Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234
Return to list New
3822
View
74
Reply

Tahniah.. Tajul sedalam rindu dah jadi daddy

[Copy link]

Author: misuke       Show all posts   Read mode

Post time 19-11-2019 12:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak bapaknya pun masih remaja tak cukup zat, sesuailah nama anak berangan gitu. Asalkan susu pampers anak daddy mampu tanggung, cucuk vaksin biarkan lah anak theyols. Kalau nyusah toknek tu iols kecamz, awasssss....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
TEJA ADRIANA BINTI TAJUL ARIF
barulah umphhh!! {:laugh{:laugh{:laugh{:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:13 AM | Show all posts
sarahmirza replied at 17-11-2019 11:12 PM
Achik bawang: drianna Carissa raya nanti balik mana?
Adriana Carissa: Balik Felda Sendayan achik... ...

tajul berasal dari felda sendayan ke chuols.. owh org kampung acik siti nordiana rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:16 AM | Show all posts
hangdenim replied at 19-11-2019 12:27 AM
Mak bapaknya pun masih remaja tak cukup zat, sesuailah nama anak berangan gitu. Asalkan susu pampers ...

adui penat gelak. dah kalau dedi tajul arif bawak anak checkup kat kk je camno chuols. dalam tengah orang ramai bersesak sesak tu tibah nurse panggil anaknya nak cek tinggi... ADRIANAAAAA CARISSSAAAAAAA.. hahahaha mesti semua geng mak2 panjang leher cari mana mak bapak budak ni.. tingin laa semua nak tgk sapekah mak bapak sheols berangan betul namanya
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:19 AM | Show all posts
disneyrecess replied at 18-11-2019 02:51 PM
Kalu totok jgn la letak nama lawa sgt,  sian budak tu bila dah be so..
Muka so so nama kemainnn

khen chuols.. nasib tak namakan anak Puteri Cantik Rupawan Indah Rembulan je kat anak dia.. kang penat anak dia nak menanggung malu seumur hidup padahal rupa tak cantik mana
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
black_handbag replied at 19-11-2019 09:13 AM
tajul berasal dari felda sendayan ke chuols.. owh org kampung acik siti nordiana rupanya.

Hasil carian di google...
Ada hupdate kt wikipedia uollss...

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-11-2019 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
kena bahan dah nama anak tajul ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 04:40 PM | Show all posts
Tahniah dik jul
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 04:59 PM | Show all posts
wow nama           
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
SufiSite replied at 19-11-2019 08:37 AM
TEJA ADRIANA BINTI TAJUL ARIF
barulah umphhh!! {:laugh{:laugh{:laugh{:laugh

Sedap nama uols suggest ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah. Gebu baby. Tang nama tak nak kutuk. Dah ramai yang kutuk
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 05:23 PM | Show all posts
tahniah la dik
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada je zaman aku sekolah dulu nama siti rupawan..haha..segan sili tuan punya badan bila nama dipanggil...kalo ako dah berontak nak tukar nama dah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-11-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
ni lahir taun berapa masih nk berupawan bagai nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 01:40 PM | Show all posts
Tetiba aku terasa....
Sebab anak aku nama Adriana jugak...tapi idak ler Carissa...nama kedua tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111356s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list