Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5533
View
179
Reply

[Tempatan] Betapa pentingnya kerahsiaan - kes Lahad Datu, anggota yg khianat

[Copy link]

Author: saripdolmat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-11-2019 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
ohnoLia replied at 20-11-2019 08:08 AM
Kenapa malaysia tak buat wajib khidmat kpd tentera mcm singapore and korea ya? Ai think ini membantu ...

Ada buat kan? Plkn tu kan...Tapi hangat2 tahi ayam je...sekejap je dorg buat....skrg dah xde kot
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
celaka kau hassan
patutnya lucutkan saja kewarganegaraan bangsat ni dan msia patut rampas semua harta dia .jgn berlembut sgt
ko nk sgt duk dgn suluk, pi la duk negara diorg
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
@pokaibanktokyo yg pegawai jatuh hukum gantung ni pun sbb kes Lahad Datu ni jugak ke? Ceritala sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:49 AM | Show all posts
semoge ko kene belasah hari2 dlm penjare tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 20-11-2019 08:24 AM
mereka tu sanggup buat apa saja utk duit
tengok saja pak muntri juga melompat mcm katak sebab gila  ...

Pengkhianat ni adalah watak2 mcm watak Buang dlm filem sarjan hassan. Demi duit sanggup apa saja
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:53 AM | Show all posts
harizs replied at 20-11-2019 08:50 AM
Pengkhianat ni adalah watak2 mcm watak Buang dlm filem sarjan hassan. Demi duit sanggup apa saja

duit adelah kuasa besar dlm negaraeven atok aku yg takat yb daerah kecik tu pon org sogok duit masa mula2 fossil jadi piem dulu.  sori naik lori atok aku ckp
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:55 AM | Show all posts
bangsat punya traitor ni
A punya intel dia tak salur ke pdrm
berapa ramai anggota yg mati

macam mana la boleh terpikir dgn strength banyak tu nak tawan sabah?
seriously?
level tu punya bodoh?

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
pengkhianat dan tali barut..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:04 AM | Show all posts
Edited by cmf_shalom at 20-11-2019 09:05 AM

Ini lah jasa Tun
Bapa pengkhianat yg mlahirkan pengkhianat
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:09 AM | Show all posts
disebabkan pakcik bangang ni ade isteri yang jadi balu ade anak yang jadi piatu... ade mak ayah yang hilang anak... memang celakalah hidup ko pakcik...
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada sorang yg terkorban Tu kepala siap kena penggal Kan?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_shalom replied at 20-11-2019 09:04 AM
Ini lah jasa Tun
Bapa pengkhianat yg mlahirkan pengkhianat

Absolutely...atok Bapa Pengkhianat, ko duk area2 borneo kan? Ada bapa kwan aku tlibat ng kes sulu ni. Menurut pak dia, byk jgk elemen2 mistik tjadi spanjang bkawal kt lahad datu. Sihir prmainan mata salah satunya. Ko boleh confirmkn?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:24 AM | Show all posts
Disebab kan kes pencerobohan Lahad Datu ni lah salah sorang abang kaka kena trasfer kesana dan terus kena monitor sana sampai la dia pencen last two years...nanti nak csi kat dia kes Hassan ni..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:29 AM | Show all posts
kira double agent
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Traitor to our beloved country. Kalau treason bukan hukumannya mati ke?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:45 AM | Show all posts
harizs replied at 20-11-2019 07:53 AM
Ada sekor lagi....mat sabu namanya. Sebelum pru14 bagi statement komunis adalah pejuang tanahair.

tu otak tahap lembu da la muka hodoh, bodoh lak tu..parti amonot dah la takde hala tuju tapi ramai lak muntri2 lembam dilantik dari amonot tu..bangkai tol

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:47 AM | Show all posts
awaynepian replied at 20-11-2019 08:41 AM
Masih terkesan tgk kt tv salah seorang balu n anak2 meraung menangis terima jasad salah seorang angg ...

mana x menangis tengok mayat da xserupa org askar2 sulu ni kerjakan..memang lunyai habis smpai aku sendiri masa tgok gambar2 mayat tu aku scroll cecepat..semoga hassan ni kena seksa dulu b4 mampos..pengkhianat negara!!!

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:53 AM | Show all posts
tali barut ni dah wujud zaman kesultanan melayu melaka lagi..dan tali barut adalah org tempatan sendiri...

nak salahkan dia pun takleh gak...dia mungkin tak berpuas hati dgn pemimpin atau ketua2 yg ada pd waktu itu...selalunya kes bergaduh, dendam, iri hati, kezaliman, dsb...

ini sifat biasa manusia
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Kawan meols orang Sabah pun Ada cerita pasal Suluk nak buat serangan tu...tahun 2009 dulu...diorg nak rampas Lahad Datu Dan keluarga kawan meols tu ditawarkan oleh Suluk utk jadi pengkhianat Negara jua....tapi keluarga dia tolak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru tahu ada pengkhianat. Dapat apa dia tawaran hebat kah dari dulu tu? Patut pengkhianat ni dibuang negara je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.099740s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list