Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2219
View
31
Reply

Aiman Tino Serik Percaya Orang, Kawan Baik Sendiri Kantoi Curi Kad ATM Dan Duit Beribu

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2019 12:04 PM | Show all posts |Read mode
"Bukan tak percaya, tetapi saya serik. Kawan yang saya kenal sejak sekolah rendah dan percaya pun boleh buat macam tu."


Alahai, kesian Aiman Tino yang pernah ditipu kawan baik sendiri. Bukan setakat ditipu, malah kawan yang dikenali sejak sekolah rendah itu sanggup mencuri kad ATMnya dan mengeluarkan duit hingga mencecah ribuan ringgit di belakangnya!





Kredit foto: IG




Berkata kepada Gempak, penyanyi itu serik untuk meletakkan kepercayaan penuh kepada orang lain sejak kejadian.


Dakwanya, sudah beberapa kali kawannya berbuat demikian dan dia hanya menyedarinya selepas berasa tidak sedap hati apabila pelaku tiba-tiba bagi alasan nak keluar jumpa kawan.

"Saya perasan duit dalam bank semakin berkurangan dan tidak pernah mengesyaki apa-apa. Sehinggalah suatu hari tu, saya bangun dari tidur saya nampak dia nak keluar.

"Dia kata nak keluar jumpa kawan, saya tak sedap hati dan tergerak nak tengok dompet. Saya terkejut bila mendapati kad ATM tak ada.

"Saya tunggu dia balik tapi saya tidak bertanya apa-apa kepadanya dan dia mula resah. Agaknya dia tidak tahu macam mana nak letak balik kad tu dalam dompet saya," katanya.




  



Selepas mengadu kepada ibu bapanya, mereka terus ke rumah pelaku dan menceritakan mengenai kejadian kepada bapanya.

"Tidak mahu memanjangkan cerita bapa dia bayar balik duit saya yang anak dia dah ambik.

"Macam mana dia tahu nombor pin kad ATM saya, mungkin selama ini dia nampak setiap kali saya keluarkan wang. Mungkin la kan," katanya yang akan berhati-hati bersahabat selepas ini.




  



Aiman bagaimanapun menjelaskan sudah memaafkan individu tersebut dan tidak menyimpan dendam.


Biasa keluarkan duit di mesin ATM depan kawan ke tu, Aiman? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagu nk keluar ade je la nk jadikan bahan orng ckap psal kau.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak..mslhnya kenapa tido dgn kwn? Kat mana tido?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Yealah jgn percaya sgt kt org
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayahnya dah ganti duit ko, apa yang ko kecoh lagi
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:12 PM | Show all posts
lagu Benci tu tak sedap langsung ..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:29 PM | Show all posts
tido sekatil ke dek? tanya je
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa kawan ko tido ngan ko bukan kat rumah dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:45 PM | Show all posts
Kawan tu tidur sekali di rumah ko ker?
Dah rapat cenggitu, beraninya dia mencuri.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha sian eman. Nak mgadu duit dia d curik tp korang smua londeh benda lain plk
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak bgtau duit heols byk la tuh
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam budak tingkatan 1 bercinta je dlm klip Benci tu....
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 02:33 PM | Show all posts
beberapa kali terjadi. adakah time dek eman tidur kawannya mencopet. gitu??

Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:30 PM | Show all posts
bila best fren biasa la bermalam kt rumah kawan
mcm anak aku la, kawan2 ajak overnight, padahal rumah selang beberapa pintu ja.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
heols dh kena pecat drpd racing Toyota ke sis? x nmpak kelibat heshe
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Duit hilang pun tak perasan, kayanya heols..yg penting lagu baru heols hauk to daa max
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:13 PM | Show all posts
Dia ni mcm naqiu masa zaman bbnu dulu
Lagi 10-15 tahun, aiman tino akan digilai oleh makcik2 mak2 orang mcm naqiu sekarang
Panjang umor kita dpat tengok
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 14-11-2019 05:13 PM
Dia ni mcm naqiu masa zaman bbnu dulu
Lagi 10-15 tahun, aiman tino akan digilai oleh makcik2 mak2 o ...


Yes.. di mana masa tu ramai tiba2 mengaku... "aku mmg minat aiman tino ni dulu.. siap simpan gambar2"
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 03:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Tau byk duit..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 14-11-2019 05:13 PM
Dia ni mcm naqiu masa zaman bbnu dulu
Lagi 10-15 tahun, aiman tino akan digilai oleh makcik2 mak2 o ...

Iols x rasa cmtu. Suara heols akan kekal begitu sampai bila2. Mcm dak pian, bbnu kertu tu. Xdenya nak besar lg suaranya.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115756s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list