Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
17681
View
216
Reply

Intan Najuwa Padam Gambar, Unfollow Tunang Di Instagram

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-11-2019 05:28 PM | Show all posts |Read mode
Kontroversi demi kontroversi melibatkan Intan Najuwa. Bila gambarnya dengan Zul Ariffin tersebar baru-baru ini habis satu Malaysia datang mengecam.


Tunang Intan sendiri pun dah malas nak komen tentang motif sebenar Intan ambil gambar tersebut.


BACA: "Cakaplah Apa Nak Cakap," - Tunang Malas Komen Gambar 'Basah' Intan Najuwa


Lagi panas bila menurut pemerhatian, Intan dah padam gambar-gambar tunangnya di Instagram. Adalah cuma tinggal satu, yang lain semua dah tak ada.


  



Lagi menimbulkan persoalan bila Intan dan tunangnya, Razrul Anwar Rosli dah tak mengikuti antara satu sama lain di Instagram.


Apa cerita ni? Adakah ada sesuatu yang berlaku antara mereka?


  



Setakat ini Intan masih lagi mengunci mulut dan langsung tak memberikan apa -apa penjelasan.


Kita bagilah ruang dan peluang buat mereka menyelesaikan masalah ini.


Foto: IG


Biasalah dalam perhubungan mestilah ada pasang surutnya kan?


Bertabahlah, orang kata dugaan bertunang ni memang berat. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
tunggu masa la nk jd mcm kisah pertunangan Elbulus...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Okaylah tu dik. Pergi sambung belajar ke ape dulu. Engko muda lagi buat ape bertunang
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni naik grab car je dik xperlu berangan naik lembugini
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:33 PM | Show all posts
Lambo boleh beli kemudian. Badan kekar la sedap... batang berurat... mana boleh tolak oi.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
tu laaa...
tayang le lagi...
org tua dh pesan..bertunang dendiam..

ini tayang sampai makan bersuap dlm lemnuhini...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
okey la , boleh menikah dgn bam jul ripin
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dugaan bertunang...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:37 PM | Show all posts
harubom replied at 12-11-2019 05:30 PM
Okaylah tu dik. Pergi sambung belajar ke ape dulu. Engko muda lagi buat ape bertunang

abislaaaa ko dik oiii..career lakonan ni ke mana laa sgt.tak lama lagi sendu..study spm je kahh?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Blkon pnya pasai, hilang tunang kayo {:childlike
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:49 PM | Show all posts
Nasib ko la sape suruh pilih bbnu nak jadikan bini
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
pasni leh polo jul ripin
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak dak pasang surut la. Dia yg tak pikir ker amek gambar gitu
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:53 PM | Show all posts
pi sambung belajar dek...kurangkan kinje2 ngan jantan...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 05:54 PM | Show all posts
Edited by Jamil_Abu at 12-11-2019 05:56 PM

mohon adik najwa nikah je dengan abg jamil supaya abg jamil completekan quota 4.
tak ada apa-apa pun dengan abah lambo tu kalau nak bandingkan dengan abg jamil ni  
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
meols nk jd karatz intan la perangai ada aku kesah gitew
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bukan dugaan bertunang dik
Ini garit sendiri cash sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Hati orang tua sensitif dikkk apatah lagi bujang tua
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 06:19 PM | Show all posts
ahaaaaa..br syok bc benang nie...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 06:19 PM | Show all posts
damian_lee replied at 12-11-2019 06:07 PM
Ni bukan dugaan bertunang dik
Ini garit sendiri cash sendiri

aha betul tuh...nak2 bila OA dh ckp xder scene tuh dlm drama...aku pun musykil nieh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.440367s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list