Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4103
View
60
Reply

Lufya Omar Pelik, Suami Enggan Bercerai Pula

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-11-2019 06:34 PM | Show all posts |Read mode
Lufya Omar terkejut apabila suaminya, Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum  tak mahu menceraikannya di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, hari ini.


Katanya dia pelik sungguh dengan tindakan lelaki berkenaan.


  



"Saya tidak boleh komen banyak kerana masih dalam prosiding mahkamah.

"Tapi apa yang peliknya, sebelum ini suami saya sudah melafazkan cerai menerusi aplikasi WhatsApp dan memaklumkan di beberapa portal media.

"Namun, hari ini lain pula yang jadi apabila dia bertindak menarik balik lafaz tersebut dan enggan menceraikan saya. Saya pelik," katanya kepada Gempak.


  



Hafiz pula enggan mengulas lanjut dan memberitahu yang dia tak akan mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang ayah.


"Saya tak boleh ulas lanjut. Saya dinasihati oleh peguam saya untuk mengikut prosedur yang ditetapkan mahkamah.

"Sebagai bapa, saya tahu tanggungjawab saya dan takkan mengabaikannya. Pada masa yang sama, saya takkan pisahkan anak dengan Lufya," katanya.


Foto: IG


10 Disember ditetapkan bagi kedua-dua pihak hadir untuk sebutan semula kes dan melantik wakil Jawatankuasa Pendamai (JKP) berhubung kemelut rumah tangga mereka. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Suke la ko kan. Tu la yg ko nak sebenarnya kan.  Barulah rasa diri tu precious suami tak sanggup lepaskan gitewh.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
bosannnnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Waduh Camana tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Lantak ko lah..

Kezzzaahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Apapon biarlah adil kat anak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi talak dah jatuh ke blm??
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
So rasa bangga la. Hampeh
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih sayang kah?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Org terdekat aku pernah jd gini. Long short story,
rupa2 nya kena ilmu pengasih kekasih lama. Maybe depa ni boleh pi try berubat, mana la tau kan, lakinya bole tahan ada rupa tu, ramai perati...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:42 PM | Show all posts
anak sheols besok dah besar mesti cantik bak model...
mak ayah pun helok2
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:43 PM | Show all posts
mcm malu kan bila hal rumahtangga habis diketahui orang lain.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni lagi seorang. Tak kasihan dengan anak ke bila bicara secara terbuka begini.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 09:55 PM | Show all posts
dua2 pun lawa ensem anak pun comel...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Ai yai yai can both of them just shut up. Yg srg educated..dr kan..yg srg lg pg kelas agama sana sini. Blh tak be mature n pikir anak besar nanti baca pasal mak ayah dia cmni..hey anak anak akan dtg agaknya jadi generasi senang depress sbb perangai mak ayah kt socmed
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Hafiz tu x puas nk "seksa" lufya lg tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa rasa mcm belah lelaki ada niat jahat
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau cerai mcm2 dia kena bayar kan.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:07 AM | Show all posts
Lawyer takde nasihat tambahan suruh ko diam dari socmed
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:09 AM | Show all posts
hhahah pelik kee? sebenarnya laki dia nak gantung tak bertali..nak pekenakan ko  sbb berdendam ..haishh takkan sbb sayang kott
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.277819s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list