Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3085
View
98
Reply


Pedo Gesel Kemaluan Ke Punggung Budak Lelaki 14 Tahun, Raba, Ajak Balik Rumah

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 11:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 9-10-2019 03:31 PM
cikgu tu bukan sorang buat, tapi 2 orang.. yg lagi sorang konon nak buat2 lalu tempat sempit (walh ...

Ang mesti ensem yg cantik sbb tu ramai peminat.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 11:46 PM | Show all posts
fliphair8 replied at 9-10-2019 10:44 PM
Hakak pun penah kena gesel dgn uncle kedai cermin mata masa sekolah menengah, hakak nak buat spek, d ...

Kenapa kakak tak tampar je apek tua tu? Kakak umur berapa masa tu?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 11:50 PM | Show all posts
clarizsa replied at 9-10-2019 09:50 PM
Asha tu wanita umur berapa
Kenapa rakan lelaki dia kanak2 umur 14

Asha tu dalam 17-18 tahun Ting 5/6 dan lelaki tu 14 tahun Ting 2/3 , kawan satu sekolah (SM All Saint), balik sekolah sama2 kot.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 01:57 AM From the mobile phone | Show all posts
X serik2 spesis2 mcmni
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 02:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Pelik betul. Pasai ape ada bangang duk blame victim. Ape bangang2 ni yatim piatu dan mandul ke yakin tak akan jadi kat diri sendiri atau famili sebab tu sedap perlekeh/persenda orang.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Sang_Pencinta replied at 9-10-2019 11:46 PM
Kenapa kakak tak tampar je apek tua tu? Kakak umur berapa masa tu?

Hakak form 2 masa tu dek....tak tercapai lagi akal nak menapor org, tapi kalau now...package ngan makan kaki...hehehhe
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:47 AM | Show all posts

tak sangat pun... kalau tak main, kurex duduk tepi padang je
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 09:59 AM | Show all posts
Eric.n9 replied at 9-10-2019 09:46 PM
Mesti ko set set jambu ni kurex.
Klu tak, takkan cikgu geram dengan ko.
Nasib la ko tak masuk as ...

kalau aku masuk asrama, lagi teruk aku rasa..
dekat sekolah, kalau boleh aku taknak pergi sekolah langsung..
tak tahan kena macam2
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:04 AM | Show all posts
misc replied at 9-10-2019 10:15 PM
..yihhh stressnya memori ngeri tu dtg balik   masa sekolah rendah aku pun pernah kena gesel @ ...

waktu sekolah rendah, ada sorang cikgu ni selalu jaga aku..
nama cikgu tu cikgu syafizan.. ensem gila.. jadi takdelah orang berani kacau..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:11 AM | Show all posts
sarah82 replied at 9-10-2019 11:13 PM
Ang mesti ensem yg cantik sbb tu ramai peminat.

entah la.. aku tak tau nak nilai muka aku
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Asha. Selamat sorang ank remaja. Semoga pedo ni mampus dilenyek lori
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:14 AM | Show all posts
ku pikir kan persis capt amerika
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:15 AM | Show all posts
lelaki bangla, pakis, india dari south asia ni kebanyakannya gila sex...hati2
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 10-10-2019 10:11 AM
entah la.. aku tak tau nak nilai muka aku

Hahaha. Mtu org lain menilai tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:02 AM | Show all posts
sarah82 replied at 10-10-2019 10:27 AM
Hahaha. Mtu org lain menilai tu.

ingat lagi balik dari mana ntah.. ada apek tu letak tangan dengan paha aku..tetiba je weh! aku takde syak apa2 la sebab dia pejam mata. aku ingat dia tido. aku biarkan je. yelah kan, dah tua.. lepas tu selamba dia lentok dekat bahu aku.. lepas tu tangan dia naik dekat pangkal paha.. aku terus bangun!berani weh dia buat macam tu walaupun masa tu ramai orang dalam lrt. ramai tengok pulak. serious apek tu gila!

aku pulak dah malu sangat2 masa tu..

btw, lepas sekolah pun tetap kena.. naik lrt jugak, ada sorang pakcik ni siap mintak no aku lagi, lepas tu dia gesel2 lengan aku. katanya muka aku macam pinoy.. tak malu ke dorang ni??? dalam lrt yg ramai orang tu, takkan la sanggup buat macam tu..

ada satu tu, aku turun dari lrt, pakcik tua jugak. tetiba datang belakang aku lepas tu bisik "tunggu dekat tandas", terus dia masuk tandas... masa tu dekat lrt masjid jamek, aku baru balik dari beli makanan ikan dekat pasar pudu.. bahaya gila walaupun masa tu aku dah besar.

semua cerita ni, sumpah, demi Allah, benar!

sedangkan laki pun kena raba, apa lagi pompuan

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:41 AM | Show all posts
deyy macha sunat lah dulu
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 10-10-2019 11:02 AM
ingat lagi balik dari mana ntah.. ada apek tu letak tangan dengan paha aku..tetiba je weh! aku tak ...

Sah.. Sah.. Mmg ang ensem..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:52 AM | Show all posts
sarah82 replied at 10-10-2019 11:50 AM
Sah.. Sah.. Mmg ang ensem..

Confirm kurex ni ensem
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Eric.n9 replied at 10-10-2019 11:52 AM
Confirm kurex ni ensem

Kann.. Kalau dah ramai lelaki suka.. Muka lak mcm pinoy opkos la pinoy mix omputeh.. Harus la ensem

Sabar la Kurex.. Keenseman tu adalah satu sumpahann.. Aku memahami gitu..ahaks.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 10-10-2019 11:50 AM
Sah.. Sah.. Mmg ang ensem..

Mmg @Kurex hensem pun kak. Muka jambu sgt2. Putih kurus. Saya dah pernah tengok ig dia dulu. Mmg hensem.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097577s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list