Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1044
View
10
Reply

Gaduh Dengan Isteri, Lelaki Mengamuk Di Balai Bawa Parang

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-10-2019 04:05 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki berparang mengamuk di hadapan Balai Polis Bukit Indah, petang semalam gara-gara konflik dengan isteri.


Sinar Harian melaporkan, dalam kejadian jam 3.25 petang itu, suspek, 52, turut berkelakuan tidak senonoh di hadapan balai berkenaan.

"Suspek tiba-tiba datang ke hadapan balai berkenaan dengan membawa sebilah parang sepanjang 78 sentimeter dalam keadaan marah.


Gambar Hiasan




"Ketika sedang mengamuk, suspek juga menyatakan dirinya sedang mengalami masalah dengan isteri selain memberitahu polis yang dia akan membunuh wanita itu," kata Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Dzulkhairi Mukhtar.


Bagaimanapun, apabila cuba ditenangkan anggota di lokasi suspek bertindak agresif dan mengugut untuk mencederakan dirinya menggunakan parang dibawanya itu.


Berikutan itu, beberapa anggota terpaksa menggunakan kekerasan minima kerana suspek tidak mahu memberi kerjasama ketika proses tangkapan.


"Hasil pemeriksaan di tubuh badan suspek, polis mendapati terdapat kecederaan di beberapa bahagian badannya iaitu luka di bahagian dahi, lutut kiri dan kanan," katanya.


Selain itu, suspek juga disyaki dalam keadaan mabuk ketika kejadian.


Kes disiasat mengikut Seksyen 6 (1) Akta Bahan Kakisan Letupan dan Senjata Bahaya 1958 dan Seksyen 90 Akta Polis 1967. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Binik dia ada d balai polis kah? Nape nk ngamuk d balai polis plk....haishhhh... ngamuk laa kt mana binik mu berada.... {:question
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:32 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:43 PM | Show all posts
mabuk????? menyusahkan
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 05:22 PM | Show all posts
kelly ker sis?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 07:50 PM | Show all posts
mabok dan parang.
sah la paria.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 09:29 PM | Show all posts
Bila dah mabuk. manusia hilang pertimbangan.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 03:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Manjanya kekerasan minima.. kes ngamuk parang macam ni kalau ikut perasaan patutnya tembak je ubatnya.
Tinggi betul tahap kesabaran polis2 tu semua.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:29 AM | Show all posts
kap lam yaa nga ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
cap_ayam replied at 13-10-2019 03:36 AM
Manjanya kekerasan minima.. kes ngamuk parang macam ni kalau ikut perasaan patutnya tembak je ubatny ...

Kalau tembak kang mcm2 lagi lah ceritanya dgn netizen acah bijak segala
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 11:36 AM | Show all posts
nasib baik tak dihayun parang tu kena org lain....gilerrr
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093836s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list