Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
5560
View
55
Reply

Pelakon Hebat Tapi Kutipan Filem Gagal, Salah Siapa? - Darling Ngasri Buat 'Post Mortem'

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-10-2019 04:50 PM | Show all posts |Read mode
Nampaknya, sebuah lagi filem ditimpa nasib sama apabila tayangan hanya bertahan selama dua minggu sahaja di panggung wayang.


Penerbit filem Hero: Jangan Bikin Panas, Naszreen Ngasri atau dikenali sebagai Darling memaklumkan bahawa filem tersebut gagal mendapat kutipan memberangsangkan.


Kuota selama dua minggu tersebut telah pun tamat sejak 03 Oktober 2019.




  





Foto: Instagram Darling Ngasri




Darling melaporkan kepada Harian Metro, antara faktor yang dapat dikenal pasti adalah saingan dari filem luar negara yang lebih mendapat sambutan berbanding filem tempatan.


Terdapat 66 panggung yang menayangkan filem tersebut, namun pasti ada penilaian yang dilakukan oleh pawagam seluruh negara sebagai penanda aras mereka.




  



  



Ini adalah kali pertama dia menerbitkan filem dan banyak lagi perkara yang perlu diperbaiki. Mungkin disebabkan kurang promosi tentang filem tersebut.


Menurutnya lagi, dia akan menjalankan 'post mortem' untuk melihat faktor-faktor kegagalan filem bagi mendapat kutipan seperti yang disasarkan.




  



Dia masih belajar dengan selok-belok industri perfileman dan akan mengatur strategi yang lebih baik selepas ini.


Dulu, filem Motif juga tidak bertahan lama. Moga Darling mendapat resipi baru untuk terus menerbitkan filem selepas ini. Jangan berputus asa. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah sape srh ambik plkon drama jadi hero, sape je nk tgk walau jln cerita bagus pon
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:03 PM | Show all posts
tajuk pun sama main peranan. tajuk dia tak menarik minat laaaa. lagipun kurang promosi kot

ntah la ak mmg jarang dah g tgk wayang skang ni. donload kat telegram je weh
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapik pun berlakon ke... Yameteh kondasaiiiiiii aummm
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapik pun berlakon ke... Yameteh kondasaiiiiiii aummm
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:15 PM | Show all posts
lain kali buat telemovie je darling..tak sume filem tempatan letopss..salah 1 tu filem mawi tu walaupun banyak promosi siap ade cabutan menang keta la umrah bagai pun sendu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:17 PM | Show all posts
marketing kau pon sendu selayaknya kutipan filem kau sendu jua. tajuk filem pun hauk haramjadah lagilah buat orang tak lalu nak tengok. hero jangan bikin panas? ni filem pasal wartawan melodi yang nak terjah retis kontroversi gosip murahan ke nokk??
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Darling looking fabulous at 36
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Xyah la buat filem sekadae buat filem. Klau xbetul2 gempaq mmang cemaner nk lawan filem luar
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
1) tajuk memalukan pembeli tiket yg membeli di kaunter

2) artis yg terlibat sekor pon x buat promo. Aku xnmpk pon

3) gmbar pelancaran ko upload tu pon mcm gmbar sambut majlis harijadi bdk skolah rendah

4) budget rendah jgn terus poyo buat filem
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
tak penah dengar, tajuk pun hawau je. pelakon hebat tang mana ini pelakon main2 edisi khas bole la.
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 05:38 PM | Show all posts
bila tgk tajuk tgk mcm tajuk filem low class arahan Z Lokman
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Promosi tu kena betul. Aku sendiri pun tak tau filem ni wujud
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Better focus on telemovie je babe
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2019 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Hebat sgt ke pelakon itu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurang promosi laa rasanya..mmg tau wujud filem ni tp sampai terlupa dan dh terlepas pun tarikh tayangannya
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ritacomels replied at 18-10-2019 04:59 PM
Dah sape srh ambik plkon drama jadi hero, sape je nk tgk walau jln cerita bagus pon

Kan kan kan.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
rayray28 replied at 19-10-2019 12:44 AM
Kurang promosi laa rasanya..mmg tau wujud filem ni tp sampai terlupa dan dh terlepas pun tarikh taya ...

Even i pun macam tak pernah dengar.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 18-10-2019 10:00 PM
Hebat sgt ke pelakon itu?

Pelakon pelakon itu pun siapa ye.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 02:36 AM | Show all posts
Dan adakah aku pun baru kluar dr guaaa?? Tak tau pun kewujudan crita ni.
Tajuk pun nokk dh mcm kesinambungan melodii  

Yang penting semm syam mid.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.121955s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list