Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12152
View
119
Reply

"Selalu Dijadikan Bahan Gurauan, Nabil Dan Jihan Muse Tak Pernah Minta Maaf" - Alyah

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-11-2019 05:36 PM | Show all posts |Read mode
Setiap kali program Gegar Vaganza ke udara, episod bergurau senda antara Nabil, Jihan Muse dan Datuk Ramli MS pun samalah bermula.


Datuk Ramli atau lebih mesra dipanggil Tok Ram dan isterinya, Datin Alyah sentiasa menjadi bahan gurauan oleh kedua-dua pengacara tersebut.


Namun, Datin Alyah kata dia langsung tidak menyimpan dendam atau terasa hati dengan mereka.




Foto: IG



"Macam musim kali ini baru minggu pertama saya tengok. Selebihnya saya ada kerja. Tapi, saya dapat banyak mesej peribadi (DM) di Instagram. Jadi, dapat tahu dari situ mereka membaham atau mengenakan saya.

"Tak pernah berasa geram atau marah pun. Sebab sudah enam tahun kena perkara sama. Macam-macam mereka cakap, tapi saya di rumah okey saja.

"Kadang-kadang, saya tanya juga Tok Ram, kenapa nak kena buat macam tu. Dia cakap, benda macam itu jangan ambil hati. Saya sebenarnya malas ambil tahu pun hingga tak tahu nak beri reaksi apa. Mungkin sebab sudah biasa kan," katanya kepada Harian Metro.




  



Tambahnya, Jihan atau Nabil tidak pernah menghantar mesej meminta maaf.

"Saya kenal Nabil sejak dia dalam Raja Lawak lagi. Kalau diberi peluang balas balik, banyak saya boleh buat. Tapi, itu kerja mereka, jadi saya biar saja.

"Saya juga tak ambil hati atau simpan dendam. Cuma orang sekeliling banyak beri tekanan, sedangkan saya okey saja," katanya.




  



Kalau okey tak mengapalah, tapi jangan uji kesabaran Datin Alyah ya! Buruk padahnya nanti. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 05:43 PM | Show all posts
laki ko pn geng dgn dua ekor tu apa nk bt
bila masak2 tok ram dok tag jihan dgn nabil
ajak mkn sekali

hadap je la kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
hadap je la.. baik focus lagu baru kalau ada la
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 05:48 PM | Show all posts
ALyah sendu yg patut terima kasih dgn Nabil & Jihan sebab tiap minggu nama Alyah disebut. free promo gitu.. walaupun...
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejak aku "hadam" perangai nabil&jihan ni, seronok menonton GV
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 05:59 PM | Show all posts
dorang bertiga tu la yg buat gv best..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tokram pun dah suruh alyah chill, chill jela alyah. Iols rasa alyah ni ok je, tapi kalau org sekeliling/netizen membatu api mula la dia pikir bukan2. Lebih baik dia bolayan kata2 tak penting netizen tu, takut boleh jadi gaduh rumah tangga dia. Tokram kalau kena usik pasal alyah bukan dia balas kata2 pun
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Calling2 for @Mizlyn
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Tok ram langsung x pernah berbunyi pasai alyah.. Walaupun nabil jihan cakap ap pun. Kdg2 kesian kat alyah sebab no respon
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 7-11-2019 06:47 PM
Tokram pun dah suruh alyah chill, chill jela alyah. Iols rasa alyah ni ok je, tapi kalau org sekelil ...

Ni teaser awal for curhat bt tinyah. Iols rasa byk lg coming soooonn
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:15 PM | Show all posts
LembingDayanti replied at 7-11-2019 05:48 PM
ALyah sendu yg patut terima kasih dgn Nabil & Jihan sebab tiap minggu nama Alyah disebut. free promo ...

hahhaha betul tu.. free promo
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Lastwk plg byk alyah tokram kena kot
Pasal anak la
Pasal curhat la....
Sampai kena bongok nabil dgm jihan
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 7-11-2019 06:42 PM
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..

Betullah ratu. Host lain dr af dan kilauan emas zaman berzaman pun tak berjaya jinakkan tokram.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Think at the bright side. Duit mari.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi apa pun dalam satu Malaysia lepas berapa ribu orang pernah kerja dengan Tok Ram yang serius tu, Nabil dengan Jihan jugaklah yang berjaya keluarkan sisi kelakar dan sporting Tok Ram. Sebab dua dua jenis tak makan saman. Nabil tu lagilah, mana reti malu dengan orang. M Nasir pun dia usik gitu je padahal orang lain jumpa M Nasir nak keluar ayat dari mulut pun malu malu hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 7-11-2019 06:42 PM
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..

Hahahaha...betul sangat. Tok ram bg duit bulan2 kat sheols banyak woooo....sbnrnya sheols meroyan tapi acah2 couldn't care less..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayat mcm x kisah..tp ada gak terasa sikit kot.
Dah laki pn..join sekali..mana nabil dgn jihan nak rasa bersalah.
Sabar byk2 yer datin
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 7-11-2019 07:01 PM
Ni teaser awal for curhat bt tinyah. Iols rasa byk lg coming soooonn

I tgk gv tu sbb terhibur dgn telatah hj nabil n jihan. Wpun kekadang ada lawak yg x sesuai contohnya heol usik hardy mirza kot2 ada rupa tokram sbb mak hardy n tokram pnh bkwn. N baru2 ni hj nabil mintak tips dari tok jamal bg pihak org lain. Rasanya ramai tau org yg dimaksudkan nabil tu ialah tok ram
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 7-11-2019 07:20 PM
Betullah ratu. Host lain dr af dan kilauan emas zaman berzaman pun tak berjaya jinakkan tokram.

Even zizan yg acah2 nk usik tokram pun akhirnya malu sdiri sbb kena sound ngn tokram. Tokram lyn nabil n jihan je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.130625s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list