Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11147
View
166
Reply

PU Syed minta Intan dan Zul Ripin nikah

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-11-2019 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Maybe tunang intan dah bg izin utk intan berbasahan lencun pornsoft dgn abam jul kut..
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 02:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Itu je lah cara nk selesai masalah. Nikah. And then what????
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 02:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Zul nk ke dgn minah muka desa ni.  Tak payah nikah pun dah dapat meraba sana sini. Touch n go saja.
Cite nk kahwin aritu acah2 je tu, maybe nk kaver story burung yg asyik terlepas je. Samalah mcm si Deris khan tu.
Tahan telinga dua tiga hari pastu pembekap pun ramai kat IG tu. Mmg takda malu dua ekor ni.


Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 02:48 AM From the mobile phone | Show all posts
mamastoney replied at 8-11-2019 06:52 PM
Confirmed.....intan baru je padam gambar2 pertunangan kat ig sheols..mlm td iols skodeng masih ada t ...

Elok je ada lg gambar tunang dia + majlis bertunang
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 05:25 AM From the mobile phone | Show all posts
ejrazak replied at 9-11-2019 02:48 AM
Elok je ada lg gambar tunang dia + majlis bertunang

Yup....iols gi tgk semula ig dia up balik gambar2 diaorg....tp siang td mmg confirmed gambar2 tu xdak, 2 kali iols tgk sbb nk confirmedkan. Agaknya lepas kecoh putus tunang, sheols upkan semula gambar2 depa
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 05:32 AM From the mobile phone | Show all posts
MsKathryn replied at 9-11-2019 12:58 AM
Gambar tunamg tu ada lg... br je sekodeng ig si intan

Ye sekarang sheols upkan semula gambar2 tu sbb siang td xdak satu pun. Forumer kat thread lain pun ada ckp gmbar2 tunang xdak siang td.
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 05:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak jaga langsung perasaan tunang tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 05:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang sedap pokcik jul ripin le
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 06:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Untunglah Jul ripin
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 06:36 AM From the mobile phone | Show all posts
datinmarissa replied at 9-11-2019 12:18 AM
Tunang x delete gamba. Kat IG intan pun masih ada semua gamba tunang.

Mula tu dia archive kan semua pic dia & tunang & pic majlis bertunang
Smlm blah awal mmg xde pics tu semua
Setelah hati abah lambo dapat dipujuk, nah ! Ada balik pics tu semua
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 07:14 AM From the mobile phone | Show all posts
malas aku nk komen artis msia ni. Ha ini la dia artis yg korang puja2 tu. Org mcm ni yg media nk upkan story hari2. Pastu bdk2 pun ikut la artis dlm air dorang ni. Mmg btl tang wing poh ckp, apa yg ko dgr dan tgk kat mainstream tu semuanya smph.
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 8-11-2019 11:36 PM
buat masa ni tak nak cakap pasal zul ripin

alolololo.. cian kurek... majuk dh.... takpa.. abam remi sado ada lg
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Intan kena pilih. Nak sado handsome or boroi berlambo?
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 08:27 AM From the mobile phone | Show all posts
rainbowrainz replied at 9-11-2019 05:57 AM
Yang sedap pokcik jul ripin le

Stim kering...
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
videcloset replied at 9-11-2019 08:00 AM
Intan kena pilih. Nak sado handsome or boroi berlambo?

Boroi utk duitnya,sado untuk skandalnya...best of both world..

Kau rasa?
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Laju PU ni tegur retis.. Baguih lah.. Mohon teguq Penunggang Ugama yg jelas gak silap nye secara public esp buat kat anak bini yach.. Baru seimbang..semua x lari di tegur oleh PU syed sbb jelas meke jugak celebs erti di kalangan masyarakat..
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 09:24 AM | Show all posts

"Elok Nikah Sajalah" - PU Syed Beri Teguran Terbuka Kepada Zul Ariffin

Susulan tersebarnya foto aksi berpelukan manja antara pelakon Intan Najuwa dan Zul Ariffin, akhirnya ada pihak bersuara memberikan teguran.



Kali ini, PU Syed tampil memberikan teguran terbuka kepada pasangan pelakon yang kini hangat mempromosikan drama Setelah Ku Dimiliki yang kini ditayangkan di stesen televisyen tempatan.








PU Syed telah memuat naik nota teguran tersebut di laman Instagram beliau dan menasihatkan supaya mereka mendirikan rumah tangga jika ingin terus berkelakuan seperti itu.



Netizen sebelum ini juga memberi reaksi kurang senang terhadap gambar yang tersebar itu kerana ternyata ianya tidak elok dipandang dan lebih-lebih lagi status Intan sebagai tunang orang.



Sebaiknya kalian bernikah sahaja...





  








PU Syed juga mencadangkan supaya Menteri Agama dan jabatan berkaitan tampil untuk membanteras gejala ini seperti membuat garis panduan atau menggubal undang-undang khas kepada artis serta pelakon yang sering menunjukkan budaya hidup negatif supaya kembali ke pangkal jalan.



Amalan takzir adalah sangat baik untuk diguna pakai terhadap mereka.




Industri semakin tenat..



  



PU Syed juga enggan memuat naik gambar intim berkenaan kerana ianya sangat tidak senonoh. Beliau juga menasihatkan kedua pelakon tersebut sebagai seorang muslim, ada hukum mengenai sesuatu perkara iaitu halal dan haram.



Netizen juga meluahkan rasa kesal dan menyokong tindakan PU Syed memberi nasihat kepada Zul dan Intan.










Setuju? - CARI

Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah dapat kene peluk ngan jantan serupa itu tak dapat apa2 pun takpe tau.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
miu84 replied at 8-11-2019 08:06 PM
Apakah lepas ini sheols tak bisa lagi makan nasi kandaq di dalam ferrari? Kuang kuang kuangg

tu ruhanies kemut la sis...haha
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2019 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Patutnya ble dh bertunang kna la jge sket btas2 tu...rse sblm bertunang,xde sgt aksi2 gini kan?ke aku yg ketinggalan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.130093s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list