Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
2683
View
71
Reply

Lelaki Gay Tumbuk Pasangan, Cemburu Keluar Dengan Orang lain

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-11-2019 12:49 PM | Show all posts |Read mode
Tak tahan melihat kekasih keluar dengan orang lain, seorang lelaki gay menumbuk dan menampar pasangannya di Jalan Tun Sardon, di Balik Pulau, Sabtu lalu.


Dipercayai ketika kejadian jam 11.30 malam itu, dua lelaki itu pergi ke kawasan parkir di situ untuk berbincang tentang hubungan mereka.


Namun, selepas didapati kekasihnya keluar dengan pasangan lain, suspek menjadi berang.


Kredit foto: Awani




Memetik laporan Harian Metro, akibat tidak dapat mengawal kemarahan suspek menumbuk dan menampar muka pasangannya.


Mangsa kemudiannya membuat laporan polis keesokan harinya kerana bimbang dengan keselamatan diri.


Hasil siasatan lanjut, mangsa mendakwa dia selama ini memang kerap dipukul lebih-lebih lagi apabila gagal memberikan wang setiap kali diminta suspek.

Mangsa juga memberitahu yang dia memang kerap memberikan wang dan sebagai balasan suspek akan membantunya dalam menguruskan kehidupan seharian seperti menyediakan rumah, bersiar-siar dan urusan peribadi lain, kata Timbalan Ketua Polis Daerah Barat Daya, Deputi Superintendan Jafri Md Zain.


Siasatan mendapati keduanya bekerja sebagai kakitangan kerajaan dan bekerja di bangunan sama namun berlainan unit.


Difahamkan, suspek bertugas sebagai kerani am manakala mangsa pula bekerja sebagai pegawai. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cam sial
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:53 PM | Show all posts
dulu-dulu, kalau bergaduh, lelaki berebut perempuan atau perempuan berebut lelaki. sekarang ni, lelaki berebut lelaki.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:59 PM | Show all posts
lubang taik pun nak berebut....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:02 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
bodohnyaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
teringin nk tengok mcmmn gay bergaduh..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ctaz: lubang taik pun nak berebut....


Hahhahahahhahhahahhah ini kebenaran....sakit perut hakak gelak
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:42 PM | Show all posts
ctaz replied at 19-11-2019 12:59 PM
lubang taik pun nak berebut....

ini win
hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:45 PM | Show all posts
Macam-macam.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
So romantic satu opis
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:01 PM | Show all posts
dui mangsa pegawai saspek kerani am..ptt lah sakan saspek
minta duit saja..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:02 PM | Show all posts
sudah2 la.. bertaubat
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Semburit nok!
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:09 PM | Show all posts

Jadi gay pun dicurangi...
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
TT, please tepek gambar. Video please.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
ctaz replied at 19-11-2019 04:59 AM
lubang taik pun nak berebut....

Tahik dia emas
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:17 PM | Show all posts
omg mcm2 dunia ni..  dh xde perempuan ke.. laki bergaduh sesama lelaki berebutkan lelaki.. giler
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:26 PM | Show all posts
pegawai dgn keraniii, patut mintak duit jee
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:34 PM | Show all posts
ingatkan ngan ppuan je laki dayus.. ngan laki pun sama jugak..
patutnya letak lah muka.. senang nak judge..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.480825s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list