Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4210
View
85
Reply

Pelajar Kolej Sedang Bersenggama, Kereta Terjunam Longkang Dikejar Polis

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-10-2019 11:27 AM | Show all posts |Read mode
Sepasang pelajar lelaki, 19 dan wanita, 25 yang sedang memadu kasih dalam sebuah kenderaan di sebatang jalan di Butterworth, Pulau Pinang terkejut apabila pintu kenderaan mereka diketuk.


Dalam keadaan panik,  pelajar lelaki itu melarikan kenderaannya tetapi dikejar polis yang mengesyaki mereka melakukan perbuatan jenayahnya.






Kredit foto: Harian Metro



Malangnya, dalam keadaan kelam kabut untuk melarikan diri, kenderaan yang dinaiki oleh pasangan itu hilang kawalan ketika menghampiri Plaza Tol Bagan Ajam, lapor Harian Metro.


Akibatnya kenderaan itu melanggar rel pondok tol sebelum melangar seorang penunggang motosikal dan seterusnya terjunam ke dalam longkang.




Kredit foto: Harian Metro





Kedua-dua orang pelajar Kolej Giat MARA itu bernasib baik kerana tidak mengalami sebarang kecederaan serius. Bagaimanapun penunggang motosikal yang dilangar mereka patah kaki dan terpaksa dihantar ke hospital yang berdekatan.




Kredit foto: Harian Metro





Ujian dadah juga negatif untuk pasangan itu tetapi polis berkata siasatan akan dijalankan di bawah Seksyen 42(1) Akta Pengangkutan Jalan kerana memandu dengan cara membahayakan.




Kredit foto: China press





Semestinya satu pengajaran yang berguna untuk kedua pelajar tersebut.- CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian penunggang motor tu.. Naya saja.. Semoga cepat sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pasal2 org lain lak sakit.
Mesti jadi kenangan seumur idop dua merpati ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
tuhan bg ko peluang tobat dik... buatnya junam masuk laut....
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak beromen pon x senang... hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Laki 19 pompuan 25.. Pucuk muda tuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:51 AM | Show all posts
RatuDunia94 replied at 23-10-2019 11:46 AM
Nak beromen pon x senang... hahaha

hahahhaa...

dekat penang pun ada yek jenis ketuk2 pintu kereta ni....ingat dh xde...

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:57 AM | Show all posts
get a room lar

btw cam lazat jer cikki nye

huntungla
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Adeh,  kesiannya,  orang lain kena tempias sama.
Mohon insaf lepas ni,  dah kena cekup tahu pula nak tunduk2 muka...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Senggama dlm keta...mesti tgh hujan tu...
Mesti mak ayah di kg ingat anak2 tgh belajar...rupa2 lain yg dibuat...tu ntah2 kereta sewa...saja cari nahas korang kannn
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:04 PM | Show all posts
dah x tahan tu...benti jap tepi jalan sekali pintu kena ketuk laa......
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:06 PM | Show all posts
ya ampun.. senggama dalam kereta?
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:08 PM | Show all posts
Tak pasal2 penunggang motor nak kena hadap cedera menyusahkan orang lain je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-10-2019 12:09 PM | Show all posts
Tak ada duit nak sewa hotel lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:11 PM | Show all posts
nasib baik masih berpakaian
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:16 PM | Show all posts
betullah org cakap jangan ngongkek dalam kete, suweiiii....CASH di situ...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:20 PM | Show all posts
Alamak siannya bro moto tu
Tak psl2 jek jd mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:24 PM | Show all posts
Melayu ke tu?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:39 PM | Show all posts
Engko yang beromen, orang lain yang patah kaki.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 01:01 PM | Show all posts
umur 25 dok jadi pelajar kolej lagi ke..bodo benar..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.145273s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list