Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3067
View
53
Reply

[Tempatan] Mohamad Syirazi Anuar Mohd. Rosli,21, didakwa merogol, meliwat dan memasukkan objek ke dalam kemaluan tunangnya berdepan hukuman penjara maksimum 70 tahun jika disabitkan kesalahan

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-10-2019 01:18 PM | Show all posts |Read mode
[/img]

TEMERLOH 9 Okt. - Seorang tukang masak yang didakwa [img]merogol, meliwat dan memasukkan objek ke dalam kemaluan tunangnya berdepan hukuman penjara maksimum 70 tahun jika disabitkan kesalahanselepas dihadapkan di Mahkamah Sesyen di sini hari ini.

Tertuduh, Mohamad Syirazi Anuar Mohd. Rosli,21, didakwa atas tiga pertuduhan iaitu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan, Seksyen 377C Kanun Keseksaan dan Seksyen 377CA Kanun Keseksaan yang boleh dikenakan hukuman penjara serta sebatan jika sabit kesalahan.

Bagaimanapun, Mohamad Syirazi Anuar

mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan jurubahasa di hadapan Hakim Ahmad Faizadh Yahaya.

Mengikut kertas pertuduhan, tertuduh didakwa melakukan persetubuhan tanpa kerelaan mangsa yang berysia 18 tahun di dalam bilik sewa belakang sebuah kedai makan di Paya Pulai di sini pada kira-kira pukul 9.30 malam pada 13 September lalu.

Berdasarkan kertas pertuduhan kedua pula, tertuduh didakwa melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabie tanpa

persetujuan mangsa pada tarikh yang sama di bilik sewa belakang sebuah kedai makan di Paya Pulai.

Dalam kertas pertuduhan ketiga pula, tertuduh didakwa memasukkan objek ke dalam vagina mangsa tanpa persetujuan mangsa pada tarikh yang sama di bilik sewa belakang sebuah kedai makan di Paya Pulai.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Nor Asyikin Nor Azhar manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Terdahulu, Nor Asyikin menawarkan jaminan sebanyak RM10,000 bagi setiap pertuduhan sebelum tertuduh memohon rayuan dengan alasan datang ke Temerloh untuk bekerja mencari rezeki halal dan masih menanggung ibu bapa di kampung.

Hakim kemudian menetapkan jaminan sebanyak RM7,000 bagi setiap pertuduhan dengan seorang penjamin dan tertuduh tidak dibenarkan mendekati mangsa.

Mahkamah menetapkan 14 November ini bagi sebutan semula kes. - UTUSAN ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Nama macam ummah suchi sorga firdausi..Iyalah islam larang umatnya berzina..tapi heshe ni islam ke? Atau sekadar isle ?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 01:31 PM | Show all posts
famri7 replied at 9-10-2019 01:23 PM
Nama macam ummah suchi sorga firdausi..Iyalah islam larang umatnya berzina..tapi heshe ni islam ke?  ...

mungkin heshe terlupa beri tune sosej siye yg lazat

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 01:36 PM | Show all posts
huntong la warga penjara dapat anak hekan mude remaja untuk menabur khidmat kepada mereka semaksima 70 tahun..

semoga lunyai di dalam penjara nanti..

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 01:54 PM | Show all posts
delsmomm replied at 9-10-2019 01:36 PM
huntong la warga penjara dapat anak hekan mude remaja untuk menabur khidmat kepada mereka semaksima  ...

betul2. semog lunyai selunyai lunyainya dalam penjara

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 01:54 PM | Show all posts
amboi bukan main cari rezeki yang halal..
hang ngeseks tu halal ke..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:00 PM | Show all posts
tapi tunang nya pergi bilik sewa jantan ni atas kerelaan sendiri kena paksa? kalau atas kerelaan sendiri masuk bilik jantan tu pun dah tak betul dah.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:05 PM | Show all posts
atok jadik diktator 2 kali dek dalam umur 90 tahun...ko nekmat merogol meliwat sekejap pastu bakal diliwat sampai 90 tahun dek....semoga insap
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:06 PM | Show all posts
mesti ada acik kepam yg sengaja nak mencari2 kesalahan tunang dia.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:10 PM | Show all posts

tanya sikit, kalau liwat tak rogol, adakah dikira masih dara, masih suci ?
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:12 PM | Show all posts
akakdendeng replied at 9-10-2019 02:00 PM
tapi tunang nya pergi bilik sewa jantan ni atas kerelaan sendiri kena paksa? kalau atas kerelaan sen ...

tu pun betul jugak..
dok mengikut jantan masuk bilik pukul 9.30mlm wat apa..
nak tolong masakkan makan malam and makan sama-sama ke?
tapi clearly tak boleh salahkan pompuan tu..
kang ada yang kata kita victim blaming..
lagi pun budak 18 tahun kan..
apa la yang dorang tau fikir
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh msk penjara nti hrp adik ni berkelakuan baik lah yer..
mgkn hukuman 70 thn blh kurang jd 65 thn ke..
untung2 umur 80an nti dh blh keluar penjara.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
akakdendeng replied at 9-10-2019 02:00 PM
tapi tunang nya pergi bilik sewa jantan ni atas kerelaan sendiri kena paksa? kalau atas kerelaan sen ...

Yg aq baca kt thread lain dyorg keluar malam tu n tunang dia tertinggal handphone kt bilik sewa jadi dia ajak mangsa g bilik sewa n terus kena belasah sekali pakej rogol n liwat..mangsa pon muda lagi,maybe pecaya kt tunang dia sekali x pasal kena belasah,rogol n liwat...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
tak menyabar sangat . menyedap sekejap jer merana 70 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:25 PM | Show all posts
zuuu replied at 9-10-2019 02:21 PM
Yg aq baca kt thread lain dyorg keluar malam tu n tunang dia tertinggal handphone kt bilik sewa ja ...

kalau betul lah jantan ni buat tunang dia mcm tu, mmg elok mampus lah ko mereput dlm penjara. sblm mampus elok sgt di liwat dek tahanan lain...rasa kan ko
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 02:25 PM | Show all posts
Asdan replied at 9-10-2019 02:10 PM
tanya sikit, kalau liwat tak rogol, adakah dikira masih dara, masih suci ?

lubang dubor ada selaput dara ker sis?  tingkebaudat!

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:25 PM | Show all posts
sejenis kegilaan, rogol --> liwat --> masukkan objek ke dalam kemaluan tunang
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 03:16 PM | Show all posts
nikmat seketika

sengsara selama nya
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:20 PM | Show all posts
kalo cina kita ada jurubahasa...tapi ni pun ada jurubahasa ke?
yg lagi heran, 3 benda buat ari yg sama
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
70 tahun tu kerana nafsu tak dapat kawal
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085309s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list