Isu Semasa

CARI-MAL Lv.24

Fav
Warganet di Twitter mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pengguna Twitter yang disyaki seorang pedofilia.




Kredit foto: Twitter




Menerusi perkongsian warganet yang sempat merakam tangkap layar Twitter berkenaan, lelaki terbabit dengan selamba memuat naik aksi seks dengan kanak-kanak lelaki.




Kredit foto: Twitter





Dia juga menggunakan gambar orang lain sebagai profail akaun dan menukar nama akaun serta menyekat warganet daripada mengecamnya.




Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter




Mereka mendakwa sudah ramai kanak-kanak menjadi mangsanya.




Kredit foto: Twitter



Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter





Daripada ruangan komen, warganet mendakwa lelaki itu mengaku dirinya sebagai guru dan ‘pasangannya’ itu ialah muridnya sendiri. - CARI
1.1K Views
76 Reply Reverse order

minguk Lv.10 2#

jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu

Kurex Lv.14 3#

jijiknya perangai kauuuuuuuu....

sarah82 Lv.19 4#

Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

Haramjadah punya babi.

uori Lv.13 5#

berita dr twitter macam ni baru iols suka nak baca
tularkan saja.
perangai macam hanat sangat!!

awanearisu Lv.12 6#

Harap mereka failkan aduan rasmi pada SKMM sekali beserta bukti-bukti tangkap layar yang ada.

prizadane Lv.10 7#

Nama nak mirip mirip nama retis sajork

joyahglam Lv.8 8#

eeewww gelinya. hanat punya "cikgu"

syamzana Lv.10 9#

hanatnye perangai

Catpaw Lv.22 10#

Jijiknya Tak faham gambar tu. Cepat2 la tangkap pedo ni, rosak anak2 orang

mieymiey Lv.13 11#

Cikgu mana lahanat ni?
Cari sampai jumpa.
Dasar binatang!
Merosakkan budak!

palmolive Lv.12 12#

Quote: sarah82 replied at 8-11-2019 03:31 PM
Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

H ...

Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..

sarah82 Lv.19 13#

Quote: palmolive replied at 8-11-2019 03:49 PM
Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..

Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..

Jebon terlalu comel utk ditambah.. Hahaha

Buritan Lv.14 14#

Quote: minguk replied at 8-11-2019 03:15 PM
jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu

Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

palmolive Lv.12 15#

Quote: sarah82 replied at 8-11-2019 03:57 PM
Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..  ...

aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm babi..kerja menyondol jek



sarah82 Lv.19 16#

Quote: palmolive replied at 8-11-2019 04:02 PM
aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm ba ...

Tadi beremosi.. Kesian kat babi.. Tak salah pun haiwan tu.. Hahaha

minguk Lv.10 17#

Quote: Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

entah you i pun tak faham gambar tu.. macam tangan tak tangan... mulut tak mulut.. penat menelaah

saviour_09 Lv.10 18#

pedo

gubal je la undang2 utk pedo ni
hukum mati terus
baik laki @ pompuan

gantung sampai mati
selagi tak patah leher selagi tu jerut
dah jerut mati baru la gantung pulak
masa tergantung2 tu ambik bayonet tikam2 sampai takde darah menitik

trauma seumur hidup budak2
ada yg end up jd gayah
jd pedo

kesian

syadq Lv.12 19#

Quote: Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

Gambar seorang budak tgh blow ciknek 'cikgu' dalam kereta. Tangan 'cikgu' menekan belakang kepala budak tu.

PongKang Lv.13 20#

Babi la pedo ni semua!! Jahanam sungguh!! Bole tak polis tembak je mati pedo bangsat ni semua!!
1234Next