Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
29354
View
376
Reply

Basah Lencun, Aksi Panas Zul Ariffin Dan Intan Najwa Keterlaluan?

[Copy link]

Author: inspiro92       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-11-2019 11:16 AM | Show all posts |Read mode






Mula-mula Nadia Brian buat hal dengan berendam dalam kolam renang sambil memakai gaun merah sehingga membelanjakan asetnya  buat tatapan netizen sewaktu majlis bridal shower .


Kemudian Raja Ilya pula belanja gambar memakai baju tidur sambil mandi. Kini, tiba giliran foto aksi mandi laut  antara pelakon sado Zul Ariffin dan Intan Najwa pula tersebar di alam maya. Untunglah netizen dapat tengok aksi artis kesayangan mandi walaupun majalah Mangga sudah tiada di pasaran.


Jika dahulu, majalah Mangga terkenal dengan paparan artis bergambar berani di tepi kolam renang dengan tagline "Berenang untuk kesihatan".




Menerusi laman instagram Funta.my, beberapa keping foto  terlebih mesra antara hero Malaya, Zul Ariffin dan pelakon Intan Najwa mula menjadi buah mulut netizen. Ia menimbulkan rasa kurang senang berikutan status pelakon wanita tersebut yang kini sudah bergelar tunang kepada Azrul Azwar Rusli.


Foto panas itu memaparkan pelakon lelaki bertubuh sasa itu mendakap erat pelakon wanita itu dengan aksi manja sambil mereka berdua riang bermandi-manda di tepian pantai.  


Foto: Instagram @funta.my



Foto: Instagram @funta.my



Foto: Instagram @funta.my






Zul Ariffin pula sebelum ini mengakui yang dia sudah pun mempunyai buah hati dan bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapun biarpun identiti pasangannya masih blum didedahkan.


Mungkinkah foto-foto yang tersebar ini merupakan antara  aksi-aksi daripada babak drama terbaru mereka berjudul Setelah Ku Dimiliki yang kini bersiaran di slot Akasia Tv 3 diadaptasi dari novel Setelah Ku Dimiliki karya Zaza Qry. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:19 AM | Show all posts
wahhh feeling sangat niiii. habislaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
pergh..ni mmg terlebih2 sudah citenye
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
merajuk lg la "abahnya"
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:23 AM | Show all posts

Hihihi... tunggu update IG je la...
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Untung zul ripin..mesti @Kurex jeles..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
zul tu tak yah citer la , sbb dia biasa je... tapi intan tu berani jugak la, wpun dah bertunang
ke sebab badan dia kecik so dia pon x rasa apa2


tapi directornya osman ali kan ?
apa yg nak di herankan sgt
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Dedua xtasty
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
kejadahan apakah ini?.......
over nak mam!!!! kalau ye pn blakon.....
koserrrrr
tp sbb julpin xde spa nk kecam........
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:28 AM | Show all posts
amboii siap berdukong2..huhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:31 AM | Show all posts
geli sgt citer ni..dgn hero tua besar gabak & heroin mcm budak sekolah tk cukup umur

dah kenapa nak melekap basah2 mcm tu..overnya

Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:31 AM | Show all posts
ini di panggil Soft porn
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:32 AM | Show all posts
aku xleh tgk intan ni jd heroin
muka budak2 sgt
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:32 AM | Show all posts
aku ingat cover mills and boon tadi.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
wow siap bertenung2an tqk naik kah burung putih. btw perlu ke watak sheol bertudung?
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti tang bawah tu dok merenyam je...
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
greantea replied at 7-11-2019 03:21 AM
merajuk lg la "abahnya"

abah sporting katanyeeee
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
sue_liah replied at 7-11-2019 03:31 AM
geli sgt citer ni..dgn hero tua besar gabak & heroin mcm budak sekolah tk cukup umur

dah kenapa n ...

untuk menaikkan ghairah acik2 drama sangat
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:36 AM | Show all posts
sue_liah replied at 7-11-2019 11:31 AM
geli sgt citer ni..dgn hero tua besar gabak & heroin mcm budak sekolah tk cukup umur

dah kenapa n ...

kan.. macam pedo je yuckss
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2019 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by per706 at 7-11-2019 11:39 AM

X sesuai hero heroin.da ghupe phedophile je.org tua berkencan ngan bebudak.kan Ade heroin yg nmpak matang lgi.nape pilih budak ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111828s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list