Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3369
View
100
Reply

[Tempatan] Dr Maza rayu pdrm tangkap P. RAMASAMY & Kulasegaran

[Copy link]

Author: tobby       Show all posts   Read mode

Post time 13-10-2019 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:16 PM
ha
melayu kedah akan tetap bersama ph next ge
kami akan tunjuk kuasa kami tolak perkauman

Hahaah.. Ang pasti Knights?

Kalau ang tak kenal melayu kedah jgn ckp mcm ang kenal melayu kedah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:01 PM
Hahaah.. Ang pasti Knights?

Kalau ang tak kenal melayu kedah jgn ckp mcm ang kenal melayu keda ...

aku beranak kedah
awat aku tak kenai plak
dari kodiang sampai bandar baharu
semua akan tolak bnpas
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:18 PM
aku beranak kedah
awat aku tak kenai plak
dari kodiang sampai bandar baharu

IC 02 belum tentu ang kenal melayu kedah mcm mana.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:24 PM
IC 02 belum tentu ang kenal melayu kedah mcm mana.

aku melayu kedah
awat aku tak tau plak
orang kedah sokong ppbm dan tolak umno
tu umno menang dua kerusi ja
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:34 PM
aku melayu kedah
awat aku tak tau plak
orang kedah sokong ppbm dan tolak umno

Hahaha.. Ang mmg tak kenal melayu kedah..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:44 PM
Hahaha.. Ang mmg tak kenal melayu kedah..

yang tu ja la ang ulang ulang
kalau ang kenai ang tau la betapa meluatnya melayu kedah dekat najib
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:44 PM
Hahaha.. Ang mmg tak kenal melayu kedah..

yang tu ja la ang ulang ulang
kalau ang kenai ang tau la betapa meluatnya melayu kedah dekat najib
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Mopti darul teroris sama edi bawang takda malu patut mau kena cermin muka dulu la
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 01:49 PM
yang tu ja la ang ulang ulang
kalau ang kenai ang tau la betapa meluatnya melayu kedah dekat naji ...

Hahaha.. Aku dah kata.. Ang tak kenal Melayu Kedah.. pru14 tu sejarah dah lps.. Tapi PRU15 pulak najib adalah isu basi.

Sbb tu aku kata walaupun ic 02 tapi ang tak kenal perangai melayu kedah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 01:58 PM
Hahaha.. Aku dah kata.. Ang tak kenal Melayu Kedah.. pru14 tu sejarah dah lps.. Tapi PRU15 pulak n ...

pru 15 nak confirmkan najib disumbat ke dlaam penjara
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 02:31 PM | Show all posts
Mana mana individu atau pihak yang secara langsung atau tidak langsung terlibat/menyokong sebarang aktiviti keganasan, sepatutnya di cekup saja.
Mereka2 yg terlibat dengan ISIS ramai je telah ditangkap, dan tidak ada pihak yang bising.
Sekarang, kenapa bila mereka2 yang berkaitan dgn LTTE ditangkap, ramai pulak yang kecoh.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 02:10 PM
pru 15 nak confirmkan najib disumbat ke dlaam penjara

Bla.. Bla.. Bla.. Bla.. Aku sampai skrg aku tgk relax je la si jibby kepit tu pi sana sini.. Sampai naik muntah aku baca komen ang meratib jibby akan dipenjara
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 04:45 PM | Show all posts
Knights replied at 12-10-2019 09:32 PM
rumah aku dalam 15 minit saja pi aman central
awat

keling menyamar mcm kau ni berani selindung2 saja.  cuba buat cabaran terbuka dan sokong ltte tgk. pariah punya keling kasta hina...
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
       
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila PDRM nk tangkap...
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Hengat citer pasal MAZA dlm ni. Apooooooooooo
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:07 AM | Show all posts
Syabas PDRM pantas bertindak

diberitakan telah ada cawangan LTTE di semua negeri di Malaysia

dengan peruntukan kewangan besar dan orang2 penting dalam
pentadbiran di negara ini, tak mustahil satu masa nanti
kumpulan ini akan mengganas dan melawan kerajaan di sini pula

sangat bahaya
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:16 AM | Show all posts
tangkap jgn x tangkap
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 08:51 AM | Show all posts
dari zaman BN Mana ada pemimpin Melayu dan Polis berani dengan keling dan cina
dengn melayu laju aja

sbb melayu ni bangsa yg penakut dan kerja mereka ialah berdoa dan fikirkan syurga dan Bidadari




Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 10:14 AM | Show all posts

ehhh bukan najib tengah dalam perbicaraan ke?
sedih la knight ko ni .... bukan PH kata dah ada bukti kukuh boleh sumbat bila2 ke?
kalau terbukti ditangkaplah nanti ....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.092029s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list