Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234
Return to list New
2656
View
62
Reply

Aku Pernah Bertentang Muka Dengan Hantu

[Copy link]

Author: Malaysia.Doom    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 12-10-2019 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-10-2019 10:07 AM
Sekarang ni benda tu mengikut ko lagi tak doom,almaklumla boleh membesar mengecik masuk lam poket ko ...

Takda pun....dah lama Tak nampak sheols....sampai skang meols Tak paham kenapa dia tunjuk muka dia depan muka Doom.

Doom hensem sangat ke , mungkin muka Doom sangat feloles kot sampai sheols nak tengok dekat camtu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 11:11 AM | Show all posts
Dah lama aku tak masuk baca cerita2 hantu kat sini.. TQ TT sudi cerita.. Malam ni nak kena angkut kucing aku tido sekali la dalam bilik..Lulz..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 04:58 PM | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 11-10-2019 05:28 PM
Kannn...kalau Kita cerita Kat orang memang org Tak percaya.

Benda tu hilang camne sis? Sis beru ...

sbb memang tak berupa apa2 makhluk pun.
cuma kita rasa tak boleh nak bernafas
kita rasa dah menjerit, tapi suara mcm tak kuar

tak berubat mana2 pun.

sebelum2 ni tido kita baca surah yg patut.
tapi kali ni saya bukak youtube surah sampai saya terlena


Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2019 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Miahahaha  hantu salah masuk rumah le tew.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.072535s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list