Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3366
View
100
Reply

[Tempatan] Dr Maza rayu pdrm tangkap P. RAMASAMY & Kulasegaran

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 13-10-2019 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 10:29 AM
Bakar bata penentu sapa menang bukan suka menanti tapi Taman Wira Mergong.. Bodoh sangat kalau ang ...

mohong sangat aih ang ni kata pas kuat area sini
kalau pas associate ngan bn pun, depa masih bleh menang 16 kerusi dun dkt kedah
awat dekat suka menanti tak boleh plak
tu buktinya pas memang tak kuat pun sini
sini pengundi cina oun signifikan la
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 10:33 AM
mohong sangat aih ang ni kata pas kuat area sini
kalau pas associate ngan bn pun, depa masih bleh ...

Cina byk sangat kat situ.. Ang membohong.. Ada x sampai 200 cina kat suka menanti.. Kat taman wira pun tak sampai 1000 org dari total 2000-3000 pengundi kat taman wira.. 50%+ taman wira adalah pengundi Melayu. Sbb tu selama ni BN menang sbb kuasa pengundi taman wira..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 10:32 AM
ha la
aku ingat lagi
pi pasar malam sebelum pru

Jadi ang sendiri akui yg PH menang sbb najib kan?

Ang rasa PH boleh menang sebab Anwar PRU15?

Hahahaha.. Lawak.. Ang pi ke asas.. Brp byk org kedah x puas hati dgn PH.

Ang ingat org kedah mcm negeri lain.. Lupa apa yg bangsat PH buat kat arwah adib?

Percaya ckp aku.. pru15 ph kena bungkus sampai x bangun kat Kedah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 11:53 AM | Show all posts
Edited by Al-Patih at 13-10-2019 11:54 AM
KUALA LUMPUR: Mana-mana individu yang didapati menyatakan sokongan dan mempromosi kegiatan kumpulan pengganas, termasuk mengumpul dana untuk pergerakan kumpulan itu, boleh diambil tindakan.

Justeru, Ketua Penolong Pengarah Bahagian Anti Pengganas (E8) Cawangan Khas Bukit Aman, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay, menegaskan semua pihak harus berhenti membuat sebarang kenyataan yang boleh menjejaskan proses siasatan dan persepsi masyarakat.

https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1177404&extra=page%3D1
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 10:40 AM
Cina byk sangat kat situ.. Ang membohong.. Ada x sampai 200 cina kat suka menanti.. Kat taman wira ...

betul ka ang ni orang kedah
fakta ang semua ke laut

suku pengundi dun suka menanti orang bukan melayu la

Screenshot_2019-10-13-12-00-02-70.png
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
fakta kelaut benar
suka menanti kubu kuat pas
suka menanti tak ramai orang cina
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:01 PM
betul ka ang ni orang kedah
fakta ang semua ke laut


Ang tgk..pengundi cina 22%..hahaha ang yg bodoh.. Aku dah kata suka menanti stronghold melayu vongok.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:02 PM
fakta kelaut benar
suka menanti kubu kuat pas
suka menanti tak ramai orang cina

Knights yg cerdik 74% melayu vs 22% cina boleh bgtau aku cina ramai ka melayu yg sikit?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 12:05 PM
Ang tgk..pengundi cina 22%..hahaha ang yg bodoh.. Aku dah kata suka menanti stronghold melayu vong ...

22% tu significant la oiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:05 PM
22% tu significant la oiiiiii

22% + 6% tetap tak boleh menang tanpa 74% undi melayu bongok..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 12:05 PM
Knights yg cerdik 74% melayu vs 22% cina boleh bgtau aku cina ramai ka melayu yg sikit?

ang baca balik
aku kata jumlah pengundi cina significan
dekat sini
boleh tentu sapa menang kalah
semua undi pkr
lepas tu dpt undi ngan 1/4 undi melayu
boleh menang dah
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 12:06 PM
22% + 6% tetap tak boleh menang tanpa 74% undi melayu bongok..

26% campur 24.1% undi melayu dah bleh menang
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
26% campur 24.1% undi melayu dah bleh menanf
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:06 PM
ang baca balik
aku kata jumlah pengundi cina significan
dekat sini

Tak signifikan pun.. Kalau 30% pengundi Melayu keluar mengundi dan undi calon yg sama tetap pengundi cina 22% tak membantu kemenangan calon pilihan depa.. Hahahaha.. Bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:08 PM
26% campur 24.1% undi melayu dah bleh menanf


Bro, meh kita kira utk pru15 ang yakin 24.1% saja undi PH? ang yakin 26% semua akan undi PH?

Tak juga kan? Hahahaha.. Tgk saja la si Ir ni tergolek nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 12:08 PM
Tak signifikan pun.. Kalau 30% pengundi Melayu keluar mengundi dan undi calon yg sama tetap pengun ...

ang ingat semua melayu nak ke sokong parti songlap tu?
1/3 melayu akan tolak songlap + jual agama next ge
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:12 PM
ang ingat semua melayu nak ke sokong parti songlap tu?
1/3 melayu akan tolak songlap + jual agama ...

Hahaha.. Ang yakin yg Melayu kedah perangai bodoh mcm ang?

Mcm aku tulis sebelum ni.. Melayu kedah dah 2 kali tunjuk kuasa.. Ang lupa ka?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-10-2019 12:13 PM
Hahaha.. Ang yakin yg Melayu kedah perangai bodoh mcm ang?

Mcm aku tulis sebelum ni.. Melayu k ...

ha
melayu kedah akan tetap bersama ph next ge
kami akan tunjuk kuasa kami tolak perkauman

pas tinggal berapackerusi ja next ge tanda rakyat meluat dekat najib umno
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ekonomi pun teruk ada hati nak cakap besar. Kan dah mendapat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-10-2019 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 13-10-2019 12:16 PM
ha
melayu kedah akan tetap bersama ph next ge
kami akan tunjuk kuasa kami tolak perkauman

Tag line #sepenggal di mana2 skrg ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093002s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list