Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1200
View
12
Reply

'Dah Ada Dua Bini!' - Wanita Dedah Hampir Jadi Isteri Ketiga Amar Asyraf (UPDATE: AMAR BUKA MULUT, SEDANG BINCANG DGN ISTERI, MOHON MEDIA TIDAK MASUK CAMPUR)

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-10-2019 05:09 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Sang_Pencinta at 11-10-2019 10:24 AM

Seorang wanita mendedahkan bahawa dia hampir-hampir terpedaya menjadi isteri ketiga kepada pelakon Amar Asyraf.




Kredit foto: Carian Google





Wanita itu Ellika Azman mendedahkan di Insgatramnya bahawa dia tahu Amar mempunyai seorang isteri tetapi sanggup menjadi isteri kedua. Rupa-rupanya Amar sudah mempunyai dua isteri dah Ellika bakal menjadi isteri ketiganya.






Kredit Foto: IG






Ellika mendedahkan bahawa walaupun dia cuba menolak rayuan Amar untuk menjadi kekasihnya kerana mengetahui pelakon itu sudah beristeri, namun beliau terjatuh hati selepas lelaki itu menghubungi dan mengantar mesej kepadanya hampir setiap hari.





Kredit Foto: IG








Kredit foto: IG


Kredit foto: IG

Kredit foto: IG








Sehinggalah pada 19 Mac 2019, di mana pelakon itu kebetulan ada penggambaran di Kelantan, dan mengambil kesempatan untuk berjumpa Ellika di rumah neneknya seterusnya memohon restu daripada keluarganya.


Pada tarikh itu juga, Ellika mendedahkan Amar membawanya memilih cincin pertunangan.


Bagaimanapun, seminggu sebelum pernikahan itu dijadualkan, Ellika merasa tidak sedap badan lalu memohon petunjuk melalui solat istikharah.




Kredit foto: IG

Kredit foto: IG







Beliau bernasib baik, akhirnya tembelang pelakon itu pecah apabila rupa-rupanya dia sudah mempunyai dua isteri dan bakal menjadikan Ellika isteri ketiga.


Lebih menyakitkan hati, Amar juga dikatakan sudah mempunyai seorang anak dari perkahwinan keduanya.




  



Ellika juga mendedahkan mendapat panggilan daripada keluarga Amar yang menuntut RM100k daripadanya dan menuduhnya macam-macam. Berang dengan perkara itu Ellika bercadang akan mendedahkan tembelang pelakon itu satu persatu.


Persoalannya, sejauh manakah cerita Ellika ini benar? Kita tunggu jawapan dari pihak Amar Asyraf.- CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Da fuck la news semua mcam ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 05:29 PM | Show all posts
dh ade thread la TT
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 05:30 PM | Show all posts
sedap ellika nya
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 05:30 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak duit ko kahwin banyak.. Dulu yg noni nadirah gitau tu si mamat rambut kiting ni lah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 06:16 PM | Show all posts
Terikut2 dengan perangai Abg Jamil ler ni nasib dia sedar bab baik ada makna tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Wowww... x sangka..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Elayka ni mcm pengacara mhi ( wani hasrita ini) . Muka cm telur rebus cantik. Muka cantik xperlu lah layan suami orang banyak lagi laki berkualiti yang boleh jadi suami. Baguslah elayka sunat istikharah dan tindak bijak. Beauty with brain. Berkat makan susu dugro


Tengok sis vokuru walaupun xcantik tetapi sel otak pun xde kesan minum susu labi labi

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 12:33 AM | Show all posts
aku pelik la lelaki2 kt msia ni.. yg muka2 mcm sampah.. mcm periuk kemek ni smua yg gatal lebih2... dah kenapa?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-10-2019 10:20 AM | Show all posts
Edited by Sang_Pencinta at 11-10-2019 10:22 AM

Berikutan pendedahan panas seorang wanita bernama Ellika Azman di Instagram mengenai hubungann sulitnya dengan pelakon Amar Asyraf sehingga hampir dijadikan isteri ketiga, kini giliran Amar pula dihubungi oleh MStar untuk mengulas mengenai kontroversi itu.

Walau bagaimanapun pelakon itu enggan mengulas panjang sekadar mengatakan beliau sedang berbincang dengan isterinya untuk menjelaskan perkara sebenar. Mereka juga menyatakan tidak mahu sebarnag campurtangan luar.


'Saya sedang berbincang dengan isteri dan tidak mahu campurtangan luar dalam menyelesaikan masalah ini' katanya.


Sebelum ini hangat di media social mengenai pendedahan seorang wanita bernama Ellika Azman yang mengakui menjalin hubungan sulit dengan pelakon itu sejak September tahun lepas.

Menurut Ellika dalam tulisannya, dia mengetahui Amar sudah beristeri dan sedaya upaya untuk mengelak jatuh cinta tetapi akhirnya tergoda pujuk rayu lelaki itu sehingga lamaran dibuat kepada keluarganya baru-baru ini.

Bagaimanapun Ellika mendedahkan dia terkejut apabila mengetahui Amar sebenarnya sudah beristeri dua dan dia akan menjadi isteri yang ketiga. Lebih malang kata Ellika, isteri kedua tersebut sudah mempunyai anak kecil yang diabaikan Amar dan keluarga Amar turut menuntut wang Rm100k daripadanya.

Berikutan pendedahan itu, kini ramai peminat yang tertanya-tanya adakah isteri Amar selama ini mengetahui dia dimadukan? Bagaimana pula kesahihan hubungan sulit seperti didedahkan Ellika?

Jika tidak, nampaknya bukan sahaja harapan pelakon itu untuk beristeri tiga berkecai, kini rumahtangga pertamanya turut bergegar.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 03:10 PM | Show all posts
Nampak bagus bila anda tersenyum
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 02:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa tak rasa kesian dkt no 3 ni. Too obvious kau yg kena reject at the first place. Org tu nk flirting2 je kot kau berangan nk kawen. Urghhh. I kenot la kalau pnyondol2 ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.104958s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list