Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
3344
View
64
Reply

[Tempatan] 79,000 netizen mengundi di poll Astro Awani mengecam belanjawan Pee H

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-10-2019 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Ramai yg perli belanjawan PH x boleh dipercayai dgn gelaran Belanjawan PH bukan kitab suci....sama mcm manifesto. Janji lama x ditunaikan. Tabur lagi janji baru.

manfaat utk rakyat dikurangkan berbanding dulu. Hutang negara makin meningkat pada kadar lebih dasat berbanding dulu. Meminjam makin banyak tapi hutang x kurang2. Aset pun makin byk dijual tapi hutang x kurang2. Bursa Msia makin merudum, pelabur ramai lari. Dividen organisasi2 yg hebat dulu skrg sudah jatuh, ada dividen yg jatuh dari 12% tinggal 2% skrg.

Menteri2 sijil fake x kompeten, kerja mereka hari2 menyalahkan org lain bila gagal.
Single Polls, Total 95 Users voted
96.84% (92)
3.16% (3)
Your User group have no permission to vote
Screenshot_2019-10-13-11-43-13-084_com.facebook.katana.png
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Komen paling win di astro awani....


Syukur pada tuhan,

Dulu,

kalau beli brg dapor tak penuh troli  ..

Skrg,

melimpah2 brg dlm troli...

TQ kerajaan PH kerana sudi kencing  kami .
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi komen netizen..


Krjn celaka x boleh diharap. Thn depan harga minyak naik, bermakna harga barang dan perkhidmatan pun semua naik.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi komen...


Bajet yg tahun lepas pun kelaut manifesto pun kencing apetah lg bajet yg nobita bentang td.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg penting budget utk sepet rentung paling laju disalurkan..itu yg voters melayu ph babi nak...menyampah gila aki dgn voters ph..elok mampos jr..hidup pun nyusahlan irg..dulu kunun2 leh control dap...lancau
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:20 PM | Show all posts
Dkt channel news Asia tadi permohonan masuk Malaysia Dari hongkong dah nailk Dari 100 ke 500 sebulan by pru 15 Kita kena mahir ckp mandarin la hehehehehe hehehehehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
arnauld replied at 13-10-2019 12:20 PM
Dkt channel news Asia tadi permohonan masuk Malaysia Dari hongkong dah nailk Dari 100 ke 500 sebulan ...


Kena get ready. Rumah2 pun klu dulu limit yg 1juta ke atas utk cina tanah seberang beli...tapi skrg Pee H Babi dah approve rumah 500k utk warga cina beli
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
wang dah dijolikan kerajaan terdahulu
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Awani ni dulu masa PH baru menang pilihanraya kemain agungkan PH. Sekarang awani pun dah uturn ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:36 PM
wang dah dijolikan kerajaan terdahulu

Klu joli takde la bursa Msia mencanak2 naik zaman najib. Klu tak bodo bukan mahacai namanya  hehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ph mempunyai pengalaman kencing rakyat yg begitu lama, luas ilmu hitamnya ramai kena sihir percaya mansuh tol mansuh AES, sanggup tidur atas jalan raya demi minyakn1.50

#sepenggal
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:36 PM
wang dah dijolikan kerajaan terdahulu

Aku pilih PH masa pru14 bukan utk ratib sana sini "SEMUA SALAH KERAJAAN TERDAHULU" hanattt.. Aku pilih utk memulihkan Malaysia.. Tapi PH lebih HAMJAD dari BN.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:16 PM
Aku pilih PH masa pru14 bukan utk ratib sana sini "SEMUA SALAH KERAJAAN TERDAHULU" hanattt.. Aku p ...

ya lah tu undi ph
walhal wanita umno
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:18 PM
ya lah tu undi ph
walhal wanita umno

Aku bukan mcm ang.. Menjilat sampai bodoh.. Aku pilih utk kepentingan rakyat dan negara. Pemimpi kena buat kerja utk rakyat dan negara. Bukan rakyat pulak kena kerja utk kayakan perut pemimpin anak beranak.

Mana pemimpin yg salah sama ada yg aku sokong atau tidak, aku tetap tak memilih. Tu beza ang dgn aku..ang pemimpin salah pun ang jilat.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:16 PM
Aku pilih PH masa pru14 bukan utk ratib sana sini "SEMUA SALAH KERAJAAN TERDAHULU" hanattt.. Aku p ...

Boo sarah boo sarah... Hahahahaha nasib baik la aku kalis percaya cina ni.. Dekat opis aku, sampai cina merayu2 suruh aku i di pee esh.. Serious ni! Snggup datang sorang2 merayu dekat aku
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:26 PM
Aku bukan mcm ang.. Menjilat sampai bodoh.. Aku pilih utk kepentingan rakyat dan negara. Pemimpi k ...

dah semakin terserlah wanita umno nya dia ni
ari tu malam kalah pru 14, berapa malam tak boleh lena?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:18 PM
ya lah tu undi ph
walhal wanita umno

Bodohnyaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:33 PM
dah semakin terserlah wanita umno nya dia ni
ari tu malam kalah pru 14, berapa malam tak boleh le ...

Knights.. Knights.. Aku tido lena mcm tu gak.. Bukan aku kalah pun.. Tapi aku tgk ang makin meroyan sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 13-10-2019 01:29 PM
Boo sarah boo sarah... Hahahahaha nasib baik la aku kalis percaya cina ni.. Dekat opis aku, sampai ...

Aku tak kalis cina la juga sbb aku kan ada  darah cina.. Hahahahahaah.. Choiii.. Aku meluat najib dan kabinet kayu dia ok..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:45 PM
Knights.. Knights.. Aku tido lena mcm tu gak.. Bukan aku kalah pun.. Tapi aku tgk ang makin meroya ...

alahai
dah kantoi wanita umno
malu malu nak mengaku plak
lepas tu mengaku undi ph
walhal pru lepas bangun pagi terbayang muka najib tak sabar sabar undi umno
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.095305s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list