Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
33084
View
506
Reply

Edisi tahiniah:Amar Asyraf nak bukak branch baru bagi melebarkan sayap keturunannya ke persada dunia

[Copy link]

Author: Xim       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-10-2019 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by Xim at 11-10-2019 12:22 AM

Haritu nonny nadirah bagi hint pasal ni . Tak sangka ye muka suci baik je . Tp lame jugak x nampak dia ni berlakon . Ade bisnes lain ke

https://www.ohmymedia.cc/dah-ada-dua-bini-wanita-dedah-amar-asyraf-ajak-kahwin-lagi/?fbclid=IwAR35mLIujPAGyNfSR1Km7vXbP6s4TcygYZrvTooeWZ6_KU7tSoTcjhuLv68
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Noninyg bg hint kan? Kata kawan dia bercouple dgn laki org... Tapi sampai ke sudah x tau siapa sebenarnya yg digossipkan
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Jap jap.. amar ni dh ada 2 bini ke????
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Wowieee
Rasanya bini dia baru lagi kawrn kan?
Kiranya bini kedua tu kawen di siam.ke?
Astaga...bangsat btol la.amar neh kalau dia abaikan
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Amar ni xpenag ade gosip curang..dasat oii kalau berbini lebih
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:18 PM | Show all posts
boojaat replied at 10-10-2019 03:12 PM
Noninyg bg hint kan? Kata kawan dia bercouple dgn laki org... Tapi sampai ke sudah x tau siapa seben ...

yasss..noni lh marah tu chuols

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:20 PM | Show all posts
dia ni ke yg gosip dengan noni dulu

abis sume AA kena petik termasuk azwan ali
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:21 PM | Show all posts
lets grab popcorn chuols

  

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Rupenye die ni la AA  yg noni maksud kan dulu.. Xsangka amar asyraf perangai mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Heols skrg ni mcm tembun membulat skit kan dengan muka berjerawat. Tgk dlm drama alasia hari tu.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-10-2019 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
messymimi replied at 10-10-2019 03:18 PM
yasss..noni lh marah tu chuols

Yg ni nmpk mcm cerah sket kulit dia . X psl2 org lain pnye name yg kena petik . Hahahaha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-10-2019 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
messymimi replied at 10-10-2019 03:21 PM
lets grab popcorn chuols

Pnjgnye luahan perasaan . Balik keje baru tilik nampaknye ni . Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:27 PM | Show all posts
Menarik cerita ni.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:31 PM | Show all posts
Masa Nonny bongkar hal ni, iols speku ex laki A.Aida tu. Tak sangka pula si Amar. Muka nampak baik jer. Cisssss punya jantan!
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:33 PM | Show all posts
Maksudnya kawan si Nonny tu bini kedua jantan lahabau ni la kan?
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Seriously dua bini? Bukan dia ni dulu cinta mati kat bini ke
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:37 PM | Show all posts
chopp based on ig nony, ada perempuan y dah TERmengandung, then AA janji nak halalkan hubungan tu

so popuan ni ke y dah TERmengandung tu?


ak stalk ig ppuan ni, geng2 teater jgk budak ni, kira retis2 sendu baru nak up
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:40 PM | Show all posts
grab popcorn
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:40 PM | Show all posts
Edited by jijilaaa at 10-10-2019 03:50 PM

sesuci lindungan kaabah gituwwww
aaaaaaaaaaaa.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
jijilaaa replied at 10-10-2019 03:37 PM
chopp based on ig nony, ada perempuan y dah TERmengandung, then AA janji nak halalkan hubungan tu

...

kalau i baca caption ig dia, dia kata tak sempat nak nikah lagi kan sebab dapat tahu dia ada lagi sorang bini? rasanya yang mengandung tu bini kedua dia kot
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.103739s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list