Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5735
View
229
Reply

Hina sangat ka kalau gemuk

[Copy link]

Author: Aalia29    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 3-11-2019 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Aalia29 replied at 3-11-2019 09:21 PM
InshaAllah otw tapi time tu memang saya tak nak dia dah sebab dia tak betul2 ikhlas dan terima say ...

Tak apa. Lepas kurus baru fikir apa perasaan sis pada dia. Skrg pasang badan dulu. Yukenduwit
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
kuihbakar replied at 3-11-2019 09:25 PM
Tak apa. Lepas kurus baru fikir apa perasaan sis pada dia. Skrg pasang badan dulu. Yukenduwit

Tq sis2 semua sebab bagi semangat dan pendapat untuk saya. Terima kasih sangat2
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Aalia29 replied at 3-11-2019 09:27 PM
Tq sis2 semua sebab bagi semangat dan pendapat untuk saya. Terima kasih sangat2

Kakak pun tengah gemuk ni dik. Sebab tengah mengandung. Tapi harap2 kurus balik lepas bersalin
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Aalia29 replied at 3-11-2019 09:25 PM
Dia cakap dia suka perempuan kurus sebab tu dah berbulan tak bagi nafkah batin, bila saya ajak bin ...


X pe uols. Kurus dulu ye. Nanti kite revenge kaw2. Org gemuk ni sllnye bile kurus, kemahin jelita.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
diet yg betul..
grooming skit..
jaga muka..makeup skit2 ke..
kalau kerja..focus kerja.
tgk apa respond dia..baru fikir cerai..
saya doakan yg baik2.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:40 PM | Show all posts
kurus gemok ni pilihan.....

blh je kurus, tapi kenapa nak pilih jadi gemok?.....
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai pasal kau gemok, nk cerai terus

Dlm hati tu xde rasa nak badan idaman ke atau memang selesa jadi fatty?

Laki suke tgk pornstar kurus2..jadikan tu motivasi untuk chuols dapat fizilal yang lagi hot dari semua tu sampai laki makin sayang

Lelaki otak dia besar. Tapi sebahagian otak dia dlm testis..
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
My advice,kuatkan semangat tuk kurus...klu sis syg dia,takut kehilangan dia,pertahankan la hbngn ni selagi boleh...hope sis dpt ingat sbb2 yg detail knp dia nk kawen dgn sis...sbb klu betul2 dia syg,dia xkn hina n abaikan sis...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Aalia29 replied at 3-11-2019 09:17 PM
Yesss, sebelum ni tak pernah jadi masalah pun pasai bentuk badan sebab dari sebelum kahwin memang  ...

One more thing,siasat la suami sis tu..mcm ada hint yg dia da jumpa pompuan lain je...maaf ye
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua lelaki suka tgk pic pompuan cantik n sexy dik. Doa jer lah agar dia dpt hidayah utk berubah. Kau x yah seksa kan diri kau utk dia.  Just eat and live a healthy life for urself dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Senang cerita diet senyap2 pastu jaga ketrampilan diri. Bagi cantik lagi.. baru laki tau langit tinggi rendah
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Gemuk ka kurus ka laki memang suka tengok porno. Mintak dia tengok secara sembunyi sudahlah

Tapi dia dah tak bagi nafkah tu hmm hmmm. Dia lepas di luar? Gayah closet?
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 10:45 PM | Show all posts
https://www.worldofbuzz.com/husb ... eight-divorces-him/

baca ni dik...  masa gemuk kemain kena kutuk kaw2 dgn laki... dh kurus padan muka laki, kena cerai... lawa pulak tu....
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2019 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Aalia29 replied at 3-11-2019 09:25 PM
Dia cakap dia suka perempuan kurus sebab tu dah berbulan tak bagi nafkah batin, bila saya ajak bin ...

Dah berbukan tak bagi nafkah batin?? OMG... Patut la uols patah hati...ker dia dah ada perempuan lain yang kurus keding sebagai pengganti??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
kuihbakar replied at 3-11-2019 09:29 PM
Kakak pun tengah gemuk ni dik. Sebab tengah mengandung. Tapi harap2 kurus balik lepas bersalin

Aamiin. Saya doakan yang baik2 untuk akak
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 3-11-2019 09:32 PM
X pe uols. Kurus dulu ye. Nanti kite revenge kaw2. Org gemuk ni sllnye bile kurus, kemahin jelit ...

Time tu baru terbeliak biji mata..   
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 3-11-2019 09:40 PM
kurus gemok ni pilihan.....

blh je kurus, tapi kenapa nak pilih jadi gemok?.....

Tak pilih pun jadi gemuk
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Victorioussss replied at 3-11-2019 09:43 PM
Alahai pasal kau gemok, nk cerai terus

Dlm hati tu xde rasa nak badan idaman ke atau memang seles ...

Hahahahahaha kalau asyik kena paksa makan sekali setiap masa agak2 macam mana tu belum kahwin 60kg dah kahwin 80kg, kalau cakap dah kenyang pun kena makan jugak, kalau cakap nak diet pun kena makan jugak. Rasa2 macam mana???
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
AmandaRollins replied at 3-11-2019 09:45 PM
My advice,kuatkan semangat tuk kurus...klu sis syg dia,takut kehilangan dia,pertahankan la hbngn ni  ...

Baik sis, tq untuk nasihat yang baik2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 3-11-2019 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
AmandaRollins replied at 3-11-2019 09:49 PM
One more thing,siasat la suami sis tu..mcm ada hint yg dia da jumpa pompuan lain je...maaf ye

InshaAllah malam ni saya akan jadi ejen 007, hehehehe saya siasat betul2
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080658s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list