Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
934
View
24
Reply

Laki Bini Kaki Pecah Kereta, 'Apo!'

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-11-2019 06:17 PM | Show all posts |Read mode
Sudahlah membuat jenayah pecah kenderaan, dilakukan pula bersama-sama suami isteri. Memang sehati sejiwa buat jenayah!


Harian Metro melaporkan, pasangan suami isteri ini dikesan melakukan pecah kenderaan sebagai pendapatan utama mereka bagi membeli dadah dan berbelanja mewah.


Namun, aktiviti tersebut 'kantoi' apabila ada saksi yang berjaya mengecam mereka dan melaporkan kepada polis.


Kredit foto: mstar




Difahamkan, pihak polis menerima aduan daripada seorang lelaki yang mendakwa kereta Proton Saganya dipecahkan pada bahagian cermin kiri di rumahnya di Taman Beringin, Senai pada Ahad lalu.


Namun, suspek tidak sempat membawa lari barangan dalam keretanya kerana kejadian itu disedari jirannya.


Bertindak atas laporan itu, kami menjalankan siasatan dan sepasukan pegawai serta anggota Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulai menyerbu sebuah hotel di Jalan Mewah 1, Senai sebelum menahan pasangan terbabit yang berusia 34 tahun pada 11.30 pagi semalam, kata Ketua Polis Daerah Kulai Superintendan Tok Beng Yeow.


Menerusi siasatan, didapati suspek lelaki sering memecahkan cermin kenderaan, manakala isterinya sering berada bersamanya ketika melakukan perbuatan itu.


Hasil pemeriksaan mendapati, suspek lelaki pernah menjalani hukuman mengikut Seksyen 148 Kanun Keseksaan (KK) kerana merusuh menggunakan senjata.


Selain itu, ujian saringan air kencing mendapati mereka berdua positif dadah jenis methamphetamine," katanya lagi. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Woww... Kira sehidup semati sungguh.  
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
apoo .. partner in crime gittew. sian orang yang kete kene pecah
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagai aur dengan tebing gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Diharapkan mereka tak ada keturunan lah ya.. {:thief
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Bonnie and clyde versi jdt...huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 07:27 PM | Show all posts
lain kali kasi p-ecah muka dulu baru panggil polis kutip diaorang. biar padan muka.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
dadih...........
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dadih dan keburukannya,  tak berkesudahan.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
wow. hrap xmmbiak nnti kesian ank2 dbri mkn hasil haram.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 19-11-2019 06:39 PM
Woww... Kira sehidup semati sungguh.

Acik baru je siang tadi layan yutiub bideo org pi intebiu banduan2 wanita. Ada kes pecah amanah, kes tlg laki jadi tokan dadah, kes tlg laki pegi merompak
Gile derang neh
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 19-11-2019 09:40 PM
Acik baru je siang tadi layan yutiub bideo org pi intebiu banduan2 wanita. Ada kes pecah amanah, k ...

Kerana cinta.. Buang emak buang saudara aku turunkan.. Cewahjh.. Bila bercinta.. Hilang akal kejap. ..yg naya adalah wanita.. Sbb setia.. Ingatkan si suami/bf akan setia tgg keluar dari penjara tapi sebaliknya.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 19-11-2019 09:43 PM
Kerana cinta.. Buang emak buang saudara aku turunkan.. Cewahjh.. Bila bercinta.. Hilang akal kejap ...

Tahik lah cinta. Acik pun menikah berasaskan cinta jugak. Kalo laki acik buat dosa, takdenya haku nak menjerumus diri dgn dosa heshe tuh. Lagi haku mengamuk mcm org gile sampai dia insop ade la
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 19-11-2019 09:55 PM
Tahik lah cinta. Acik pun menikah berasaskan cinta jugak. Kalo laki acik buat dosa, takdenya haku  ...

Hahaha.. Sy bercakap ttg pengalaman masa tgh bercinta.. Hahahaha.. Aiyooo. Bodoh gila masa tu..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 19-11-2019 09:57 PM
Hahaha.. Sy bercakap ttg pengalaman masa tgh bercinta.. Hahahaha.. Aiyooo. Bodoh gila masa tu..

Buang karan ja Sarah nak layan cinta neh. Hang kalo nak menikah, acik sajes menikah ja asal jantan tuh keturunan yg ketahwan, ada keja boleh bela hang, perangai senonoh, tak baloq semayang. Lepas menikah, hang becinta lah dgn dia sampai hampa dua mampuih kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 19-11-2019 10:01 PM
Buang karan ja Sarah nak layan cinta neh. Hang kalo nak menikah, acik sajes menikah ja asal jantan ...

Hahahaha.. Tu la.. Mesti tanah berelung juga kan acik...boleh goyang kaki
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:08 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 19-11-2019 10:02 PM
Hahahaha.. Tu la.. Mesti tanah berelung juga kan acik...boleh goyang kaki

Mo tanah berelung2, motip hang nak kena goyang kaki
Laki hang dok bajak bendang, hang goreng cucoq buat neskepeh dlm pelas la
Lepas tu lenggang2 kangkung pi tepi bendang panggil laki hang makan coq katanye
Awwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 19-11-2019 10:08 PM
Mo tanah berelung2, motip hang nak kena goyang kaki
Laki hang dok bajak bendang, hang gor ...

Hahaha.. Gitu la.. Lps tu lepak bawah pondok tepi sawah.. Kena angin sepoi2 bahasa... Hahahaha.. Tak ensem muka ok.. Tapi ensem poketnya.. Boleh gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Ish ish ish.. Ni kalau ada anak, x tau lah apa jadi kt anak dorg
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 07:22 AM | Show all posts
mendadih laki bini
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110285s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list