CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 3428|Reply: 3

Kerja tak ikut masa

  [Copy link]
Post time 16-11-2019 06:13 PM | Show all posts |Read mode
Edited by PTTOUTDOOR.MY at 19-11-2019 10:04 PM

Zaman sekarang ni gerak sikit je keluar duit Asal gerak je duit, asal duit je gerak kan?

Ye min faham boleh JIMAT

TAPI takkan nak makan telur mata lembu hari2, kadang-kadang tekak ni nak merasa jugak Nando's ke, Tomy Romas ke kan?
.
Ada yang dah boleh bayar sewa rumah pakai duit dropship je, ada yang bayar PTPTN, beli emas and so on!
.
Yela sebab jadi dropshipper ni korang TAK PAYAH KELUAR MODAL tapi dapat UNTUNGGG! Sape je taknak kan?

Kelebihan PTT Dropship:

Tak perlu keluar modal

Tak perlu simpan stock

Margin profit yang tinggi!

.

Yang berminat, tekan WhatsApp atau SINI!






Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 27-11-2019 07:30 PM | Show all posts
Zaman sekarang ni gerak sikit je keluar duit Asal gerak je duit, asal duit je gerak kan?

Ye min faham boleh JIMAT

TAPI takkan nak makan telur mata lembu hari2, kadang-kadang tekak ni nak merasa jugak Nando's ke, Tomy Romas ke kan?
.
Ada yang dah boleh bayar sewa rumah pakai duit dropship je, ada yang bayar PTPTN, beli emas and so on!
.
Yela sebab jadi dropshipper ni korang TAK PAYAH KELUAR MODAL tapi dapat UNTUNGGG! Sape je taknak kan?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-12-2019 09:26 PM | Show all posts
Kelebihan PTT Dropship:

Tak perlu keluar modal

Tak perlu simpan stock

Margin profit yang tinggi!

Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2020 04:08 PM | Show all posts
You can rely on our top quality and brilliant with best essay writingservice simply because have the most reliable and best essaywriters. All our writers are graduates from top universities and have manyyears of experience in custom dissertation help and . Inaddition, all the writers are native English speakers and are familiar withyour education syllabus hence the reason we assure you that we are wellequipped to handle your BTECassignment help and coursework help online.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 03:03 PM GMT+8 , Processed in 0.087343 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list