Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5734
View
2038
Reply

** ~ JOM MERoyan/BERborak DI PAHANG - V126~**

[Copy link]

Author: mattzzx       Show all posts   Read mode

Post time 19-11-2019 02:35 PM | Show all posts
cintan66 replied at 19-11-2019 12:10 PM
Tudung botol carik kat kedai2 runcit kg pulak tuBerebut2 gn budak2 lain
Emboh kelahi.

hihihi.. dulu2 kalau ada je mmg terus simpan
sebab banyak nk guna

Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:36 PM | Show all posts
mattzzx replied at 19-11-2019 12:13 PM
setengah ayah tu tak perlu garang, sekadar pandangan mata yang tajam pun dia orang dah takut..

saya x pernah kena marah ngn arwah ayah
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 02:37 PM | Show all posts
cintan66 replied at 19-11-2019 02:25 PM
Badan terasa letih......
Nak gi hospital kejap, ziarah sikecil

rendam kaki ngn air suam n garam kasar kak ita..
nanti lega sikit
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:30 PM | Show all posts
seroja23 replied at 19-11-2019 02:35 PM
hihihi.. dulu2 kalau ada je mmg terus simpan
sebab banyak nk guna

Zaman kita kecik2 dulu tudung botol pun susah nak dptSapa yg minum air botol tu kira berduit sgt dah

Tu yg jumpa simpan mcm brg be harga sgt
Nak main dam je pun.  
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:32 PM | Show all posts
seroja23 replied at 19-11-2019 02:37 PM
rendam kaki ngn air suam n garam kasar kak ita..
nanti lega sikit

Penah jg buat oja
Tp kadang tu malas

Petua tu mmg mujarab terasa segar badan
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:38 PM | Show all posts
seroja23 replied at 19-11-2019 02:32 PM
kat umah sini memang xde tv pun.
lg pun dah terbiasa tak tengok tv dari kecik.
tengok selected  ...

Oja layan neflix kat hp ke

K.ita pun jarang tgk tv dulu...tp hubby asik ajak teman
Lama2 terjebak, siap bgtau Citer apa yg best suruh kita tgk
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:42 PM | Show all posts
Online sambil tgk bola

Msia vs indon

Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:42 PM | Show all posts
Harap msia blh menang

Msia boleh
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:22 PM | Show all posts
Yesssss msia 1.............h
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:26 PM | Show all posts
Go go msia..... berdebar pulak tgk
Rasa nak gugur jantung
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:05 AM | Show all posts
cintan66 replied at 19-11-2019 08:30 PM
Zaman kita kecik2 dulu tudung botol pun susah nak dptSapa yg minum air botol tu kira berduit sgt d ...

kite naseb baik sikit sebab sepupu mak ada kedai makan.
makanya bnyk la air2 botol tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:08 AM | Show all posts
cintan66 replied at 19-11-2019 08:32 PM
Penah jg buat oja
Tp kadang tu malas

kita balik baru ni dari main dam buat benda tu la.
xlarat sgt penat rendam la ngn air suam. bgn tido rasa lega sikit
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:10 AM | Show all posts
cintan66 replied at 19-11-2019 08:38 PM
Oja layan neflix kat hp ke

K.ita pun jarang tgk tv dulu...tp hubby asik ajak teman

xpun kak. skrg lg x sempat nak tgk cerita2 kdrama jdrama.
slh 1 sebab, sebab malas nak ngadap bnyk2 episod.
1 sbb lg mmg jenis jarang tgk tv. kalo dulu2 masa kecik2 pn ada tv pun untuk tgk bola n tgk drama kdg2 ikut mood.
kl x mmg jd perhiasan je hahahha
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 08:25 AM | Show all posts
selamat pagi...

sehari 2 ni g keje ting tong sikit
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:09 AM | Show all posts
ada orang promote suppliment
dia xtau iol sejenis cerewet namatey bab2 suppliment ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:11 AM | Show all posts
seroja23 replied at 20-11-2019 08:25 AM
selamat pagi...

sehari 2 ni g keje ting tong sikit

Slmt pg oja


Kak ita pulak kepala ting toing pg ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:15 AM | Show all posts
seroja23 replied at 20-11-2019 09:09 AM
ada orang promote suppliment
dia xtau iol sejenis cerewet namatey bab2 suppliment ni

Ya kena cerewet bab2 ni
Bukan pantang dgr testimony bagus terus beli

Kak ita pun amik jg supplements ... kesihatan kena jaga
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:17 AM | Show all posts
seroja23 replied at 20-11-2019 08:05 AM
kite naseb baik sikit sebab sepupu mak ada kedai makan.
makanya bnyk la air2 botol tu

haha byk la  collection yek
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:23 AM | Show all posts

makan apa kak bekpes?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 09:25 AM | Show all posts
cintan66 replied at 20-11-2019 09:15 AM
Ya kena cerewet bab2 ni
Bukan pantang dgr testimony bagus terus beli

haah. dia tunjuk kotak. dah la xde cop halal
dia tau kita slipped disc tu dia promot.

dia kata dia sinus elok dh sikit katanya.
baru makan dah elok sesuatu sangat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107406s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list