Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
6973
View
96
Reply

Siap Keluar Main Bowling Bersama, Tunggu Jelah Bella Astillah Dan Aliff Aziz Rujuk Kembali

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-10-2019 10:25 AM | Show all posts
kalau rujuk/nikah balik memang tak tau la nak kata apa
hadap laaaa kau makan hati siang malam nnti
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:30 AM | Show all posts
Fikir yg baik2 je
mungkin kawan lebih elok
xder la sakit hati sangat, klu alipbata ni buat hal
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Personaliti bella is sooo boring aku tengok RIAliti..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
bella ni kalau dia nak berbaik ngan exlaki dia ni takde masalah pun. yang jadi masalah dia dah pungpang kat media social perangai si alep ni tiba2 nak cakap tak nak menghukum lebih2. lain kali kalau ada masalah, takpayah heboh dekat media social baru orang tak menyibuk
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Bebaik demi pujian bbnu relationship goals ke??..dh klu kluar bersama pon, perlu keee nk post bagai??
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Doa semoga yang baik2 saja untuk mereka
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo berbaik sebab anak okla.. tp kalo berbaik sbb cinta mati walaupun berkali2 curang mmg haku padankn muka je lps ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 03:03 PM | Show all posts
ikot ko la dik bella kami ni kolot..nnt klu ko terkena lg ngan alip ni, ko jgn la nyanyi2 sedih kt IG story ka,fb live ka mntk kesian eh
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:05 AM | Show all posts
Kalau dia rujuk dengan Aliff ni, dia antara manusia yang paling annoying dalam muka bumi ni. Lepas kalau rujuk jangan nak meratib dah ya
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 10:12 AM | Show all posts
jeligoreng replied at 11-10-2019 10:05 AM
Kalau dia rujuk dengan Aliff ni, dia antara manusia yang paling annoying dalam muka bumi ni. Lepas k ...

rujuk or tak rujuk aku tetap rasa dia sgt annoying
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak bergaduh beria pon tak guna..ada anak kan, kecik lagi pulak tu. Tapi kalo nak nikah semula..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau si bella nie nak kan balik si alip nie mmg tenginlah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 08:09 PM | Show all posts
Ehmm yang ni mungkin akan bersama lagi..demi anak dan juga diri mereka berdua..tapi kalau buat hal lagi...bukan hal aku..mungkin ada yg setia bagi support..cthnya be strong,
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2019 08:11 PM | Show all posts
cmf_DetConan replied at 10-10-2019 03:03 PM
ikot ko la dik bella kami ni kolot..nnt klu ko terkena lg ngan alip ni, ko jgn la nyanyi2 sedih kt I ...


Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 07:01 PM | Show all posts
Bella Bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2019 07:57 PM | Show all posts
kahwin muda, masih bodo


elok lah dua ekor bodo ni berkahwin semula demi kelangsungan  generasi bodo mereka.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2019 07:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Adam dgn fatin dah berbaik, alif dgn bella pun dah berbaik, shahir pun dh buat kejutan  dlm mv erra, rita rudaini dgn aidil.bila lagi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
6.157137s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list