Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
15788
View
196
Reply

Tak Bertunang Tiba-Tiba Umum Nak Nikah 20 Disember, Farah Nabilah Dedah Bakal Suami

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-10-2019 02:27 PM | Show all posts |Read mode



"Saya tak pernah bertunang, tapi betul ada rombongan merisik awal tahun. Alhamdulillah, kami akan bernikah 20 Disember ini."



Itu pengumuman pelakon drama, Farah Nabilah di sidang media hari ini bagi menjelaskan desas-desus akan menamatkan zaman bujangnya.


Biarpun sebelum ini ramai yang masih tertanya-tanya kesahihan gosip ini, akhirnya Farah memaparkan wajah bakal suaminya yang juga juruterbang, Mohamed Amirul Yunus, 28.


IG




Walaupun pada awalnya Farah asyik menafikan khabar angin tersebut, namun dia punya alasan sendiri.


"Saya nak peminat fokus pada kerjaya bukannya kisah cinta. Lagipun di Instagram pun saya tak pernah bercerita."



IG



Seperti dipetik portal Mstar, perkara ini harus diberitahu supaya tidaklah orang kata sebelum ini tiada kekasih, tetapi tiba-tiba nak kahwin.


Lebih menarik, rupa-rupanya Farah diperkenalkan dengan bakal suami oleh pelakon, Izara Aisyah tujuh tahun yang lalu.


IG



"Izara yang kenalkan kami masa saya tengah putus cinta. Memang mula-mula jual mahal, tetapi kemudiannya dia tak putus asa sehingga saya terpikat dengan kesabarannya serta pandai mengambil hati orang tua."


Wah! Pandai ya Farah sorokkan kisah cinta mereka, tahu-tahu nak kahwin dah. Baguslah begitu, kurang kontroversi tak seperti sesetengah artis lain. Moga majlis berlangsung lancar ya hendaknya.- CARI




Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:36 PM | Show all posts
tahniah semoga berkekalan
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Mna kurex?
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Sazida replied at 23-10-2019 02:41 PM
Mna kurex?

Laki cmtu bkn taste @Kurex kot
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok la tu dr si ruhainies yg x habis2 jaja cerita bf tp x xde pape
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki tu x mcm 28thn pon. Klau 35 i purcaya. So kiranya dah bercinta 7y? Ruhainis xsentap ke baca ayat sheol?
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Farah Nabila
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm ni diam2 jer dag nak kawin, si ruhanies tu x habs2 crite pasal boifren tak kemana pun..koserrr
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
posing pn sopan je. xde sentuh2 bagai... elokle.. xle macam yg dh bertunang tu tp bangga kena peluk bagai dgn jejantz lain
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:46 PM | Show all posts
macam isu pula tak bertunang sampai perlu dihighlightkan dalam title.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:47 PM | Show all posts
si bibir kemut jugak yg hidup dalam angan2 dgn bf yg muka emoji kuikuikui
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:48 PM | Show all posts
tahniah. semoga urusan dipermudahkan
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:48 PM | Show all posts
Tudungpink replied at 23-10-2019 02:45 PM
Mcm ni diam2 jer dag nak kawin, si ruhanies tu x habs2 crite pasal boifren tak kemana pun..koserrr : ...

ruhainies kan konon-konon lom ready nak kawen..
ekekeke sedapnye haku tumpang kutuk beliau..

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Okla dpt tangkap jejans Kaya..dia Kan bff izara..harusla Cari teman hidup org have2..baru berbaloi tinggalkan dunia kerjaya
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:51 PM | Show all posts
tung ahhh dpat jejan kaya..hmmmm..tiberrrr
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 23-10-2019 02:43 PM
Laki cmtu bkn taste @Kurex kot

Dada bidang mcm tilam. Mesti rex boleh berbaring2
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:55 PM | Show all posts
Tahniah Farah
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu tak mengaku ada bf suka hati kolah nak kawin ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeewwww... ber pc bagai.. kahwin je lah
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 02:58 PM | Show all posts
VitchyPinkVitch replied at 23-10-2019 02:43 PM
Ok la tu dr si ruhainies yg x habis2 jaja cerita bf tp x xde pape

eh bukan dia dh bertunang ker?yg kat paris tuh mender?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.119695s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list