Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2993
View
53
Reply

[Tempatan] Mohamad Syirazi Anuar Mohd. Rosli,21, didakwa merogol, meliwat dan memasukkan objek ke dalam kemaluan tunangnya berdepan hukuman penjara maksimum 70 tahun jika disabitkan kesalahan

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh terpampang nama tunang yg merogol, so tau la sapa pasangan yg jadi mangsa rogol tu kan
Sian, malang bertimpa
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:32 PM | Show all posts
lahanat syaiton nirrojiiimmm ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:38 PM | Show all posts
akakdendeng replied at 9-10-2019 02:00 PM
tapi tunang nya pergi bilik sewa jantan ni atas kerelaan sendiri kena paksa? kalau atas kerelaan sen ...

tunangnya masuk bilek nak kutip kain kotor utk dibasuh kot
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Hemhhhh hemhhhh hemphhhhh hemmmphhhh ngengghhh ngempphhh
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
puteribaya replied at 9-10-2019 04:38 PM
tunangnya masuk bilek nak kutip kain kotor utk dibasuh kot


Berita sblm ni yg laki tu ckp dia ttgal hp kat bilik..so nak gi amik la..skali adik jantan tu dah naik dgn rakus..terus rogol liwat dan masukkan botol deodoron pada ppuan tu..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 09:56 PM | Show all posts
Bila tak reti nak sabar gini la jadinya...
Pikir adik dia je...
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 02:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Nasib tak jadi kawin. Tak kena hadap bende ni sepanjang perkahwinan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 08:26 AM | Show all posts
tertuduh memohon rayuan dengan alasan datang ke Temerloh untuk bekerja mencari rezeki halal dan masih menanggung ibu bapa di kampung
Soalan. Kalau rayuan, ayat-ayat sebegini memang dari pesalah atau peguam? Takde ayat lain ke yang kreatif dan luar dari kebiasaan. Asal rogol, mencuri, langgar orang, membunuh semua ayat lebih kurang je. Masa buat benda tu tak fikir pulak benda ni


Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 08:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Habis usia macam tu je. Kuar penjara nti kubur dah tunggu pulak
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:36 AM | Show all posts
cupu replied at 9-10-2019 06:05 PM
Berita sblm ni yg laki tu ckp dia ttgal hp kat bilik..so nak gi amik la..skali adik jantan tu da ...

ye ekkk..sib baik botol deodran..wangi skit,,kalau botol cili sos..?
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:38 AM | Show all posts
Eric.n9 replied at 9-10-2019 09:56 PM
Bila tak reti nak sabar gini la jadinya...
Pikir adik dia je...

dia tolong adik dia pikir..adik dia x de otak
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Korang tak simpati ke dengan mangsa rogol? If yang dirogol tu adik ke anak pompuan korang ke, korang nak komen kejam2 takda empati juga ke?
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:54 AM | Show all posts
takutnya, trauma seumur hidup tunang tu, muda2 lg dah bertunang, tak boleh kawal nafsu buat yg bukan2, nape tak terus nikah je, tapi kalau bernikah, lain pulak lah tajuknya nanti

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:00 AM | Show all posts
kuat layan porn mamat ni
kuat sex
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:40 AM | Show all posts
Keluar penjara umur 91 tahun......
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:11 AM | Show all posts
kasi rejam habis cite orang macam nie
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:16 AM | Show all posts
adoi... minat fetish ke jantan ni??
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:26 AM | Show all posts
highcastle replied at 10-10-2019 10:40 AM
Keluar penjara umur 91 tahun......

keluar awal tu kot, sbb dah jd jenazah kan hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:32 AM | Show all posts
delsmomm replied at 9-10-2019 01:36 PM
huntong la warga penjara dapat anak hekan mude remaja untuk menabur khidmat kepada mereka semaksima  ...

sekadar nak bertanya mmg betul ke life di sebalik penjara dkt melesia ni yg penjenayah seksual rogol liwat ni mmg akan dirogol dgn penjenayah lg jahat dlm penjara? tgk selalu mcm dlm cte omputeh je. tgh lyn Netflix drama series Orange is the New Black pun mcm ni la gay tu teruk kena rogol lunyai diliwat berdarah2 skeriiiii tp yg meliwat pun gangster Hispanic yg bertatu kt muka semua tu. Malaysia cmtu jgk ke?

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.071772s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list