Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
64010
View
1859
Reply

'Teori NASA Bohong, Bertentangan Al-Quran' - Suhaimi Saad Masih Tak Puas Hati (UPDATE; 'SAYA KERJA BUKAN MAIN FB MAKAN DUIT BINI, 'BERUK' JANGAN SEBAR FITNAH PG 67)

  [Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 11:47 AM | Show all posts
Ada balik dia nie
Ingat dah mereput
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:50 AM | Show all posts
Ko ni gila ke sohai
Ko lah bongok, pastu ajar anak2
Pengetahuan bongok ko tu
Kesian anak2 ko ikut bongok Bersama ko laki bini
Apelah nasib dapat bapak mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 9-10-2019 10:25 AM
Hanya 43 like dan 3 komen? Aimy boleh mati cepat sebelum 2020 lah kalau gitu.

Amboi laju mod masuk. Rindu ss la tu. i counting days bila ss nk mati
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:53 AM | Show all posts
friedfishsoup replied at 9-10-2019 10:53 AM
Tahun depan dia dah 40.. tahun ni 39.. dia lahir 1980

Kesian, baru 39 tapi dah mcm gitu rupa dia ek
Memikirkan masalah bumi ni rata ke bulat
Bawak2 lah mengucap
Pikir pasal2 anak2 ko tu lagi baik
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:01 PM | Show all posts
aku risau ending hidup dia, dia ni gila.kesian anak2..kat ina aku tak kesian.sebab lembam sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:05 PM | Show all posts
jgn di up mamat ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:06 PM | Show all posts
ko sape dek? pi sekolahkan anak, carik keje baru main socmed...semak tau bewak
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:06 PM | Show all posts
43 like je??
kompom tak senang duduk sohai memikir jalan nak jadi femes semula...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
innocent_me replied at 9-10-2019 11:36 AM
Alah jual laksa ntah laku ke idok. kawan meols berjiran dengan dia pun xtau dia jual laksa.

Kawan uols takde cerita apa2 ke pasal dia? I cuma curious pasal anak2 dia yang homeschool tu, entah apa la agaknya perkembangan diorang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Silent treatment utk si mental hantu gigi pipi pink filter biawak tersohor penunggang agama bujek terhebat dlm semua benda bapak zalim pd anak2..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:19 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 9-10-2019 11:19 AM
Tu maknanya dia dh sampai maqam zuhud peringkat tertinggi..dunia ni dh xde apa2 bg dia bila smpai  ...

Allahu insaf terus iols
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:19 PM | Show all posts
3,4 bulan sekali bangkitkan isu sama..takut org lupa dia. npk busuk.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang buat kaki kita dan segala objek yang melekat dekat bumi adalah graviti dan tekanan udara, kalau bumi datar air laut tu dah mencurah macam air terjun kebawah ikut arah graviti terus jatuh ke orbit, sebab bumi bulat lah air melekat melingkari bulatan bumi, apoooooo
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon ina apply pegi marikh la..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:24 PM | Show all posts
say-well
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:24 PM | Show all posts

dia istri mithalli...bersyukur dgn apa yg ada
tk pun xde cita rasa kut


Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:28 PM | Show all posts
mungkin kalau gigi jongos suhai patah baru otak dia tak mampu berpikir psl bentuk bumi lg. biar dia pikir psl sakit giginya saje
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
gi mampos la si sohai ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg sejenis lapo perhatian

Sila la sedar diri. Tkde apa yg menarik pun tntg diri ko & life ko

Euww
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 12:36 PM | Show all posts
claudya replied at 9-10-2019 11:30 AM
cobaan untuk upkan nama diCari lah ni  anak amik upsr tak weh?

upsr soalan ss buat sendiri kot

serupa soalan tadika..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102238s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list