Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1152
View
26
Reply

[Tempatan] [Edisi Bideo Semburit] Identiti lelaki dalam video intim diketahui tak lama lagi, sebelum akhir tahun ini katanya...

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-11-2019 04:42 PM | Show all posts |Read mode
Edited by EJALTI at 20-11-2019 08:45 AM

Identiti lelaki dalam video intim diketahui tak lama lagi

https://www.malaysiakini.com/news/500564

Diterbitkan Hari ini 4:38 petang


Polis Diraja Malaysia (PDRM) yakin identiti lelaki yang dirakam beraksi di atas ranjang - dan dikaitkan dengan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Azmin Ali - akan diketahui sebelum hujung tahun ini.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Huzir Mohamed, berkata klip video tersebut sudah dihantar ke sebuah firma di AS untuk dianalisis.

Katanya, langkah itu dibuat untuk mengetahui ketulenan serta identiti yang terlibat dalam rakaman berkenaan.

Huzir menjelaskan, kertas siasatan kes itu sudah dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara antara tujuh dan lapan kali dan pihak terbabit sudah diberi arahan untuk dilaksanakan.

"Polis telah pergi ke AS baru-baru ini, dan mereka sudah balik. Laporan analisis tersebut akan dibekalkan kepada PDRM dalam masa terdekat," katanya.

Ditanya bila keputusan tersebut akan diperolehi, Huzir menjawab: "PDRM sangat yakin sebelum hujung tahun."

Beliau menambah, PDRM melantik pakar dari luar negara untuk membuat analisis kerana perlukan badan bebas untuk membuat analisis mengenainya.

Antara aspek yang ditumpukan, katanya, ialah menilai ketulenan video tersebut dan menjalankan proses pengecaman wajah individu yang terlibat.

Selepas itu, katanya, ia akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara.

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 05:09 PM | Show all posts
Lamanya..  ke nak tunggu video janaan komputer deepfake siap? boleh la ditch out video asal selit masuk video janaan deepfake.. pastu kata, video ni bukan betul.. computer generated ja..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Brapa kali postpone daaa.....jgn peram forever mcm kes anak mat sabu awal tahun ari tu sampai nak abis tahun x tau apa cerita. Rumit betul dna air kencing anak menteri ph
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 06:47 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko nak tunggu bottom tu pregnant dulu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Bad news 4 Jemin..  Hip2 hoorayy! 3x
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:25 PM | Show all posts
lamanya kes ini hendak diselesaikan
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 20-11-2019 08:17 PM
Bad news 4 Jemin..  Hip2 hoorayy! 3x

Blum tentu jemin.. ntah ntah indon mana nanti ngaku kata itu adalah sayee.. politaik mesia nii tak kira laa tua ke mude same jahh..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Supersirap replied at 20-11-2019 08:25 PM
lamanya kes ini hendak diselesaikan

Tak jumpe org yg seupee.. tgh cari yg akan akan
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 20-11-2019 08:28 PM
Blum tentu jemin.. ntah ntah indon mana nanti ngaku kata itu adalah sayee.. politaik mesia nii tak ...

Ye tak ye jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
ke nak tunggu sampai atok letak jawatan baru berani bawak ketengah. atau pun tunggu sampai ph  kena tendang pru 15
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 05:37 AM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 20-11-2019 11:51 PM
Ye tak ye jugak..

Itulaaaa.. belum tentu lg
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Gerenti bukan jemin.....

Tu pelakun porno dari pilipin.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 20-11-2019 08:29 PM
Tak jumpe org yg seupee.. tgh cari yg akan akan

Jgn le cari kat indon....

Kat pilipin blh jumpa, tapi bkn pilak...cari yg hi class sikit
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Yeayyyy....jemin dah nk jadi PM8.....

Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg mengaku pelakon dlm video pun masih lepas bebas....x brani ambil tindakan takut lg byk bocor
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Soi lek jugak gentleman...mengaku terus...tak kena apa apa pon...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Azmin ada back up kuat dari Atok Fosil.. Semua org tau nama azmin xde dlm senarai menteri kabinet yg anwar/jijah bagi dulu. Tp atok sendiri yg angkat azmin wlpn nama jemin x disenaraikn oleh anwar. Atok cipta satu kementerian baru semata2 nak angkat azmin jd menteri kabinet. Kementerian yg xde fungsi, bertindih dg fungsi Menteri Kewangan.

Wlpn Video tulin ehem2 dah viral pun Azmin tak senasib Anwar. Zaman madey pecat anwar dulu hanya perlu kenyataan2 saksi spt drebar. Saka apa azmin guna sampai atok syg sgt dgn dia?   Hakikatnya mrk saling memperguna satu sama lain utk kekang anwar.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 10:51 AM | Show all posts
Sudah terang lagi bersuluh.... tetapi masih... apoooo?!
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 11:43 AM | Show all posts
Kalu mengkomer jantan dengan jantan, semburit toh sound effect dier camne toh? Tok tek tak tok tek ker?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085824s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list