allah x bg peluang bertaubat
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
ckenj replied at 28-11-2019 10:45 AM
tetiba ada tsunami...

Sadisnya kalo tetiba tsunami
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:52 AM | Show all posts
slim pulak nampak chacha ni..dia bukan kemetot dan sedikit boyak ke? ooopss terbodi saming pulok
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Okaylah pki bikni bkn bogel terus
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
bondeh replied at 28-11-2019 10:21 AM
seram meolls tgk kalau dorang nih partay sakan kat Bali... terus terbayang Tsunami

Hadoii..pastu x semena yg lain2 dtg utk holiday kena tempias sama
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
MadameOnion replied at 28-11-2019 10:52 AM
slim pulak nampak chacha ni..dia bukan kemetot dan sedikit boyak ke? ooopss terbodi saming pulok

Mmg nmpk boyak dlm vid tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
LolaLombing replied at 28-11-2019 10:52 AM
Sadisnya kalo tetiba tsunami

If tsunami xpe lg cm bencana alam gitu..if kena bom aduhh
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:57 AM | Show all posts
sarah82 replied at 28-11-2019 10:27 AM
Hahahah.. Sila suntik filler.. Kitaorg lagi bertiang cantik dan besar dari ang chacha oiii

ko cucuk filler ker sarah?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
rayray28 replied at 28-11-2019 10:57 AM
If tsunami xpe lg cm bencana alam gitu..if kena bom aduhh

Dua dua mati tragis gitu tak sempat tobat. Semoga kita kita meninggal dlm keadaan husnul khotimah. Adeh ajet ajet ustazah pulak iolss. Tp tu la walau x baik mana pon kita tp ujung2 harap pengakhiran kita bebaik saja
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.105360s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list