Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1924
View
20
Reply

Lelaki Warga Tempatan Terjun Apartment Lepas Diberhentikan Kerja

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2019 03:08 PM | Show all posts |Read mode
Lelaki warga tempatan maut selepas terjatuh dari tingkat 23 sebuah apartmen di Bandar Meru Raya, Ipoh, semalam.


Sinar Harian melaporkan, orang awam menemui mayat mangsa berusia 55 tahun itu dalam keadaan terbaring dan terdapat kesan darah berhampiran laluan keluar tempat letak kenderaan apartmen berkenaan kira-kira jam 11.55 pagi.




Foto: Sinar




Polis percaya mangsa memanjat keluar dari beranda kediamannya di tingkat 23 apartmen itu berdasarkan penemuan sebuah kerusi.

"Tidak ada apa-apa kesan pergelutan ditemui dan pemeriksaan di rumah mangsa telah menemui satu kerusi yang diletakkan di beranda luar apartmen.

"Kita percaya kemungkinan mangsa telah memanjat keluar menggunakan kerusi sebelum terjatuh," kata Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner A Asmadi Abdul Aziz.


Tambahnya, mangsa diberhentikan kerja beberapa bulan lalu.

"Kemungkinan sepanjang tempoh itu mangsa berada dalam keadaan kemurungan dan tekanan amat sangat," katanya yang turut memaklumkan seorang wanita tempatan berusia 46 tahun ditahan bagi membantu siasatan.


Katanya, dia ditemui dalam keadaan mabuk di kediaman mangsa ketika kejadian.




Foto: Sinar



"Keadaan wanita itu yang mabuk menyukarkan kita untuk mendapatkan maklumat, dia telahpun dibawa ke hospital untuk kita dapatkan ujian darah atau apa-apa juga kesan lain yang dapat membantu siasatan," katanya.


Kata Asmadi, pihaknya akan mendapatkan maklumat lanjut daripada keluarga dan isteri mangsa untuk mengenal pasti status hubungan sebenar wanita itu dengan mangsa.


Bagaimanapun, setakat ini kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut sehingga laporan bedah siasat siap. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Haizzz.... kesian
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Rip... Dah tak boleh fikir apa lah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:20 PM | Show all posts
siapakah perempuan mabuk itu??
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
kurang sorang......
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:25 PM | Show all posts
mujur dia mati terus masa terjun..
kalau tak menjawap la kat bini pasal pompuan tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:28 PM | Show all posts
jinjang ke sis?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:31 PM | Show all posts
mesti hutang byk
pastu itu ini masalah

harap2 kematian dia tak membebankan sapa2 nak memanggung hutang yg byk

kesian ke anak bini kot la dah meminjam ah long ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:53 PM | Show all posts
Bila dah hilang pertimbangan tak hairan kalau jalan itu yang dipilihnya
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 09:13 AM | Show all posts
55thn..ada org pencen muda tak nak berkerja lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 09:26 AM | Show all posts
PELAHAP BABI KE ????????
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 14-11-2019 03:25 PM
mujur dia mati terus masa terjun..
kalau tak menjawap la kat bini pasal pompuan tu

ye..kalau tak kena terjun skali lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Cian takziah
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang mabuk tu kenapa pulak
Asalnya sama2 mabuk ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 07:02 PM | Show all posts
jika dibuang kerja boleh ambil job mengajar Bahasa Hindustan
pergi membunuh diri tidak dapat apa di kemudian hari
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kafir ke? Rip
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:10 PM | Show all posts
orang melayu, dia bukan diberhentikan kerja, tp dia berhenti sendiri.  syarikat glc di perak. arwah seorang yang sgt baik... mungkin depress salah satu punca. xde hutang along ke apa rasanya...sebab dia pun ada buat public mutual selain kerja makan gaji. bukan rank biasa.. antara orang atasan dkt syrkt yg dia kerja.. harap dia dapat pembelaan sewajarnya...
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2019 08:56 AM From the mobile phone | Show all posts
selayaknyalah replied at 15-11-2019 11:10 PM
orang melayu, dia bukan diberhentikan kerja, tp dia berhenti sendiri.  syarikat glc di perak. arwah  ...

Pompuan mabuk tu sapa pulak....
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2019 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
selayaknyalah replied at 15-11-2019 03:10 PM
orang melayu, dia bukan diberhentikan kerja, tp dia berhenti sendiri.  syarikat glc di perak. arwah  ...

i rasa dia mungkin nak berniaga atau keje sendiri tapi mungkin kena tipu atau job x jadik. i ada sorang kawan macam ni dulu keje bank rhb. elok siap kereta siap moto pastu ada kawan provoke katanya suruh keje sendiri. ajak join insuran....

last sekarang tgh pandu grab. hidup susah jugak la. harap gaji bini. nasib baik bini keje
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 03:32 PM | Show all posts
jazaa100 replied at 16-11-2019 08:56 AM
Pompuan mabuk tu sapa pulak....

tu masih dlm siasatan polis...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.101416s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list