Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
5841
View
76
Reply

Azhar Amir pegang watak Tun M, layakkah?

[Copy link]

Author: ali2810    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-11-2019 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Pelakon lelaki malaysia, Azhar Amir bakal memegang watak sebagai Tun Dr Mahathir dalam filem terbaru terbitan Reliance Media berjudul Mahathir The Journey. Penggambaran bakal bermula pada bulan Disember 2019 dan dirancang ditayangkan sekitar Julai 2020.

Pemilihan aktor tersebut diputuskan oleh pihak produksi setelah ujibakat tertutup dilakukan pada bulan Oktober yang lalu.

Menjadi tanda tanya warganet tentang kriteria pemilihan aktor tersebut kerana terdapat ramai lagi pelakon lelaki yang lebih layak memegang watak Tun M.

Adakah Mahathir The Journey bakal menjadi flop movie atau sebaliknya. Sama-sama kita nantikan.

Sidang media rasmi berlangsung di Hotel Sheraton, Petaling Jaya pada 11 Nobember 2019.

Pelakon lain yang turut membintangi filem tersebut ialah Fauziah Latif, Dian P Ramlee, Ning Baizura dan ramai lagi
Screenshot_20191111_155014.jpg
Screenshot_20191111_010309_com.instagram.android.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:59 PM | Show all posts
Wow dah upgrade jadi Tun M. Selama ni kan heols asyik jadi bapa kepada heroin. Bapa Lofa heols, bapa Fazura pun heols
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Hasnul rahmat utk hasmah biopic kan? Uish keliruuuu sis. Manyak nye muvie nak shoot. Inspired true story kak mah please
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:14 PM | Show all posts
MimiLalat replied at 11-11-2019 04:02 PM
Hasnul rahmat utk hasmah biopic kan? Uish keliruuuu sis. Manyak nye muvie nak shoot. Inspired true s ...


iols pun pening



Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah knp yg jd nek hasmah lg muda dr wan jijah
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:18 PM | Show all posts
mohon Kollywood buat cerita utk abah KJ, mohon Rajinikan jadi abah KJ!
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba buat dialoq ni..."apa nama...apa nama....tak tau...tak tau...tak ingat...tak...ingat..."(buat cara screen test bujang lapok).
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
MimiLalat replied at 11-11-2019 04:02 PM
Hasnul rahmat utk hasmah biopic kan? Uish keliruuuu sis. Manyak nye muvie nak shoot. Inspired true s ...

Watak kak mah sesuai dibawak oleh zila bakarin
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:28 PM | Show all posts
banyak betul movie dia..
dulu masa mantan, gi sembahyang jumaat kt masjid negara bangla jek ajak bergambar
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
sorry but pakcik ni agak kekayuan dlm berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni semua filem mengipasss selagi jd kerajaan ni kipasssss jangan tak kipasss
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
orglama replied at 11-11-2019 04:31 PM
sorry but pakcik ni agak kekayuan dlm berlakon

Ya walaupon dia byk berlakon tp dia kayu la. Sblm ni ada gosip gi genting dgn pompuan muda kan? I kecewa ingatkan someone yg boleh lawan isma daniel
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:40 PM | Show all posts
yang jadi Tun M boleh berlakon ke?
macam kayu je selama ni tengok dia jadi bapak heroin/ hero
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu jd bapak hero/heroin
Lakonan biasa2 aja
Ni yg watak isma daniel terlepas tu kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:50 PM | Show all posts
Tak layak, titik.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 04:51 PM | Show all posts
sedikit kayus la dia ni
masa jadi bapak lopa dulu chef wan pun kecam dia tak reti berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa pn meols teruja kak jee utk pertama kalinya jadi heroin filem bwk watak tun siti. Ning plak jadi marina mahathir. Lisdawati jd nurul izzah. Dazrin jadi syed saddiq. Pandai dorg ni buat casting. Hrpnya bole setanding habibie ainun. Meols mmg sceptical kalau org msia buat filem biopic ni. Sbb selalu watak dan perwatakan lari jauh dr wajah sbnr. Paling xleh lupa cita zaiton ceritaku. Xbest langsung
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 05:38 PM | Show all posts
habis TT nk siapa jadi mahathir?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
SAPE PILIH DIA JADI TUN M???!!!!!


Ahmad Maslan boleh la
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
I doubt he can play watak Tun M so well. Berlakon drama pn haukk kayu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.142559s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list