Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
903
View
16
Reply

Tahun Ini BN Tak Keluarkan Belanjawan Alternatif - KJ

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-10-2019 01:13 PM | Show all posts |Read mode
"Barisan Nasional (BN) pada tahun ini tidak akan mengeluarkan belanjawan alternatif, sebaliknya akan fokus dalam memberi respons (budget response) kepada belanjawan yang akan dibentangkan kerajaan."


Kredit foto: UNRESERVED




Khairy Jamaluddin menerusi Facebooknya mengulas mengenai tindakan yang akan diambil BN ketika pembentangan belanjawan 2020 jam 4 petang nanti di Dewan Rakyat seperti dilaporkan Astro AWANI.


Kata, Ahli Parlimen Rembau itu, ia akan memberi fokus kepada kritikan membina serta penambahbaikan yang perlu dilakukan kerajaan Pakatan Harapan (PH).







"roses ini akan dijalankan semua Ahli Parlimen BN mengikut kluster yang telah diwujudkan sebelum ini menerusi perbahasan yang akan bermula minggu depan," katanya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
KJ macam hero tamil dah aku tengok.hehe
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon kj jgn tepengaruh dengan ideolgi ltte..tiber...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 03:19 PM | Show all posts
teruknya rupa KJ.....

sbb UMNO sudah jadi tukun tiruan di surau surau ...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg kj cuba buktikan dgn imej mcm ni?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Love me for who i am ... Gitewww
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:32 PM | Show all posts
awat laa kJ ni dah macam amitab bachan tp versi seleybet
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:33 PM | Show all posts
kaala.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:37 PM | Show all posts
kemaskan sikit la penampilan tu kj oiiiiii...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:48 PM | Show all posts
nak jadi hippies ke abam KJ oiii
nampak busuk gituuu

tapi what for jua ... kalau setakat belanjawan khayalan seperti pembangkang terdahulu ...
bila jadi kerajaan takleh execute ... koseerrrrrr tauuu

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Yerk.. Aku dari dulu tak suka Mamat ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai kj dah knp penampilan mcm gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya auloh selebetnye lah hai..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 01:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Cam hero tamille
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ajet2 macho badboy hero hindustan ke ? Tetap bangla jual karpet
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 10:47 AM | Show all posts
dah baper lama xmandi nih
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2019 07:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Ewwww apa style kj skrg ni? Nampak gelandangan ops! {:cryrun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115071s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list