Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12780
View
213
Reply

Mira Filzah Tak Mahu Lagi Bergandingan Dengan Remy Ishak

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-11-2019 05:41 PM | Show all posts |Read mode
Mira Filzah dah tak mahu lagi bergandingan dengan Remy Ishak, katanya.


Keputusan itu dibuat bukan sebab ada kaitan dengan soal hati dan perasaan pun, sebaliknya mahu mengimbangi situasi di mana peminat suka sangat menjodohkannya dengan gandingan dalam drama.


Dah banyak kali sangat digandingkan dengan Remy, antaranya dalam drama Lelaki Kiriman Tuhan, Pujaan Hati Kanda dan filem Sangkar sampai ada yang menyangka mereka benar-benar bercinta.




  



  



"Bayangkan, disebabkan perkara seperti ini, minat penonton terhadap saya dan hero yang pernah bergandingan sudah berpecah. Perkara seperti inilah yang cuba saya elakkan.

"Disebabkan itu, saya membuat keputusan kalau boleh mahu bekerja dengan pelakon lelaki lain dan tidak tertumpu kepada seorang pelakon saja.

"Usaha ini diharapkan supaya penonton kelak akan menilai hasil kerja, bukan kerana gosip yang mahu kami bercinta di dunia realiti," katanya kepada Harian Metro.




  



Namun, dalam masa sama, Mira berkata tidak dapat dinafikan yang Remy merupakan seorang teman pelakon yang bagus dan mudah memberi kerjasama.

"Saya memang paling selesa bekerja dengan Remy. Sebabnya, dia bagus dan secara tidak langsung lakonan saya juga menjadi bertambah baik kerana harus memberikan corak lakonan sama paras," tambahnya.




Foto: IG




Jadi, nak tengok Mira Filzah bergandingan dengan hero mana pula lepas ni? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 05:51 PM | Show all posts
sejujurnya... sy x pernah tgk lakonan mira filzah
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Elehhh mcm la hero2 lain teringin sgt nk berganding dgn sheols
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 05:53 PM | Show all posts
acah acah pmpuan terhot rebutan jantan ke migha?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
remy sehak cakap dgn kurex, dia lagi nak elakkan bergandingan kau wahai pompuan!
kan remy sehak kan..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 05:59 PM | Show all posts
alah ckp  je lah dah frenzone wemmmy

skg tgh dgn ben amir kan
tgk kt ig ben dtg masa launch produk kecantikkan by migha
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:00 PM | Show all posts
Zizan maroh
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:03 PM | Show all posts
mixed replied at 26-11-2019 05:59 PM
alah ckp  je lah dah frenzone wemmmy

skg tgh dgn ben amir kan

gitu ler migha lepas gunakn,buhsan dgn remy gunekan ben10 kepam pulak.........



Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Migha piljah ni berlaga ketet dengan Romi kat red carpet. Sakit mata iols
Dulu respect gak sejak bermasonry ni taksedap tengok
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Buatlah apa mira suka mira.

Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:12 PM | Show all posts
rotijohanz replied at 26-11-2019 06:03 PM
gitu ler migha lepas gunakn,buhsan dgn remy gunekan ben10 kepam pulak.........



gitewwwwwwwwwwwwwwww














Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 26-11-2019 05:59 PM
alah ckp  je lah dah frenzone wemmmy

skg tgh dgn ben amir kan

Yeke chouls?bukan Remy ke yg difrienzone Smpai die nak putus tunang
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sesuailah mira & remy.

Mira layak dapat lelaki yg jambu macam syafiq... remy nmpk tua.. tak sesuai.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
mata.kail: sejujurnya... sy x pernah tgk lakonan mira filzah


Same. Cantik la juga tp xtau kenapa xleh nak minat.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rotijohanz at 26-11-2019 06:33 PM
mixed replied at 26-11-2019 06:12 PM
gitewwwwwwwwwwwwwwww


kepamnye lah ben10........
muke takde aura hero lgsung........
sendurin betul.hahahahahahahah!!!!!!
dtg event owg uols pkai baju mcm nk pegi pasor mlm.......serabai tul
eh uols shipper ker?yuckssssss
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Busuk nya muka ben tu..pkai lh smart sket
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 26-11-2019 06:12 PM
gitewwwwwwwwwwwwwwww

laki ni busuk betul
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan plak migha ngan ben....bercinta kah? Ok lah dia pakai simple gituh. Nampak maskulin sikit....the next power couple??
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
af_mania replied at 26-11-2019 06:19 PM
Tak sesuailah mira & remy.

Mira layak dapat lelaki yg jambu macam syafiq... remy nmpk tua.. tak s ...

lain la remy dgn aku...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 26-11-2019 06:12 PM
gitewwwwwwwwwwwwwwww

ehhh nampak busuk pulak.. takpe.. aku akan terima seadanya....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115869s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list