Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
18546
View
353
Reply

Anak Retis popular pernah Kena Dera Dengan Mak Tiri

[Copy link]

Author: KiahRonggeng88    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 28-11-2019 11:26 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:13 AM
Bapak dia bukan ada kes rogol bdk bwh umur ke dlu ... Ke MB lain?? X silap kak kiah lah

ehh chooii bukan arwah MB ni kak kiah..
tuduhan berat ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 28-11-2019 11:24 AM
bukan kakiah...yang tu orang lain..

Tu la banyak sgt MB M ni hahaha kak kiah pon konfius... Kes tu yang LGE volunteer masuk penjara sbb selamat kan bdk kena wogol tu kan??
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:28 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:26 AM
EM tu katanya kwen dgn bekas peserta GV jgak si H ..... Dgr desas desus laaaaa

aduhh tetap nak relate jugekss dgn peserta GV..
kena decode lagi laa pasni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 28-11-2019 11:23 AM
laa ye ka kakiah?
tak pernah tahu pulak


Entah lah dia... Dia ni dh tahap despress yang kronik ... Sume penangan amik ice baby laaaa... Lepas tu dia ni salah pilih kwn... Dulu bff dgn si Jolie tu ... Tgok lah Jolie tu camne skrg dh mcm mak setan je..tu pon ramai yang adore dgn si jolie tu...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:29 AM | Show all posts
bondeh replied at 28-11-2019 10:18 AM
dedulu kat tv9 ada talkshow pengacara CepWan tetamu jemputan si ED dgn bakal mak mertua tak jadi s ...

NG mmg sayang sgt kat SM. meols dulu pun suka je kalau SM kawin dgn RR tu. tapi ya la .. tak jodoh. mmg NG hampa sgt anak dia tak berjodohan dgn SM.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
lasagna replied at 28-11-2019 11:26 AM
ehh chooii bukan arwah MB ni kak kiah..
tuduhan berat ni

Sbb kak kiah tanya MB LAIN?? HAISHHH
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
pittjie replied at 28-11-2019 11:29 AM
NG mmg sayang sgt kat SM. meols dulu pun suka je kalau SM kawin dgn RR tu. tapi ya la .. tak jodoh ...

Dgn IS pon x jd kan ?? Last RR kwen dgn sapa tah...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:34 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:27 AM
Tu la banyak sgt MB M ni hahaha kak kiah pon konfius... Kes tu yang LGE volunteer masuk penjara sb ...

alamakkk ...tak ingat lah kakiah kisah xMB tu...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:34 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:08 AM
SM bkn ank menteri.... Laki dia skrg bekas laki ank menteri

SM anak org have have kat bumi Kenyalang

Aunty kawan aku jagi gynae dia masa peknen anak dua org dgn ED

Dia bnyk lah mengadu kat aunty tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:37 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:28 AM
Entah lah dia... Dia ni dh tahap despress yang kronik ... Sume penangan amik ice baby laaaa... Lep ...

itu lah kan....
yang si jolie tu tak tau nak cakap apa dah..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:38 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:31 AM
Dgn IS pon x jd kan ?? Last RR kwen dgn sapa tah...

IS sapa pulak sis? tak le decode. RR kawin dgn composer mualaf kan? SP.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:40 AM | Show all posts
Sazida replied at 28-11-2019 11:13 AM
Dedua hensemmm noksss. Mmg kalah ank che ta propa tu

iyeeeee bertiang2 jauh ketinggalan... takde acik SM nak expose anak2 bagai...dah memang herlok khuenzzzz
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 28-11-2019 11:34 AM
alamakkk ...tak ingat lah kakiah kisah xMB tu...

Google plz hahahhaa....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:41 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:31 AM
Dgn IS pon x jd kan ?? Last RR kwen dgn sapa tah...

RR kawen dgn pembuat lagu mualaf
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:41 AM | Show all posts
pittjie replied at 28-11-2019 11:29 AM
NG mmg sayang sgt kat SM. meols dulu pun suka je kalau SM kawin dgn RR tu. tapi ya la .. tak jodoh ...

kannnn g event anugerah mana2 berdua tapi takde over tayang2... dorang kenal masa Mat Despatch kan tak silap meolls...


*dedua Jen & Dud muka manis & baby face...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
pittjie replied at 28-11-2019 11:38 AM
IS sapa pulak sis? tak le decode. RR kawin dgn composer mualaf kan? SP.

Ada lah RR pon ada bercinta dgn IS ... X silap nama dia ITAN SROYA
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:42 AM | Show all posts
KiahRonggeng88 replied at 28-11-2019 11:26 AM
EM tu katanya kwen dgn bekas peserta GV jgak si H ..... Dgr desas desus laaaaa

sungguh ke ni dgn H
patutlah ada org tya kak O, mase dgr desas desus nk kawen tu, nak kawen semula dgn kak O ke?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:43 AM | Show all posts

hahahaha..kisah RTC dgn budak bawah umur tu tau
tapi yg LGE nak cover dia tu tak tau
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2019 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Cancel kan sajork la UFO kak kiah tu
gossip purba ke gossip millennium ka iols okey je
yg purba ramai gak tak tau hehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-11-2019 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 28-11-2019 11:43 AM
hahahaha..kisah RTC dgn budak bawah umur tu tau
tapi yg LGE nak cover dia tu tak tau

Nenek bdk tu dtg jumpa LGE suh tolong deme ... LGE tolong lah sampai LGE kenaa penjara ...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.393780s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list