Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
3808
View
69
Reply

"Tak Semestinya Keluar TV Banyak Job" - Ayu Damit 'Lamar' Hael Husaini

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-10-2019 10:52 AM | Show all posts |Read mode
Lahir dari rancangan realiti One In A Million, Ayu Damit menolak dakwaan suara sumbang yang mengatakan dia artis sendu.


Dia menepis kenyataan tersebut dan menjelaskan mereka yang sentiasa kerap muncul di kaca televisyen tidak semestinya menerima tawaran persembahan yang banyak.




  



Namanya tidak menjadi perhatian penerbit untuk menjayakan mana-mana program di televisyen, namun hakikatnya dia masih aktif dengan kerja nyanyian tanpa pengetahuan media.




Foto: Sumber Internet




Dia sering menerima undangan dari program korporat dan majlis tertutup. Walaupun jarang muncul di skrin televidyen, namun rezekinya tetap ada untuk menyerikan pelbagai majlis dan karnival terutama pada hujung minggu.




  



Isteri kepada Syed Fauzi Syed Baharuddin ini telah lama tidak mengeluarkan single terbaru dan kini mahu mngintai kembali peluang mendekati komposer seperti Hael Husaini serta sentuhan penulis lirik Iman Imran dan Slen Fadzil.


Dia ingin mencipta kelainan dan mahu mencuba genre lagu rancak selain balada. Disebabkan keadaan pasaran yang tidak menentu, Ayu memilih untuk tidak mahu mengambil risiko kerana pada masa ini, dia menguruskan kerjayanya sendiri.




  



Netizen suka melabel artis sendu jika jarang melihat kelibat artis tersebut di kaca TV. Kesian Ayu Damit. Tidak sabar tunggu lagu ciptaan Hael untuk Ayu nanti. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Takpela sendu pun janji rezeki tak putus  ade duit cukup makan minum tempat tinggal bagai
Dah kawen kan memadailaa nyanyi ni sambil2 je keutamaan biarlah pada famili.
Kang yg dikejar tak dapat yg dikendong plak berciciran.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingt kan sheols dh jadi pekebun cili sepenuh masa
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Wau pakai tudung terus lain muka dia ek
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka suara ayu ni...kalau tengok muka dia mesti teringat oprah,kalau tengok oprah plak teringat dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:43 PM | Show all posts
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin lawa
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
takpela sendu dari merempat minta pprt, atau mendadih.. sheol nampak bahagia je dengan cili cilinya
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 01:11 PM | Show all posts
adoi silap baca ingat ayu dammit.

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Semakin hari semakin cantik
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah macam muka jihan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak cantik dia sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 02:27 PM | Show all posts
minguk replied at 11-10-2019 04:43 AM
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?

dia yang menyendukan diri kan?
menang sejuta terus "hilang" padahal suara dia ni sedap ....

anyway alasan template artis .... majlis korporat segala ....
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 03:14 PM | Show all posts
takpelah dik sendu seejap asal lasih ade job& x mengemis.Masih berkebun cilikah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:01 PM | Show all posts
suara masih sedap mcm dulu
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
damian_lee replied at 11-10-2019 02:27 PM
dia yang menyendukan diri kan?
menang sejuta terus "hilang" padahal suara dia ni sedap ....


Ooo dia sendiri ke lari dari dunia hiburan? Salah sendiri lA tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:32 PM | Show all posts
wow makin cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:38 PM | Show all posts
minguk replied at 11-10-2019 12:43 PM
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?

sebab tak cantik
ada package suara je

kat malaysia ko kena ada package cantik no 1 sore no 2

kalau cantik sore cam katak pun orang akan poja poja
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:46 PM | Show all posts
bukan dia yg menyendukan diri dari media ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 04:55 PM | Show all posts
sheols dah betulkan gigi kot eyh...lain dah muka sheols
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.116629s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list