Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1974
View
58
Reply

[Tempatan] Penyokong pengganas LTTE, 2 sudah kena, 5 masih bebas termasuk menteri

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-10-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Masih lagi berbaki, kita memerlukan lebih ramai suara supaya mendesak agar mereka yang terlibat dengan ideologi ini diambil tindakan segera
FB_IMG_1570766567411.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sabar aku nak tgk pengkhianat2 ni kena sumbat kat kemunting
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 05:19 PM | Show all posts
sarah82 replied at 10-10-2019 09:09 PM
Tak sabar aku nak tgk pengkhianat2 ni kena sumbat kat kemunting

Ragut kewarganegaraan deme dan buang negara ke Beijing ker mana2. Menyemak jer.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Bedah.Cun replied at 11-10-2019 05:19 PM
Ragut kewarganegaraan deme dan buang negara ke Beijing ker mana2. Menyemak jer.

Antar balik ke tanah nenek moyang sanjung depa la kan.. Hantar seluruh keturunan.. Supaya tak membiak keturunan pengkhianat
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Geledah rumah mereka.. ofis mereka.. rampas bahan2 berkaitan ltte..siasat ahli keluarga dan sahabat2 mereka.. jgn bagi peluang..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah PDRM
Macamana geng ni boleh viralkan video demo buat bom? Bajet demo pasang khemah piknik kew
Takut dia buat bank heist
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Pembela mereke san Francisco santiago sekali ambik .buat salai ke sayur ke kat kamunting
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Bedah.Cun replied at 11-10-2019 05:19 PM
Ragut kewarganegaraan deme dan buang negara ke Beijing ker mana2. Menyemak jer.

Buang negara ke tamil nadu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-10-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap2 yg menteri tu tak kebal
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
rama2 xkene ke???
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
DAP ni sarang gangster n komunis rupanye... Cepat2 lah haramkan parti ni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 11-10-2019 05:21 PM
Antar balik ke tanah nenek moyang sanjung depa la kan.. Hantar seluruh keturunan.. Supaya tak memb ...

Nenek moyang deme pun x hinggin ... mahu disambut dgn parang, india ni x pernah bersyukur duduk msia, diorg x tau balik india pun belum tentu senang sbb deme ni kasta rendah
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
chipsmoremore replied at 11-10-2019 09:38 PM
Nenek moyang deme pun x hinggin ... mahu disambut dgn parang, india ni x pernah bersyukur duduk m ...

Hahaha.. Jgn fitnah kata penyokong bangsa suci chola ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 11-10-2019 05:21 PM
Antar balik ke tanah nenek moyang sanjung depa la kan.. Hantar seluruh keturunan.. Supaya tak memb ...

Tanah nek moyang depa memang kat luar tapi tanah anak cucu nya kat sini. Nak anta kemana? Ang belom jugak ceredik yer?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 11-10-2019 06:26 PM
Tahniah PDRM
Macamana geng ni boleh viralkan video demo buat bom? Bajet demo pasang khemah piknik k ...

So tak betul lah Pdrm dikawal oleh Tomi Tomas Dapig kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 11-10-2019 09:54 PM
Tanah nek moyang depa memang kat luar tapi tanah anak cucu nya kat sini. Nak anta kemana? Ang belo ...

Aku rasa yg bodoh tu ang pyro.. Sebab tu meroyan sana sini bila bangsa suci kebanggaan ang rupanya pengganas..

Pengkhianat negara layak lagi ka claim harta yg ada dlm negara ni? Selayaknya kena rampas dan lempar keturunan pengkhianat balik ke tanah leluhur.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 11-10-2019 10:09 PM
Aku rasa yg bodoh tu ang pyro.. Sebab tu meroyan sana sini bila bangsa suci kebanggaan ang rupanya ...

Hantar boleh, negara tu terima tak? Tu pasal wa cakap ang bodo, main cakap je
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 11-10-2019 09:54 PM
Tanah nek moyang depa memang kat luar tapi tanah anak cucu nya kat sini. Nak anta kemana? Ang belo ...

Kanda bila nak balik india.. pi laa berjuangg utk ltte.. dinda banggaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 11-10-2019 10:09 PM
Aku rasa yg bodoh tu ang pyro.. Sebab tu meroyan sana sini bila bangsa suci kebanggaan ang rupanya ...

Darah pahlawan ltte ade dlm tubuh kandaaa
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 11-10-2019 10:21 PM
Hantar boleh, negara tu terima tak? Tu pasal wa cakap ang bodo, main cakap je

Terima jahhh.. depa suke ade darah phlwn ltte.. ngeh ngehhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118698s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list