Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4018
View
72
Reply

Haji Nabil tak kisah kena kutuk

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Lantaklah kena kutuk, memang begini caranya - Nabil

Screenshot_2019-10-14-17-58-34-1.png

Mohd Helmi Irwadi Mohd Nor
mohd_helmi@mediaprima.com.my

"SAYA bukan biadap tetapi itu adalah skrip jalan cerita," kata pengacara dan pelawak, Nabil Ahmad, 36, yang menepis dakwaan warganet mengatakan dirinya terus mengekalkan sikap 'kurang ajar' ketika mengacarakan Gegar Vaganza (GV) musim keenam, malam tadi.

Nabil berkata, dia sudah lali dengan kritikan warganet yang sebelum ini melabelkannya dengan perkara sama.

"Sudah enam tahun saya mengacarakan Gegar Vaganza dan tidak kisah dengan apa yang mereka mahu cakap," katanya ketika dihubungi Harian Metro, hari ini.

Malam tadi, rancangan realiti yang menjadi kegemaran ramai itu bersiaran secara langsung dengan menampilkan 13 peserta termasuk penyanyi otai.

Ia yang turut disiarkan di laman sosial menyaksikan warganet menzahirkan kekecewaan terhadap Nabil kerana mengekalkan sikap tidak menghormati orang lain.

Pemantauan di ruangan komen Facebook mendapati warganet menyifatkan Nabil sama seperti dulu apabila mempermainkan penyanyi berpengalaman seperti Jatt Ali dan Wann.

GV tetap menjadi GV. Saya tetap dengan cara ini untuk menghiburkan orang lain, katanya.

Menurutnya, jenaka sebegitu dibenarkan ketika bersiaran langsung dan sebaik program berakhir, dia menghormati semua orang terutama mereka yang lebih berusia.

Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 14 Oktober 2019 @ 5:45 PM
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
size la kwan ngan lofake. dua2 BIADAP!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-10-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
boylondonn replied at 14-10-2019 06:10 PM
size la kwan ngan lofake. dua2 BIADAP!

Semoga nama lofa dan fazura x di petik disini...perang lg kang..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
OK bang bil.. Next....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang nak pengacara ala2 baca berita ke camna... ok jer nabil.. lawakkkkkkk ngan jihan... malaysia ni semua benda biadap x boleh lawak.. ntah apa2 lah...  semua pun x boleh.. choiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Cukup x suka bila dia buat lawak pasal tom ram idup lg tu. Hal2 mati ni jgn buat gurau la, dari taun dulu ini la modalnya. Mmg la ko kamceng ngn tok ram tp tolong ada hormat sket la, org tua kot. Nti kalau ada org ckp mcm tu dgn mak pak ko jgn sentap plk ye. Gurau gurau jugak, akal tolong guna. Jgn semua benda ko pukul rata atas nama gurau. Bongok!
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 14-10-2019 06:49 PM
Korang nak pengacara ala2 baca berita ke camna... ok jer nabil.. lawakkkkkkk ngan jihan... malaysia  ...

sherry ngan alif ok je mengacara. org pun mostly ok dgn dorg. xtau la kalau u jenis yg suka lawak bahan org hehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ram sound suruh diam masa komen amer sofaz...hahah..terkedu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 07:12 PM | Show all posts
propa lah kau. jihan menganjing kau punya tagline lu pikir sendiri tapi bila bercakap tak berpikir pun kau dah sentap nok. lepas tu tetap nak jugak ungkit kau tu menang abp tahun 2008 segala. hangkut la sampai ke kubor kau punya abp 2008 tuh mintak sedekah fatihah daripada pengundi kau dulu
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Udah le tu HajBil...lawak syok sendiri dah tu.
Nampak sangat ko sorang je yang enjoy.Semalam tengok Jihan pun dah malas layan ko tau.
Ke aku je rasa macam tu?hihi
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ak ok je dgn nabil, dari ac lg haru. Nabil ni wlupun digelar kurang ajar, boleh terhibur.mmg serasi dgn jihan.  Cuba ko letak ac, lg krik2. Karang letak pengacara nerd ckp bosan le, xde seri le.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Eloklah tak kisah.. sekarang..

Esok lusa jatuh sakit byk org kau kena mintak maaf sbb mulut kau yg takde insurance. Meluat.. nama je ber haji haji bagai! Contoh tak baik dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Sombongnya bunyi....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh je melawak hjbil .. tapi kurang2kan lah sikit membahan org ...tak minta ko statik pun..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena kira faktor usia gak bil
Harap2 xdelah sampai keturunan biadab ngan orang lebih berumur
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 14-10-2019 06:49 PM
Korang nak pengacara ala2 baca berita ke camna... ok jer nabil.. lawakkkkkkk ngan jihan... malaysia  ...

Budak2 tgk gk gv ni..kang nti dorg belajar cara "melawak" ala2 nabil,x ke haru dgr nye?

Sis nak ke suatu hari nti budak2 ckp kuang ajar kt sis atas alasan melawak aje...kes2 buli tu semua berdasarkan body shaming taw..pastu atas dasar mulut melaser y tak ditapis..dgn kes lawan cikgu semua..mana tak nya kalau kt tv/socmed asyik duk buat "lawak" mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Serious iols gelak time Wann lepas perform semalam...Bunda ckp psl mendesah2 tu....Nabil punya response cam haram....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:52 PM | Show all posts
haji bang bil terlebih steroid ... hanya sesuai untok rancangan  meletopp.




Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:54 PM | Show all posts
cakra khan jadi cakra padat ......
script typical graduan2  mega raja lawak astrokkk



Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 14-10-2019 06:49 PM
Korang nak pengacara ala2 baca berita ke camna... ok jer nabil.. lawakkkkkkk ngan jihan... malaysia  ...

Aku setuju But...! Penonton cepat melatah. Cuba set fikiran tu awal-awal dan terima lawak bodoh Nabil tu dengan lapang dada. Taklah juga nanti diri sendiri stress!

Dorang tak faham lagi ke tagline Nabil "lu fikirlah sendiri!" kot?

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097721s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list