Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1004
View
18
Reply

[Tempatan] UAI semakin sembuh setelah CASH tempohari

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2019 04:30 PM | Show all posts |Read mode
PENCERAMAH terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI) semakin pulih apabila sudah mampu membawa kenderaan sendiri selepas terbabit dalam kemalangan ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Jalan Pusara di Kuala Terengganu pada 4 November lalu.

Bagaimanapun, UAI yang patah tangan kiri dalam kejadian itu masih dalam tempoh berehat tanpa menghadiri sebarang undangan kuliah.

Kenalan rapat UAI yang ingin dikenali sebagai Man berkata, kecederaan lain yang dialami UAI seperti di hidung dan mulut sudah pulih sepenuhnya.

Kecederaan yang lain sudah baik cuma UAI ada menjalani pembedahan memasang implan untuk menyambung tulang lengan pada bahagian atas sikunya.

Ia memerlukan masa untuk sembuh sepenuhnya dan dijangka kecederaan itu memerlukan masa lebih tiga bulan untuk pulih.

Ramai tetamu yang datang melawat UAI di rumah termasuk ahli politik dan artis tempatan, katanya ketika dihubungi hari ini.

Man berkata, penggemar dan pengikut UAI perlu bersabar kerana tarikh tepat untuk penceramah bebas itu kembali berceramah dan menghadiri kuliah masih belum diputuskan.

Insya-Allah, UAI akan segera menghadiri kuliah seperti biasa apabila beliau sihat sepenuhnya. Buat masa ini, beliau perlu rehat bagi memastikan kecederaannya cepat pulih, katanya.

Dalam perkembangan lain, pelawak terkenal tanah air, Zizan Razak sempat melawat UAI di kediaman penceramah itu empat hari lalu.

Lawatan artis serba boleh yang berasal dari Terengganu itu dikongsi di Instagram (IG) miliknya sebelum ia tular di Facebook.

Gambar mesra Zizan bersama UAI yang dimuat naik di IG itu mendapat sebanyak 215,743 tanda suka dan 988 komen daripada netizen.

Harian Metro sebelum ini melaporkan UAI patah tangan kiri dan hidung selepas terjatuh basikal ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya.

Difahamkan, UAI menyertai kayuhan santai bersama Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Belia, Sukan dan NGO Terengganu, Wan Sukairi Wan Abdullah di sekitar kawasan itu.

Bagaimanapun, ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya secara tiba-tiba basikalnya berhenti mengejut sekali gus menyebabkan dia terpelanting dalam kejadian pada 6.30 petang itu.

Berita berkaitan

• UAI keluar wad hari ini

• UAI belum mampu bercakap banyak

• Doakan kesembuhan UAI

• UAI selamat jalani pembedahan tangan

• UAI patah tangan, hidung

Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 21 November 2019 @ 4:00 PM
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 05:43 PM | Show all posts
damn! seriously..why u ols cash kan dia nie? i xfhm...dr hr tuh tanya..sorang pun xjawab!
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Terminology cash ni salah guna la bro.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 05:53 PM | Show all posts
amboi tt...cash terus baginya....agak2 lor
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya doakan semoga ustaz cepat sembuh....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 06:06 PM | Show all posts
Aku rasa dia maksudkan crash kot.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Belum ewallet lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg cash tu?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 11:43 PM | Show all posts
moga cepat sembuh            
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 08:20 AM | Show all posts
hahaha..baru nak tanya kenapa korang mengcash kan heols?

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 11:17 AM | Show all posts
cash ????
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 12:23 PM | Show all posts
Edited by cmf_shalom at 22-11-2019 12:24 PM

kes anak dia kot..hehe..penah kecoh kt ci
korg ktinggalan kapal ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 12:30 PM | Show all posts
aku pakai RFID
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 02:11 PM | Show all posts
cmf_shalom replied at 22-11-2019 12:23 PM
kes anak dia kot..hehe..penah kecoh kt ci
korg ktinggalan kapal ni

kes apa pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Tt nk cash jgk kah..cash skrg dimana2..tmbh klu jns tgn mulut cabul ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_shalom replied at 22-11-2019 12:23 PM
kes anak dia kot..hehe..penah kecoh kt ci
korg ktinggalan kapal ni

Yang.tu bukannya ust kazim ker???
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Bisik kat dia langgar undang2 jalanraya pun haram hukum nyerhehehe
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2019 04:08 PM | Show all posts
org2 agama skrang byk guna agama utk cari duit.....patut berduyun2 org nak jadi ustad....ustazah
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ampun ampun. Ak silap org
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.124038s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list