Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
5783
View
48
Reply

"Bukan Curang, Dah Tak Ada Jodoh" - Hubungan Risteena Dengan Ikhwan Dah Berakhir

[Copy link]

Author: natrahn       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-11-2019 10:34 AM | Show all posts |Read mode
Ramai tertanya-tanya mengenai hubungan Risteena Munim dengan Ikhwan Khairuddin yang sepatutnya berkahwin pada bulan ini. Pelbagai spekulasi timbul, malah ada yang menuduh Risteena curang.


Rupa-rupanya, hubungan Risteena dan Ikhwan sudah berakhir sejak beberapa bulan lalu. Berdepan pelbagai ujian, pelakon Nur Risteena Munim, 30, mengakui sudah berjuang berhabis-habisan untuk terus mempertahankan cintanya.









"Tiada siapa perlu disalahkan apabila hubungan kami berakhir dengan perpisahan. Kami tidak ditakdirkan bertemu jodoh.

"Bukan saya tidak berusaha mempertahankannya, malah Ikhwan tahu bagaimana saya berjuang menjaga perhubungan kami.

"Bagaimanapun, apabila sudah puas berjuang, hubungan itu hanya tinggal sisa dan bagaikan tiada kesudahan. Rasanya, cukuplah setakat itu," ujarnya memetik laporan Berita Harian.


Risteena sekarang dikatakan sedang hangat bercinta dengan jejaka misteri dan sedang melalui fasa bahagia sekarang.










Walaupun Risteena memilih untuk tidak mendedahkan wajah kekasih barunya hingga mencetuskan tanda tanya, ramai juga yang seakan-akan sudah mengetahui siapakah jejaka misteri yang bertakhta di hati Risteena iaitu aktor Isa Khan.




  



Namun, sehingga kini, walaupun digosipkan bakal berkahwin, Risteena dan Isa belum sedia membuka mulut mengenainya.


Terdahulu, Isa dan Risteena yang juga seorang pelakon mendapat perhatian ramai selepas kakak kepada Ruhainies itu berkongsi foto dan video seorang lelaki berserta emoji cinta.


Malah, Risteena juga pernah memuat naik foto bersama Isa dan kakak aktor itu, Farali Khan, berserta kapsyen gambar 'keluarga'. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 10:42 AM | Show all posts
tengok lepas ng bf baru nie, makin menyeksi plk
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 10:51 AM | Show all posts
gigih berpeluk sakan, kang x jd kawen br tau
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
mesti tak jadi kawen jugak
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:04 AM | Show all posts
nangka bungkus sape nak..dahtu rege mengalahkan buah segar..
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:07 AM | Show all posts
Mfzg89 replied at 27-11-2019 11:04 AM
nangka bungkus sape nak..dahtu rege mengalahkan buah segar..

tapi nanti ada je yg nak
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:11 AM | Show all posts
wow gambar atas tu, pergi umrah sesama ke
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:37 AM | Show all posts
boleh la tunjuk makan nasi kandar jugak mcm si kemek buat.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:49 AM | Show all posts
tunggu si bangsat ruhainis tu plak
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 11:51 AM | Show all posts
sian 2 bradik ni..
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Diorang adik beradik dua ni kenape ye..xabis2..
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:05 PM | Show all posts
AGAINNNN...
famly ni mmg sal jantan je kan
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:05 PM | Show all posts
Putus beberapa bulan lalu, laaa ni dah counting days dengan si mamat isa ni? Betul ker tak curang?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:05 PM | Show all posts
Badan mcm org dah kawin, dorang ni adik beradik agaknya masa kecik2 sbelum tido mesti baca cerita fairytail
Kisah2 romantik, jumpa lelaki idaman
Dpt bunga, dpt coklat, dpt belon hari2 kan?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:06 PM | Show all posts
Semalam keluar cerita adik, hari ni keluar cerita kakak.  Issue sama, boyfriend!!
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dua beradik ni ada syer kat cari ke? Selang seli cite dorang je.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:26 PM | Show all posts
Haish, birah sgt cite pasal jantan je keluarga nih.

Kalau org tau pun dapat ape, jadi aman ke Malaysia ni.
Harga minyak turun ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Ensem jgk mamat bkopiah tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....


Risteena - putus dgn kekasih lama kini sedang rapat dengan Isa Khan?

Ruhainees - Kekasih sanggup suap makan Risteena dalam kereta Ferari

Risteena - Tidak mahu mendedahkan siapa kekasih misterinya?

Ruhainees - Ruhainess marah bila kekasih beli anggur berharga RM148.

Ko rasa apa fungsi dua beradik ni dlm industri kalau pusing2 cerita pasal kisah cinta  dgn kekasih beli anggur bagai???

Xde ke kisah "Ruhainees teruja filem lakonannya mendapat kutipan Box Office" atau "Ruhainees kini sibuk dengan tawaran berlakon dari produksi seberang"..
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Selagi tak kawin dua beradik ni memang tiap minggu akan ada je bebenang dorang ni.
Cepat2 la kawin oi.. Bukan x mampu pun kan. Ke nak tunjuk2 romantik sbb nak tggu kot2 ada yg sponsor sampai 10juta?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111621s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list